Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
5 results
Search Results
Item У пошуках витоків постправди: чому сучасні люди люблять брехню(Сумський державний університет, 2024) Борисенко, Є.У тезах розглядається історія виникнення поняття «постправда», що має на меті розкрити суть цього явища та головні причини його виникнення. Акцентується на тому, що постправда є не епохою, а ситуацією. До того ж, це кризова ситуація, у якій факти програють фейкам. Причиною цього є постмодерне нівелювання істини, що почалося з філософії та науки і з часом перейшло до сфери повсякденного життя та стало також проблемою етики. Відтак, постправда постає як кризова ситуація не лише у медіасфері, але й у всіх сферах суспільного життя, руйнуючи підвалини демократичного устрою.Item Formation of intellectual capital as a basic trend in ensuring the progressive development of economic systems(Scientific World-Net Akhat AV, 2023) Мельник, Леонід Григорович; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Kalinichenko, L.L.; Маценко, Олександр Михайлович; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych; Holub, A.V.; Perekhod, Ye.A.Currently, humanity is experiencing an epochal trend – a phase transition (PHT) to the future socio-economic formation. The peculiarity of this trend is that it develops in the process of three industrial revolutions at once – the Third, Fourth and Fifth, which are a kind of general megatrend. A feature of socio-economic systems is the active role of a person, who influences with his work the change in the conditions of the external environment and the formation of the necessary prerequisites for PHT in the systems themselves. In the process of epochal phase transitions that change the contours of human civilization in the essential triad of man (bio-labour-socio), the centre of gravity gradually shifts from "bio" through "work" to "socio". The last element (socio) occupies a leading place in the new information and network formation.Item Management of digital transformations at enterprises and territories for sustainable development(Nemoros s.r.o., 2022) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Карінцева, Олександра Іванівна; Каринцева, Александра Ивановна; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Маценко, Олександр Михайлович; Маценко, Александр Михайлович; Matsenko, Oleksandr MykhailovychСьогодні людство стоїть на порозі нової суспільно-економічної формації. Основою його існування є виробництво та споживання інформації. Це утворення в наукових виданнях називають інформаційним або цифровим суспільством; процес його побудови називається цифровою трансформацією, або цифровізацією.Item Information factors in economic systems and business during transition to digital economy(Publishing House of University of Technology, Katowice, 2021, 2021) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Дегтярева, Ирина Борисовна; Dehtyarova, Iryna Borysivna; Карінцева, Олександра Іванівна; Каринцева, Александра Ивановна; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Кубатко, Олександр Васильович; Кубатко, Александр Васильевич; Kubatko, Oleksandr VasylovychУ роботі розкривається поняття інформації. Досліджується роль інформації у формуванні соціальних та економічних систем. Аналізуються функціональні особливості інформації. У роботі представлені форми, рівні та функції інформації. Описуються інформаційні ресурси та інформаційні продукти, які можна розглядати як самостійні функції інформаційного принципу. Зокрема, показана роль інформаційних продуктів у економічних системах. У дослідженні описується вплив інформаційних властивостей на соціально-економічні відносини; показники, що характеризують якість інформації; характеристики інформаційних активів. Дослідження доводить, що інформація стає основою виробництва, визначає хід виробничих процесів, керуює їх основними етапами та складовими.Item Семіотична природа текстів соціальної реклами(Сумський державний університет, 2021) Вашист, Катерина Миколаївна; Вашист, Екатерина Николаевна; Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Юхно, Є.Роль масової культури і, зокрема, реклама стає характеристикою сучасної соціальної реальності. Незалежно від людського бажання або небажання, феномен реклами наполегливо проникає в приватне і суспільне життя, а також впливає на формування масової та індивідуальної свідомості. Сучасна людина як споживач залучена в рекламне середовище і має постійно з ним взаємодіяти. Вивчення такого багатоаспектного явища як реклама актуальне, тому що воно дає змогу глибоко досліджувати причини, прийоми і способи дії рекламного продукту на споживача, а також домагатися максимальної ефективності цієї дії.