Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 15
  • Item
    AI as a personal tutor: transforming English language learning in the student environment
    (Класичний фаховий коледж Сумського державного університету, 2025) Reva, V.D.
    The landscape of language learning is continuously evolving, with technological advancements playing a pivotal role in shaping new pedagogical approaches. Among these innovations, the integration of Artificial Intelligence (AI) into educational practices has garnered significant attention, particularly within pre-higher education. The global AI in education market is projected to grow at a compound annual growth rate (CAGR) of over 40% from 2021 to 2027, reaching a market size of US$10 billion. Notably, a growing trend among college students is the adoption of AI-powered tools and platforms as a supplementary or even primary means of learning English, moving beyond traditional methods such as human tutors and online learning platforms. This shift reflects the increasing accessibility and sophistication of AI technologies, which offer personalized and adaptive learning experiences. Understanding the prevalence and impact of this phenomenon is crucial for educators, curriculum developers, and technology providers alike. This paper aims to explore the transformation of English language learning within the student environment through the lens of AI adoption, investigating its potential benefits and challenges.
  • Item
    Освітні технології інтенсифікації навчання: формування навичок 21 століття за 21 день
    (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2022) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla Viktorivna; Платонова, М.; Смирнова, Т.; Іл'їнська, Л.
    У матеріалі представлені результати педагогічного експерименту "21-денний челендж з розвитку навичок мислення вищого порядку (HOTS), який був реалізований на Факультеті електронних технологій навчання та гуманітарних наук Ризького технічного університету, Латвія.
  • Item
    Професійно-орієнтоване навчання іноземних мов
    (Сумський державний університет, 2019) Лойко, С.К.
    Перекладацька діяльність в сучасному світі набуває дедалі більших масштабів і все більшу соціальну значимість. Професія перекладача є затребуваною на ринку праці. В багатьох країнах створені спеціальні освітні програми, які готують професійних перекладачів. Наразі, перебуваючи на шляху до євроінтеграції, Україна потребує великої кількості висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців у галузі перекладу. Разом із попитом на перекладачів зросли вимоги до закладів вищої освіти, які, в свою чергу, мають готувати сучасних перекладачів, здатних швидко орієнтуватися у розвитку мови та інформаційних технологій. Метою дослідження є розгляд проблеми професійної підготовки перекладачів у сучасних умовах. Використання паралінгвістичних засобів спілкування під час навчання кваліфікованого спеціаліста у галузі перекладу. Теоретичне значення бакалаврської роботи: полягає у систематизації теоретичних знань щодо професійно-орієнтованого навчання майбутніх перекладачів. Результати можуть бути використані в розробці лекційних та практичних курсів з англійської мови та практики перекладу.
  • Item
    Здоров’язбережувальні технології у педагогічній системі формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів професійно-технічних навчальних закладів
    (СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2011) Єжова, Ольга Олександрівна; Ежова, Ольга Александровна; Yezhova, Olha Oleksandrivna
    На основі аналізу сутності понять “педагогічні технології” та “здоров’язбережувальні технології” зроблено висновок, що поняття “здоров’язбережувальні технології” не повністю відповідають меті педагогічної системи формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів ПТНЗ. Запропоновано використовувати лексему “педагогічні технології формування ціннісного ставлення до здоров’я”.
  • Item
    Шифрування даних різного рівня доступу для навчального закладу
    (Cумський державний університет, 2016) Шепелєв, Д.
    В сучасному світі має місце тенденція злиття освітніх і інформаційних технологій і формування на цій основі принципово нових інтегрованих технологій навчання, заснованих, зокрема, на Інтернет-технологіях.
  • Item
    Особистісна орієнтація в системі підготовки фахівців фізичного виховання
    (Сумський державний університет, 2016) Григоренко, Г.В.
    Таким чином, викладені ознаки особистісно-орієнтованої освіти, фахової підготовки майбутніх вчителів фізичної культури свідчать про те що одним з пріоритетів у системі професійно-педагогічної освіти є активне впровадження в навчально-виховний процес особистісно-орієнтованих педагогічних технологій, які відповідають вимогам часу та потребують постійного вдосконалення та корегування.
  • Item
    Модернизация образовательных технологий как необходимое условие совершенствования системы обучения государственных служащих
    (Сумский государственный университет, 2012) Цебрук, М.А.
    В статье обосновывается необходимость модернизации образовательных технологий, используемых при обучении государственных служащих. Развитие единого образовательного пространства в Республике Беларусь в контексте интеграционных процессов требует адаптации и внедрения знаний и практически освоенных моделей и технологий государственного управления различных стран мира в образовательный процесс.
  • Item
    Tech for teachers
    (Sumy State University, 2015) Danilova, L.V.
    Advances in educational technology have changed the way educators teach and shaped the way of children learning. As new products continue to be introduced at a rapid pace, teachers are becoming more reliant on it to engage learners and keep them hooked. In 2013 there was a national survey of teachers held by PBS Learning. The media confirmed that three-quarters of the teachers claimed educational technology made teaching easier. They felt educational technology allowed them to "do much more than ever before" for their students.
  • Item
    Упровадження європейської кредитно-трансферної системи як інноваційної технології організації навчання
    (РВНЗ "Кримський гуманітарний університет", 2013) Головань, М.С.
    Розкрито потенціал європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу як інноваційної технології навчання. Сформульовано умови її ефективного функціонування та завдання, які потребують вирішення з метою подальшого удосконалення процесу впровадження ЄКТС.
  • Item
    Європейська кредитно-трансферна система як інноваційна технологія організації навчання
    (Кримський гуманітарний університет, 2012) Головань, М.С.
    Розкрито потенціал європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу як інноваційної технології навчання.