Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Item
    Зовнішня та внутрішня мотивація як фактор успішного оволодіння іноземною мовою
    (Сумський державний університет, 2020) Кравченко, А.А.
    Науковою проблемою роботи є формування та розвиток зовнішньої та внутрішньої мотивації. За допомогою аналізу наукової, методичної та педагогічної літератури, а також методу узагальнення і методу педагогічного експерименту досягнуто мету дослідження. Основним результатом дослідження є те, що саме пізнавальна потреба повинна бути домінуючою в структурі мотивів. Висновки: 1) Мотиви – це те, що спонукає діяльність людини. 2) Зовнішня мотивація зумовлена будь-якою кількістю зовнішніх факторів. 3) Внутрішня мотивація пов'язана безпосередньо із самим предметом. 4) Серед педагогічних стимулів , які формують комунікативну компетенцію майбутніх фахівців і підвищують мотивацію учнів до навчання іноземної мови, можна назвати сучасні педагогічні технології, такі як технології критичного мислення, а також використання новітніх засобів навчання, а саме автентичних матеріалів, авторських методичних посібників вчителів і, безсумнівно, Інтернет-ресурсів.
  • Item
    Вивчення англійської мови через позакласні заходи
    (Сумський державний університет, 2020) Недайвода, О.О.
    Тема: Вивчення англійської мови через позакласні заходи Мета: визначити принципи організації та проведення ефективної проєктної роботи, описати послідовність дій вчителя та роль учнів та вчителя під час підготовки проєкту Теоретичне значення: полягає у дослідженні методики організації проєктної роботи та її практичного застосування
  • Item
    Психолого-педагогічні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку
    (Сумський державний університет, 2020) Косяненко, Д.Е.
    Мета: вивчення та аналіз психолого-педагогічних основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку. Теоретичне значення: систематизація теоретичних передумов, вивчення психолого-педагогічних основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку. Зміст: у першому розділі розглянуті теоретичні засади основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку. У другому розділі проаналізовано психолого-педагогічні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку, їх особливості. Надані рекомендації щодо формування іншомовної комунікативної компетенції учнів молодших класів. У висновках проводиться аналіз проведеної роботи та отриманих результатів.
  • Item
    Взаємозв’язок цілей навчання іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2020) Артемюк, А.О.
    Мета: теоретичне обґрунтування та аналіз шляхів реалізації цілей навчання іноземної мови на різних етапах. Для досягнення мети, у роботі були використані методи логічного узагальнення, порівняння та систематизації психолого-педагогічних, лінгвістичних та методичних досліджень. Було зроблені наступні висновки: головною метою навчання іноземної мови є формування комунікативної компетентності. Складовими комунікативної компетентності є: комунікативна здатність, комунікативні вміння, комунікативні знання, які повинні бути адекватні комунікативним завданням і достатні для їх вирішення. Теоретичне значення: систематизація теоретичних передумов дослідження і практичного досвіду шляхів реалізації цілей навчання іноземної мови на різних етапах.
  • Item
    Засоби навчання як мотиваційний фактор у навчанні іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2020) Архіпова, Є.Є.
    Мета: розглянути сучасні засоби навчання, а саме їх характеристику та види, визначити вплив застосування засобів на мотивацію учнів у навчанні та проаналізувати мотиваційний фактор у процесі навчання іноземної мови. Теоретичне значення: в дослідженні з'ясовано роль засобів навчання у вивченні іноземної мови та зроблено висновки щодо впливу різноманітних засобів навчання на мотивацію учнів у вивчанні іноземної мови, що дає змогу викладачам використовувати це для ефективної роботи з учнями.
  • Item
    Рухливі ігри на заняттях з англійської мови
    (Сумський державний університет, 2020) Бережна, С.М.
    У роботі висвітлено значення рухливих ігор на заняттях з англійської мови та визначено їх дидактичний потенціал. Доведено, що даний вид навчальної діяльності комплексно впливає на інтелектуальну, емоційну, вольову та комунікативну сторони особистості. Проаналізовано різновиди ігор та розкрито їх практичне застосування в навчальній діяльності.
  • Item
    Відповідність методичних прийомів виду мотивації як умова організації навчального процесу
    (Сумський державний університет, 2020) Гужвенко, І.С.
    Теоретичне значення: Полягає у систематизації теоретичних передумов відповідності методичних прийомів виду мотивації як умова організації навчального процесу.Було визначено, що мотивація – це поєднання внутрішніх і зовнішніх рушійних сил, які спонукають людину до активності, встановлюють межі та форми діяльності та надають цій діяльності зосередженості на досягненні певних цілей. Мотивація має найбільший вплив на продуктивність навчального процесу та визначає успішність навчальної діяльності. Відсутність мотиву до навчання неминуче призводить до зниження академічної успішності, деградації особистості та, зрештою, до вчинення правопорушень серед неповнолітніх. Тож, мотивація є особливо важливим і специфічним компонентом навчальної діяльності; завдяки мотивації педагогічні цілі швидко перетворюються на розумові цілі учнів; за допомогою мотивації формується певне ставлення учнів до предмету та реалізується його ціннісне значення для особистісного розвитку; завдяки формуванню позитивної мотивації можна значно покращити показники якості пізнавальних процесів.
  • Item
    Інтерактивне навчання як варіант інструментальної мотивації при вивченні іноземних мов
    (Сумський державний університет, 2020) Олійник, Д.О.
    Мета: Вивчення та аналіз інтерактивного навчання як варіанту інструментальної мотивації при вивченні іноземних мов. Теоретичне значення: Полягає у систематизації теоретичних передумов вивчення інтерактивного навчання як варіанту інструментальної мотивації при вивченні іноземних мов. Інтерактивне навчання підвищує мотивацію учнів у вирішенні обговорюваних проблем, що дає емоційний поштовх до подальшої пошукової діяльності учнів, спонукає їх до конкретних дій. Важливим є той факт, що всі успішні в інтерактивному навчанні, кожен сприяє загальному результату групової роботи, процес навчання стає більш значущим та захоплюючим.
  • Item
    Інтернет як платформа навчання іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2020) Левкович, Д.О.
    Мета: Мета роботи полягає у вивченні особливостей використання Інтернет-технологій на уроках іноземної мови у загальноосвітній школі і їх роль у формуванні внутрішньої мотивації учнів до вивчення іноземної мови. Актуальність цієї роботи полягає в тому, що викладач у професійній діяльності стикається з проблемою впровадження сучасних ефективних технологій, тому виникає необхідність знаходження оптимальних способів використання даних технологій у практиці викладання. Теоретичне значення бакалаврської роботи полягає у подальшій розробці сучасних методів викладання, вивчення та навчання англійської мови із застосуванням сучасних Інтернет-технологій, а також у покращенні та формуванні мотивації учнів, що вивчають іноземну мову. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості використання методичних рекомендацій при проходженні педагогічної практики у середній загальноосвітній школі, розробці конспекту уроку з використанням Інтернет-технологій.
  • Item
    Кабінет іноземної мови як творча лабораторія
    (Сумський державний університет, 2020) Кравченко, Є.С.
    Простір, у якому відбувається освоєння матеріалу не лише є місцем для контакту учнів із викладачем, він має суттєвий вплив на продуктивність людини та на формування її креативного потенціалу. Переступаючи поріг кабінету англійської мови, учень має у повній мірі відчути його відмінність від інших кабінетів, його особливість. У ході роботи також було уточнено, що ключова роль у створенні позитивного сприйняття навчальної діяльності відводиться внутрішній мотивації учня. Почуття внутрішньої жаги до знань є запорукою плідної праці, гарного клімату у стінах класу та швидкого опанування нових мовних навичок. Великий вплив на розвиток зацікавленості учнів до вивчення мови має використання в освітньому процесі творчих засобів, а саме інтерактивних та ігрових методів, а також методу “case study”. Саме завдяки ним у кабінеті англійської мови вчитель може якісніше та у більш цікавому для учня форматі формувати його навички читання, удосконалювати здібності письмового мовлення та поповнювати лексичний запас.