Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 23
  • Item
    Розробка стратегії обслуговування споживачів
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2023) Жмуд, Р.С.
    Ефективно підібрана стратегія стає запорукою забезпечення успішної та плідної діяльності будь-якого підприємства. Знання основних етапів формування стратегії дає змогу створити стандартну, або індивідуальну для конкретного підприємства стратегію. Практичні дослідження доводять, що ті підприємства, які застосовують у своїй діяльності різні стратегії, працюють більш успішно. Цілеспрямована розстановка сил і правильно обрана стратегія дає змогу досягти успіху в будь-якій діяльності та на будь-який проміжок часу. у роботі розглянуто теоретичні аспекти розробки стратегії обслуговування споживачів; визначено сутність поняття стратегія та виокремлено види стратегій. Вивчено основні етапи та інструменти розробки стратегій; проведено аналіз якості обслуговування клієнтів компанії «Цифротех». На основі проведеного дослідження розроблено заходи щодо вдосконалення якості обслуговування в компанії та надано оцінку ефективності розробленого заходу для компанії «Цифротех».
  • Item
    Огляд показників ефективної діяльності підприємства сфери роздрібної торгівлі
    (Сумський державний університет, 2021) Койбічук, Віталія Василівна; Койбичук, Виталия Васильевна; Koibichuk, Vitaliia Vasylivna; Сидоренко, А. А.
    Робота присвячена оглядовому аналізу кількісних та якісних показників, що визначають ефективність діяльності оптово-роздрібного підприємства. До кількісних показників належать: сума продажів за один день, відсоток повернення продукції, кількість відвідувань магазину протягом дня, тижня, історія продажів, кількість одиниць товарів у чеку. До якісних показників відносяться: рівень обслуговування, чистота в приміщення, маркетингові показники.
  • Item
    Модернізація політики просування на книжковому ринку (на прикладі магазину "Книголюб" у м. Суми)
    (Сумський державний університет, 2019) Росюк, О.В.
    Актуальність роботи полягає в тому, що покращення комунікаційної політики обраного закладу допоможе привабити нових покупців та утримати постійних клієнтів, покращити якість обслуговування та витіснити вже існуючих конкурентів. Об’єкт дослідження – магазин «Книголюб» у м. Суми. Предметом дослідження є – розроблення маркетингових комунікацій шляхом аналізу послуг, які надаються в закладі та існуючих проблем, пов'язаних з її наданням. Метою даної роботи є – виявлення найважливіших засобів комунікацій для покращення роботи компанії та модернізація комунікаційної політики .
  • Item
    Екологічний облік: визначення перспектив та основних засад впровадження
    (Мукачівський державний університет, 2016) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena Ivanivna
    В статті розглянуті передумови розвитку бухгалтерського обліку орієнтованого на екологічні проблеми. Проведено аналіз існуючих поглядів науковців. Визначені основні фактори формування екологічного обліку в сучасних умовах господарювання. Проаналізовані основні проблеми та перспективи його впровадження в Україні в контексті складання інтегрованої звітності.
  • Item
    Концептуальні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі
    (Науковий журнал «Молодий вчений», 2015) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena Ivanivna
    В статті розглянуті основні підходи формування інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі, визначені завдання, фактори та напрями автоматизації обліку витрат на якість обслуговування.
  • Item
    Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект
    (Національна академія управління, 2015) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena Ivanivna; Скорба, Олег Анатолійович; Скорба, Олег Анатольевич; Skorba, Oleh Anatoliiovych
    У статті розглянуто науково-методологічні основи внутрішньо-господарського контролю витрат на якість обслуговування. Визначено основні фактори, що впливають на суму та рівень витрат на якість обслуговування. Виокремлено окремі методичні прийоми контролю та управління витратами до застосування у торгівельно-посередницькій діяльності.
  • Item
    Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування
    (Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2015) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Gritsenko, Olena Ivanovna
    У статті розглянуто наукові основи визнання та відображення в обліку торговельної марки. Визнані основні аспекти впливу торговельної марки на якість обслуговування. Проведено аналіз методологічних прийомів щодо удосконалення організації бухгалтерського обліку торговельної марки у складі витрат від операційної діяльності.
  • Item
    Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises
    (Economic Processes Management: International Scientific E-Journal, 2015) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena Ivanivna
    У статті розглянуто можливості економічного аналізу в контексті покращення якості обслуговування та ефективного здійснення пов»язаних з ним витрат. Проведено аналіз існуючих принципів теорії пізнання, що безпосередньо пов'язані з економічним аналізом якості. Розглянуто основні фактори формування та удосконалення функціонування якості обслуговування для забезпечення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання на ринку товарів в державі та за її межами, Визначено основні фактори, що впливають на суму та рівень витрат на якість обслуговування.. Доведено, що витрати на якість обслуговування – складна економічна категорія, і здебільшого нинішні методи обліку і звітності не дозволяють безпосередньо й точно виокремити такі витрати підприємницьких структур. Для цього необхідно провести конкретний і детальний (емпіричний) аналіз структури витрат та її елементів.
  • Item
    Оцінка та визнання витрат на якість обслуговування в бухгалтерському обліку
    (ГО «Київський економічний науковий центр», 2014) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Gritsenko, Olena Ivanovna; Шипунова, О.В.
    Розглянуто проблеми та напрями удосконалення відображення в обліку витрат операційної діяльності. Розглянуті основні фактори формування облікової інформації щодо витрат операційної діяльності в сучасних умовах господарювання
  • Item
    Conceptual bases of reporting on sustainability
    (Sp. z.o.o. «Nauka i studia», 2014) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena Ivanivna
    In the article the main approaches and tendencies of reporting on financial firmness are considered, the main problems and introduction prospects in Ukraine are analysed.