Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
82 results
Search Results
Item Управління організацією в умовах нестабільного зовнішнього середовища(Сумський державний університет, 2025) Лисак, А.М.Проведено аналіз особливостей управління організацією в умовах нестабільного зовнішнього середовища та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення системи управління ТОВ «Нові Ворота Україна» для підвищення її стійкості та ефективності. Управління організацією в умовах нестабільного зовнішнього середовища є однією з ключових проблем сучасного менеджменту. Визначено поняття та сутність управління організацією, розкрито особливості управління організацією в умовах нестабільного зовнішнього середовища. Проведено аналіз діяльності ТОВ «Нові Ворота Україна», оцінено її організаційну структуру та систему управління, досліджено вплив основних зовнішніх факторів на діяльність підприємства, а також визначено проблеми та ризики, що виникають в управлінні організацією через нестабільність середовища. Розроблено пропозиції щодо вдосконалення управління організацією для підвищення її адаптивності та конкурентоспроможності. Результати дослідження можуть бути корисними для керівників підприємств, менеджерів, які працюють в умовах нестабільності, а також для фахівців, які займаються стратегічним управлінням та розробкою антикризових стратегій.Item Управління конфліктами та методи їхнього вирішення в сучасних організаціях(Сумський державний університет, 2025) Манюк, А.В.Актуальність обраної теми зумовлена тим, що в умовах стрімкого розвитку ринкових відносин своєчасне та правильне ухвалення управлінських рішень значною мірою залежить від ефективної організації роботи персоналу. Для досягнення високої результативності в роботі колективу необхідно мінімізувати кількість конфліктних ситуацій. У будь-якому трудовому колективі неминуче виникають розбіжності, невдоволення, суперечки та відмінності в думках і інтересах. Це призводить до появи міжособистісних конфліктів, які можуть мати як відкритий, так і прихований характер.Item Удосконалення організаційної структури управління (на прикладі ГО “Сумська територіальна організація Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства “Колос”)(Сумський державний університет, 2025) Терещенко, І.Ю.У кваліфікаційній роботі розглянуто процес реформування організаційної структури управління громадською організацією «Сумська територіальна організація Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства «Колос». Метою дослідження є аналіз існуючої структури управління, визначення її недоліків та розробка пропозицій щодо оптимізації управлінських процесів для підвищення ефективності діяльності організації. У роботі детально досліджено основні проблеми, з якими стикається організація, такі як низька гнучкість управлінських процесів, неефективність комунікацій між підрозділами та недосконалість розподілу функцій і відповідальностей. Запропоновано реформи, які дозволять значно покращити управлінські процеси, зменшити витрати, підвищити оперативність і злагодженість роботи підрозділів, а також поліпшити моральний клімат серед працівників. Окремо акцентується увага на необхідності застосування принципів гнучкості, оптимізації та чіткості в побудові нової моделі управлінської структури, що сприятиме досягненню стратегічних цілей організації та підвищенню її конкурентоспроможності на ринку. Практичне значення кваліфікаційної роботи бакалавра полягає в тому, що розроблені рекомендації впроваджено при розробці нової моделі організаційної структури організації, що підтверджено відповідним актом.Item Автоматизація управління ризиками у фінансово - технічних проєктах(Сумський державний університет, 2024) Васильченко, М.А.Основним завданням магістерського дослідження є проведення детального аналізу поточного стану управління ризиками у фінтех проєктах. Це включає ідентифікацію основних ризиків, таких як технічні, операційні, регуляторні та ринкові ризики, а також оцінку ефективності існуючих методів управління цими ризиками. Особлива увага приділена технічним ризикам, що виникають через помилки у програмному забезпеченні, збій систем та прийнятті рішень, які можуть призвести до значних фінансових втрат. Все більше компаній використовують автоматизовані системи для управління ризиками, що дозволяє значно підвищити ефективність та точність моніторингу ризиків. Проведено огляд сучасних систем автоматизації, таких як SAP GRC та MetricStream, які пропонують спеціалізовані рішення для фінансових технологій. Ці інструменти дозволяють автоматизувати процеси ідентифікації, оцінки, моніторингу та контролю ризиків, що забезпечує швидке реагування на потенційні загрози. Проведено оцінку впливу автоматизації на управління ризиками у фінтех проєктах. Це дозволить виявити переваги автоматизації, такі як зниження операційних ризиків, покращення прогнозування та моніторингу ризиків, а також підвищення загальної ефективності проєктів та визначило доцільність впровадження автоматизованих систем у фінансові проєкти. На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо подальшого покращення автоматизації управління ризиками у фінтех проєктах, що включає визначення найкращих практик та інструментів для автоматизації, а також пропозиції щодо їх впровадження у конкретних умовах компанії.Item Особливості управління торговельним підприємством(Сумський державний університет, 2025) Манько, Р.М.В сучасних умовах глобалізації та інтенсивного розвитку цифрових технологій управління торгівельними підприємствами стає дедалі складнішим завданням. Діяльність компаній характеризується високим рівнем конкуренції, динамічними змінами споживчих запитів, необхідністю швидкого реагування на зовнішні та внутрішні виклики.Item Управління якістю надання медичних послуг населенню (на прикладі Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення»)(Сумський державний університет, 2024) Маслюк, Є.С.Робота привячена дослідженню системи управління якістю в КНП СОР «СОСДРЗН» та пошуку можливих шляхів удосконалення цієї системи за рахунок використання сучасних інформаційних технологій. Система управління якістю в КНП СОР «СОСДРЗН» спрямована на забезпечення високого рівня медичних послуг та постійне вдосконалення процесів обслуговування пацієнтів. Основна увага приділяється якості надання медичних послуг, що включає ефективність лікувального процесу, професійний розвиток персоналу та використання сучасних технологій для підвищення операційної ефективності закладу. На основі проведеного аналізу діяльності медичного закладу, було виявлено сильні сторони системи управління якістю, такі як налагоджені процеси контролю якості медичних послуг, ефективна робота в межах державних стандартів та нормативів. Також було виявлено низку проблем, серед яких недостатність ресурсів для модернізації матеріально-технічної бази, обмежені можливості для професійного зростання молодих спеціалістів, а також складнощі з автоматизацією процесів управління якістю на сучасному рівні. Для вирішення цих питань планується впровадження системи управління якістю, що дозволить оптимізувати процеси оцінки та контролю медичних послуг, створити більш ефективну систему мотивації та професійного розвитку персоналу, а також покращити взаємодію з пацієнтами через створення чат-бота та особистих кабінетів на сайті закладу. Таким чином, реалізація запропонованих заходів може допомогти не лише підвищити загальну якість обслуговування пацієнтів, а й забезпечити більш ефективне використання ресурсів, пришвидшити час обслугоування пацієнтів та підвищити рівень задоволеності як медичного персоналу, так і пацієнтів закладу. Ключові слова: заклад охорони здоров’я, контроль, медична галузь, оптимізація, управління, система управління, якість.Item Improvement of the management system in the SUCHASNY KVARTAL enterprise(Sumy State University, 2024) Savonenko, A.S.В умовах сучасних бізнес-організацій, зокрема підприємства "Сучасний Квартал", необхідно постійно вдосконалювати систему управління для забезпечення ефективності та конкурентоспроможності на ринку. Розвиток та поліпшення системи управління на цьому підприємстві стають ключовим фактором успішного розвитку та досягнення стратегічних цілей. У цьому дослідженні розглянуто теоретичні основи вдосконалення системи управління, визначено ключові аспекти та методи, які можуть допомогти організаціям стати більш гнучкими, інноваційними та конкурентоспроможними. Досліджено роль інновацій, застосування системного підходу, вплив культури організації, аналіз внутрішніх і зовнішніх факторів, а також розвиток лідерських якостей і навичок управлінського персоналу як ключові аспекти сучасного управління. У сучасному бізнес-середовищі, яке швидко розвивається, здатність адаптуватися та ефективно управляти організаційними ресурсами є вирішальним фактором для сталого успіху та конкурентоспроможності. Це особливо важливо для компаній, що працюють у динамічних секторах, таких як будівництво, нерухомість та обслуговування об'єктів. Серед них ТОВ "Сучасний Квартал" є помітною компанією, відомою своїми різноплановими видами діяльності, від комплексного обслуговування об'єктів до будівельних проєктів та операцій з нерухомістю. Мета цієї роботи полягає в дослідженні системи управління ТОВ "Сучасний Квартал", визначенні напрямів її вдосконалення та розробці практичних стратегій для підвищення ефективності, результативності та стійкості в умовах мінливих ринкових умов і викликів. Основна ціль цього роботи — проаналізувати поточний стан системи управління ТОВ "Сучасний Квартал", визначити напрями для покращення та запропонувати практичні рекомендації для досягнення організаційної досконалості та сталого зростання. Завдяки всебічному вивченню організаційної структури компанії, фінансових показників, практик управління ризиками, операційної ефективності та стратегічного планування, ми прагнемо надати практичні висновки, які допоможуть ТОВ "Сучасний Квартал" реалізувати свій повний потенціал та досягти стратегічних цілей. Загалом робота слугує дорожньою картою для ТОВ "Сучасний Квартал" у подоланні складнощів операційного середовища, використанні можливостей та подоланні викликів за допомогою стратегічних та проактивних управлінських практик. Завдяки впровадженню змін, розвитку інновацій та пріоритету на досконалості у всіх аспектах своєї діяльності, ТОВ "Сучасний Квартал" зможе забезпечити тривалий успіх та лідерство у своїй галузі.Item Управління конфліктами та методи їхнього вирішення в сучасних організаціях (на прикладі діяльності Сумської міської ради)(Сумський державний університет, 2024) Анохіна, Д.І.Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є теоретичне обґрунтування і практичний розгляд особливостей процесу управління конфліктами в органах місцевої влади. Meтoдoлoгiчний iнcтpумeнтapiй дocлiджeння бaзуєтьcя нa методах загального менеджменту, психології управління, теорії розвитку конфлікту, соціальної адаптивності, організаційної культури. Практичне значення кваліфікаційної роботи бакалавра полягає у систематизації та конкретизації напрацьованого матеріалу та його подальше використання у процесі організації та проведення навчальних курсів та тренінгів у сфері управління конфліктами з метою пошуку ефективного управлінського стилю в публічному управлінні в цілому та органах місцевої влади зокрема.Item Удосконалення структури управління підприємства(Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Радченко, В.АОбгрунтуванням актуальності теми є необхідність формування ефективної структури управління підприємством. Мета роботи полягає у формулюванні теоретичних положень та методичних рекомендацій щодо формування та впровадження оптимізації організаційної структури. Об’єктом дослідження є діюча організаційна структура управління підприємством. Предмет дослідження методологія та інструментарій здійснення аналізу організаційної структури управління підприємством. В роботі досліджено організаційну структура підприємства як елемент системи управління; проведений аналіз організаційної структури управління Window Repair NYC LLC; обґрунтовані напрями та заходи щодо удосконалення та модернізація структури управління window repair nyc llc.Item Управління конкурентоспроможністю продукції на підприємстві(Сумський державний університет, 2024) Кіріченко, А.Р.Для досягнення ефективних результатів своєї роботи підприємствам необхідно пристосовуватися до умов, що постійно змінюються, які, своєю чергою, вимагають розробки стратегії розвитку підприємства та підвищення конкурентоспроможності продукції. У роботі досліджено сутність та поняття управління конкурентоспроможністю продукції на підприємстві, визначено фактори, що впливають на конкурентоспроможність продукції підприємства, здійснено аналіз стратегічної діяльності підприємства та особливостей формування конкурентоспроможності продукції, обґрунтовано вибір стратегії конкурентоспроможності.