Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 388
  • Item
    Аналіз сучасних напрямів цифрової трансформації бізнесу
    (Publisher.agency, 2023) Завражний, Костянтин Юрійович; Завражный, Константин Юрьевич; Zavrazhnyi, Kostiantyn Yuriiovych; Кулик, Анжеліка Костянтинівна; Кулик, Анжелика Константиновна; Kulyk, Anzhelika Kostiantynivna
    На сучасному етапі економічного розвитку важливого значення набуває цифрова трансформація бізнесу, тому актуальним є відстеження її останніх тенденцій та напрямів. Існуючі бізнес-моделі є динамічними структурами, які підлягають постійним трансформаціям і вимагають адаптації з метою забезпечення їх актуальності та відповідності ринковим вимогам. Коригування та модифікації цих моделей є необхідними для збереження їх конкурентоспроможності та відповідності потребам сучасного бізнес-середовища. Ефективний розвиток бізнесу потребує використання швидких рішень, які допомагають трансформувати бізнес-моделі компаній та отримати результат. Цей процес вимагає постійної уваги та пристосування напрямків цифрової трансформації згідно з вимогами ринкових змін та інноваційних технологій. Систематичний аналіз та уточнення стратегічних напрямків цифрової трансформації дозволяють бізнесу актуалізувати бачення свого розвитку, враховуючи змінний характер сучасного бізнес-середовища. Здійснення такого аналізу сприяє вибору оптимальних рішень для подальших змін, що сприяє підвищенню ефективності та конкурентоспроможності підприємства в епоху цифрової економіки.
  • Item
    Удосконалення системи менеджменту якості на промислових підприємствах залізничного транспорту (на прикладі ГП СКТБЕ НПО «Електроапарат»)
    (Сумський державний університет, 2023) Пономаренко, К.В.
    У дипломній роботі запропоновані методи вдосконалення системи якості на підприємстві. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню питання ролі управління якості на підприємстві залізничного транспорту. В роботі проведений аналіз системи якості в галузі залізничного транспорту на прикладі підприємства ГП СКТБЕ НПО «ЕЛЕКТРОАПАРАТ». Досліджено вітчизняний та зарубіжний досвід управління якістю. Охарактеризовано існуючи проблеми в контексті формування ефективної системи якості на підприємстві та окреслено шляхи їх вирішення. Узагальнено підходи до визначення поняття «якість». Досліджено принципи та передумови побудови процесів реалізації процесно-орієнтованого управління якістю на промисловому підприємстві залізничного транспорту. Виявлено напрямки ефективного використання матеріалів на підприємстві. Визначено шляхи зменшення кількості бракованої продукції та запропоновано підходи щодо підвищення ефективності діяльності підприємства.
  • Item
    Місце України на світовому ринку послуг
    (Сумський державний університет, 2023) Бобошко, В.М.
    Український ринок послуг є невід’ємною частиною економічної системи країни та відіграє важливу роль у її розвитку та процвітанні. Він становить значну частину ВВП і надає різноманітні послуги, які задовольняють потреби жителів і бізнесу. Різноманітність та якість послуг, що надаються, є не лише показником економічного добробуту, а й відображає конкурентоспроможність України на міжнародній арені. Подальший розвиток галузі може сприяти залученню інвестицій, розвитку малого та середнього підприємництва та наданню якісних та доступних послуг усім громадянам України. Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи полягає у оцінюванні місця України на світовому ринку послуг та пошук шляхів підвищення її конкурентних переваг.
  • Item
    Підвищення конкурентоспроможності організації з урахуванням принципів логістики
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2023) Гайдук, Д.В.
    Обґрунтуванням актуальності теми є те, що основним завданням будь-якої організації в умовах сьогодення є стабільна позиція на ринку та досягнення високої конкурентної спроможності. Це запорука не тільки однієї організації, а й орієнтація підвищення конкурентоспроможності в масштабах країни. Важливим критерієм є стабільне отримання прибутку, забезпечення високого рівня життя населення. У роботі вивчено сутність та основні складові конкурентоспроможності організації; розглянуто та систематизовано методи оцінки конкурентоспроможності організації. Здійснено аналіз конкурентоспроможності ТОВ Кафе «Pizza House». На основі проведеного аналізу розроблено заходи щодо підвищення конкурентоспроможності організації на основі принципів логістики та проведено оцінку ефективності запропонованих заходів.
  • Item
    Innovation Development as a Driver of Country’s Competitiveness: The Impact Assessment.
    (Sumy State University, 2021) Самойлікова, Анастасiя Вiкторiвна; Самойликова, Анастасия Викторовна; Samoilikova, Anastasiia Viktorivna
    One of the UN Sustainable Development Goals is to promote sustainable economic growth and policies focused on entrepreneurship and innovation (The United Nations). Thus, inclusive, and sustainable industrialization together with innovation and infrastructure have the potential to increase the dynamic and competitive economic forces that create employment and income. However, if the least developed countries are to achieve the UN Sustainable Development Goals by 2030, they must not only increase production levels, which declined even before the COVID-19 pandemic, but modernize sustainable critical infrastructure and increase investment in research and innovation.
  • Item
    Удосконалення управління недержавним медичним закладом в умовах конкуренції на ринку медичних послуг (на прикладі центру Еледія)
    (Сумський державний університет, 2022) Куц, Лариса Вікторівна; Куц, Лариса Викторовна; Kuts, Larysa Viktorivna
    В роботі розглянуто актуальний напрям в системі розвитку охорони здоров’я в Україні – підходи, механізми та технології оптимізації управління приватним медичним закладом в умовах конкуренції на ринку медичних послуг. Висвітлено підходи до оцінки конкурентоспроможності медичних закладів Проаналізовано міжнародний досвід підвищення конкурентоспроможності в недержавних медичних закладах. Проаналізовано специфіку діяльності та склад персоналу медичного центру Еледія. Надано аналіз конкурентного середовища на ринку медичних послуг м. Суми Визначено основні стратегії вдосконалення системи управління Центром Еледія для підвищення конкурентоспроможності. Надано науково обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення управління недержавними медичними центрами в умовах конкуренції на ринку медичних послуг України. Доведено, що що в конкурентній боротьбі на локальному ринку медичних послуг головним джерелом конкурентних переваг є не цінова конкуренція, а пропозиція ексклюзивних та якісних послуг. В роботі доводиться, що конкуренція в системі охороні здоров'я служить механізмом, що сприяє підвищенню цінності та якості медичних послуг для пацієнтів.
  • Item
    Оцінка конкурентоспроможності вітчизняної агропромислової продукції на світовому ринку
    (Сумський державний університет, 2022) Сахно, О.О.
    Поточна кліматична ситуація у світі, а також інші наслідки макро та мікроекономічних факторів змушують агропромисловий бізнес переорієнтовувати діяльність, удосконалювати технологію виробництва, додатково фінансувати удобрення ґрунтів, та інше. Всі ці та багато інших інструментів імплементують у свою діяльність виробники аграрної продукції з метою зміцнення конкурентних переваг та нарощення прибутку.
  • Item
    Роль персонального бренда в самореализации студентов
    (Молодий вчений, 2016) Барвінок, Вероніка Юріївна; Барвинок, Вероника Юрьевна; Barvinok, Veronika Yuriivna
    У статті розглядається маркетингова стратегія персонального брендингу, яка включає в себе створення та розвиток «бренд-Я» або персонального бренду. В свою чергу, персональний бренд являє собою важливий допоміжний інструмент самореалізації особистості. Цей інструмент є недооціненим і багато навіть не знайомий з ним. Бренд-Я допомагає у досягненні кар’єрного росту та надає конкурентні переваги. Особливо це важливо для студентів, які тільки починають ознайомлюватись зі своєю професійну діяльність.
  • Item
    Управління конкурентоспроможністю потенціалу організації (на прикладі Сумського державного університету)
    (Сумський державний університет, 2022) Павловська, О.В.
    У роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти конкурентного потенціалу організації, основні риси та фактори впливу. За допомогою SWOT-аналізу було здійснено оцінкупотенціалу викладачів СумДУ та його конкурентів. Було оцінено конкурентоспроможність університету на ринку освітніх послуг задля визначення стратегій подальшого розвитку. У даній роботі було визначено основні напрями посилення конкурентоспроможності потенціалу організації в умовах Сумського державного університету, а також висунуто рекомендації щодо модернізації методів просування освітніх послуг університету.
  • Item
    Визначення маркетингових конкурентних позицій підприємства на ринку та можливостей щодо їх поліпшення
    (Сумський державний університет, 2022) Самойленко, А.Д.
    Бакалаврська робота складається з 47 сторінок, вступу, 3 розділів, висновків, 9 рисунків, 10 таблиць. Було використано 41 посилання на джерела. Актуальність теми роботи. Маркетингова стратегія підприємства об'єднує сукупність довгострокових узгоджених положень, які визначають формування ринкової ціни в інтересах забезпечення збуту. Зазвичай за встановленою стратегією приймаються найважливіші рішення, які тягнуть за собою довготривалі наслідки для розвитку підприємства. Маркетингова тактика є системою конкретних тактичних заходів, спрямованих на управління цінами на продукцію і послуги підприємства в короткостроковому періоді. В умовах сучасної конкуренції банкам все складніше виділятись, підніматися в рейтингу і завойовувати частку ринку. Для цього потрібен аналіз комплексу маркетингу банку і всіх його складових. На підставі цих даних можна продумувати подальшу стратегію розвитку і поліпшення його стану на ринку. Метою бакалаврської роботи: висвітлення теоретичних основ, проведення аналізу комплексу маркетингу банків країни та надання рекомендацій щодо його покращення. Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти теми конкурентоспроможності банків; розробити конкурентний аналіз, а також проаналізувати сильні та слабкі сторони обраного об’єкту; проаналізувати комплекс маркетингу банку; надати рекомендації щодо подальшого удосконалення маркетингової діяльності. Об’єктом дослідження теоретичні та практичні засади отримання конкурентних переваг на ринку. Предметом дослідження – механізм розробки маркетингової стратегії банку як фактору впливу на конкурентне середовище. Методи дослідження ґрунтуються на сучасних підходах до вивчення економічної науки. Застосовується статистичний аналіз, графічний, аналітичний. Метод порівняння для конкурентного аналізу. Для формування висновків метод узагальнення. Практична значущість полягає в тому, що запропоновані рекомендації щодо удосконалення мобільного додатку банку, посилення та позиціонування бренду, що покращить маркетингову політику підприємства, а також його впізнаваність. У першому розділі було досліджено теоретичні аспекти теми конкурентоспроможності банків. У другому розділі було розроблено конкурентний аналіз, а також проаналізовані сильні та слабкі сторони банку МЕГАБАНК. У третьому розділі було надано рекомендації щодо подальшого удосконалення маркетингової діяльності.