Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
23 results
Search Results
Item Розробка стратегії обслуговування споживачів(Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2023) Жмуд, Р.С.Ефективно підібрана стратегія стає запорукою забезпечення успішної та плідної діяльності будь-якого підприємства. Знання основних етапів формування стратегії дає змогу створити стандартну, або індивідуальну для конкретного підприємства стратегію. Практичні дослідження доводять, що ті підприємства, які застосовують у своїй діяльності різні стратегії, працюють більш успішно. Цілеспрямована розстановка сил і правильно обрана стратегія дає змогу досягти успіху в будь-якій діяльності та на будь-який проміжок часу. у роботі розглянуто теоретичні аспекти розробки стратегії обслуговування споживачів; визначено сутність поняття стратегія та виокремлено види стратегій. Вивчено основні етапи та інструменти розробки стратегій; проведено аналіз якості обслуговування клієнтів компанії «Цифротех». На основі проведеного дослідження розроблено заходи щодо вдосконалення якості обслуговування в компанії та надано оцінку ефективності розробленого заходу для компанії «Цифротех».Item Огляд показників ефективної діяльності підприємства сфери роздрібної торгівлі(Сумський державний університет, 2021) Койбічук, Віталія Василівна; Койбичук, Виталия Васильевна; Koibichuk, Vitaliia Vasylivna; Сидоренко, А. А.Робота присвячена оглядовому аналізу кількісних та якісних показників, що визначають ефективність діяльності оптово-роздрібного підприємства. До кількісних показників належать: сума продажів за один день, відсоток повернення продукції, кількість відвідувань магазину протягом дня, тижня, історія продажів, кількість одиниць товарів у чеку. До якісних показників відносяться: рівень обслуговування, чистота в приміщення, маркетингові показники.Item Модернізація політики просування на книжковому ринку (на прикладі магазину "Книголюб" у м. Суми)(Сумський державний університет, 2019) Росюк, О.В.Актуальність роботи полягає в тому, що покращення комунікаційної політики обраного закладу допоможе привабити нових покупців та утримати постійних клієнтів, покращити якість обслуговування та витіснити вже існуючих конкурентів. Об’єкт дослідження – магазин «Книголюб» у м. Суми. Предметом дослідження є – розроблення маркетингових комунікацій шляхом аналізу послуг, які надаються в закладі та існуючих проблем, пов'язаних з її наданням. Метою даної роботи є – виявлення найважливіших засобів комунікацій для покращення роботи компанії та модернізація комунікаційної політики .Item Екологічний облік: визначення перспектив та основних засад впровадження(Мукачівський державний університет, 2016) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaВ статті розглянуті передумови розвитку бухгалтерського обліку орієнтованого на екологічні проблеми. Проведено аналіз існуючих поглядів науковців. Визначені основні фактори формування екологічного обліку в сучасних умовах господарювання. Проаналізовані основні проблеми та перспективи його впровадження в Україні в контексті складання інтегрованої звітності.Item Концептуальні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі(Науковий журнал «Молодий вчений», 2015) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaВ статті розглянуті основні підходи формування інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі, визначені завдання, фактори та напрями автоматизації обліку витрат на якість обслуговування.Item Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект(Національна академія управління, 2015) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena Ivanivna; Скорба, Олег Анатолійович; Скорба, Олег Анатольевич; Skorba, Oleh AnatoliiovychУ статті розглянуто науково-методологічні основи внутрішньо-господарського контролю витрат на якість обслуговування. Визначено основні фактори, що впливають на суму та рівень витрат на якість обслуговування. Виокремлено окремі методичні прийоми контролю та управління витратами до застосування у торгівельно-посередницькій діяльності.Item Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування(Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2015) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Gritsenko, Olena IvanovnaУ статті розглянуто наукові основи визнання та відображення в обліку торговельної марки. Визнані основні аспекти впливу торговельної марки на якість обслуговування. Проведено аналіз методологічних прийомів щодо удосконалення організації бухгалтерського обліку торговельної марки у складі витрат від операційної діяльності.Item Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises(Economic Processes Management: International Scientific E-Journal, 2015) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaУ статті розглянуто можливості економічного аналізу в контексті покращення якості обслуговування та ефективного здійснення пов»язаних з ним витрат. Проведено аналіз існуючих принципів теорії пізнання, що безпосередньо пов'язані з економічним аналізом якості. Розглянуто основні фактори формування та удосконалення функціонування якості обслуговування для забезпечення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання на ринку товарів в державі та за її межами, Визначено основні фактори, що впливають на суму та рівень витрат на якість обслуговування.. Доведено, що витрати на якість обслуговування – складна економічна категорія, і здебільшого нинішні методи обліку і звітності не дозволяють безпосередньо й точно виокремити такі витрати підприємницьких структур. Для цього необхідно провести конкретний і детальний (емпіричний) аналіз структури витрат та її елементів.Item Оцінка та визнання витрат на якість обслуговування в бухгалтерському обліку(ГО «Київський економічний науковий центр», 2014) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Gritsenko, Olena Ivanovna; Шипунова, О.В.Розглянуто проблеми та напрями удосконалення відображення в обліку витрат операційної діяльності. Розглянуті основні фактори формування облікової інформації щодо витрат операційної діяльності в сучасних умовах господарюванняItem Conceptual bases of reporting on sustainability(Sp. z.o.o. «Nauka i studia», 2014) Гриценко, Олена Іванівна; Гриценко, Елена Ивановна; Hrytsenko, Olena IvanivnaIn the article the main approaches and tendencies of reporting on financial firmness are considered, the main problems and introduction prospects in Ukraine are analysed.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »