Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 119
  • Item
    Management of the innovation potential of an industrial enterprise (case study of the LLC “TEKHNOKHIM”)
    (Sumy State University, 2024) Kashpur, S.O.
    Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню сутності поняття інноваційного потенціалу промислового підприємства та розробці методів і практичних рекомендацій щодо ефективного управління ним. В роботі розглянуто різні теоретичні підходи до визначення інноваційного потенціалу, проаналізовано його складові та узагальнено наукові трактування цього поняття. Актуальність дослідження полягає в необхідності розуміння сутності та ефективного управління інноваційним потенціалом промислових підприємств в умовах постійних змін у світовій економіці та стрімкого розвитку технологій. Особливої актуальності набуває той факт, що інновації стають ключовим чинником конкурентоспроможності підприємств, а ефективне управління інноваційним потенціалом дозволяє істотно підвищити їх фінансову стійкість і позиції на ринку. Метою кваліфікаційної роботи є розробка методичних підходів та практичних рекомендацій щодо оцінки та управління інноваційним потенціалом промислового підприємства на прикладі ТОВ «ТЕХНОХІМ». Основну увагу приділено аналізу сучасних методичних підходів до управління та оцінки інноваційного потенціалу промислового підприємства. Розроблені рекомендації базуються на практичному досвіді та сучасних тенденціях розвитку інноваційних процесів.
  • Item
    Механізм корпоративної соціально-екологічної відповідальності промислових підприємств
    (Міністерство економічного розвитку і торгівлі, 2018) Мирошниченко, Юлія Олександрівна; Мирошниченко, Юлия Александровна; Myroshnychenko, Yuliia Oleksandrivna; Макаренко, Інна Олександрівна; Макаренко, Инна Александровна; Makarenko, Inna Oleksandrivna; Смоленніков, Денис Олегович; Смоленников, Денис Олегович; Smolennikov, Denys Olehovych
    Механізм корпоративної соціально-екологічної відповідальності промислових підприємств
  • Item
    Assessment of the development of innovation activities in the regions: Case of Ukraine
    (LLC “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”, 2021) Гриценко, Павло Валерійович; Гриценко, Павел Валериевич; Hrytsenko, Pavlo Valeriiovych; Вороненко, В'ячеслав Ігорович; Вороненко, Вячеслав Игоревич; Voronenko, Viacheslav Ihorovych; Коваленко, Євген Володимирович; Коваленко, Евгений Владимирович; Kovalenko, Yevhen Volodymyrovych; Kurman, T.; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Омельяненко, Виталий Анатольевич; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych
    Розвиток інноваційної діяльності має величезне значення на шляху до досягнення цілей сталого розвитку. Успіх на цьому шляху тісно пов'язаний з наявністю порівнянної інформації про розвиток інноваційної діяльності на регіональному рівні. Метою статті є оцінка розвитку інноваційної діяльності в регіонах України та виявлення відмінностей у результатах. Дослідження проводиться з використанням відносних показників для оцінки розвитку інноваційної діяльності в регіонах України. Показники були усереднені та нормалізовані. Для аналізу того, як інноваційна діяльність змінюється з плином часу, були використані динамічні індекси на основі середнього геометричного зростання відносних показників. Отримані результати мають суттєві відмінності в регіонах, що оцінюються. Більшість регіонів мають неоднорідний розвиток інноваційної діяльності. Водночас вони знаходяться у верхній та нижній частині рейтингів регіонів за різними показниками розвитку інноваційної діяльності. Лише Черкаська та Запорізька області принаймні за 75% показників очолюють рейтинг. Однак у 2017‒2019 роках усі показники покращилися щонайменше у 29% регіонів. Крім того, принаймні 54% регіонів покращили 75% показників. Тому з часом більшість регіонів просунулися вперед у розвитку інноваційної діяльності. Управлінські рішення щодо розвитку інноваційної діяльності мають бути комплексними для всіх регіонів та реалізовуватися насамперед у регіонах, де з часом немає поліпшень.
  • Item
    Особливості організації збутової діяльності в мережевому маркетингу
    (Сумський державний університет, 2021) Черевата, М.А.
    Дана робота спрямована на вдосконалення теоретичних і методичних підходів до управління збутовою діяльністю підприємства та визначення ефективності їх функціонування; визначення сутності економічної стійкості підприємства та пошуку шляхів покращання фінансового стану виробників товарів.Відповідно у роботі проведено дослідження збутової та маркетингової діяльності ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»» і розроблено пропозиції щодо вдосконалення економічних та організаційних механізмів управління діяльністю підприємства. У першому розділі досліджено теоретичну частину даної роботи. У другому розділі досліджено безпосередньо ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»». У третьому розділі визначено основні напрями удосконалення діяльності ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»». Для проведення досліджень у даній роботі було використано комплексний системний підхід для обґрунтування теоретичних основ взаємодії впровадження заходів маркетингу та збутової логістики підприємства; метод економічного аналізу для визначення особливостей збутової логістики вітчизняного підприємства; логічний метод для формулювання висновку про те, що застосування засобів та методів маркетингу є нагальною проблемою політики розподілу на підприємстві.
  • Item
    Оцінювання динамічної стійкості ринкової позиції промислових підприємств в контексті стратегічних засад маркетингових досліджень
    (Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2016) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Пересадько, Г.О.
    Пріоритетним вектором формування стратегічної політики промислових підприємств є досягнення стабільної ринкової позиції. Базисом формування конкурентоспроможної ринкової позиції підприємств є наявність конкурентних переваг на ринку збуту, які повинні стати ключовим елементом маркетингових досліджень конкурентного середовища промислових підприємств. В роботі обґрунтовано важливість оцінювання не стільки наявності конкурентних переваг промислових підприємств, скільки умов та факторів впливу, які забезпечили її наявність. Важливим стає необхідність забезпечення не стільки конкурентної ринкової позиції підприємства в певний момент часу, скільки її динамічної стійкості та адаптивності. В роботі обґрунтовано методологію організації стратегічного маркетингового дослідження через оцінювання динамічної стійкості ринкової позиції. Основними елементами даного оцінювання є визначення: чутливості ринкової позиції підприємства до змін у конкурентних перевагах; типу стратегії, виходячи з наявності конкурентних переваг, здобутих від впливом зовнішніх чи внутрішніх чинників середовища; ймовірності використання та дотримання в майбутньому підприємством певної стратегії на основі дискримінантного аналізу.
  • Item
    Управління ризиками при реалізації проектів на промисловому виробництві
    (Сумський державний університет, 2019) Романенко, Т.О.
    У магістерській роботі розглянуто термінологічну основу управління ризиками, їх класифікацію, методика та рекомендації щодо управління ризиками. Для підвищення ефективності діяльності підприємства представлені основні етапи планування та управління, а також способи мінімізації ризиків. Описується важливість запровадження та розвиток культури управління ризиками для їх контролю та оцінки при здійсненні підприємницької діяльності. У роботі проаналізовано особливості застосування методу оцінки та ідентифікації факторів ризиків, що виникають під час реалізації проектів на промисловому підприємстві прикладі концерну «NICMAS».
  • Item
    Роль виставкової діяльності у просуванні промислового підприємства на ринку
    (ФОП Вишемирський В.С., 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    Досліджено теоретичні засади управління виставковою діяльністю підприємств, на їх основі запропонована укрупнена блок-схема алгоритму управління виставковою діяльністю на промисловому підприємстві, розроблено послідовність і зміст процедур управління, а також їх інформаційне забезпечення. Спираючись на результати аналізу виставкової діяльності ТОВ «Керамейя» доведено її високу ефективність, що підтверджує адекватність авторського підходу до управління нею.
  • Item
    Моделювання вибору стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства: маркетингові аспекти
    (ФОП Шпак В.Б., 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    Розвинуто і поглиблено методологічні і теоретико-методичні засади управління інноваційним розвитком в частині формалізації і підвищення рівня обґрунтованості рішень щодо формування ефективних ринково орієнтованих стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств.
  • Item
    Аналітичне забезпечення вибору напрямків комерціалізації знань промислового підприємства для його інноваційного розвитку
    (Національна металургійна академія України, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    Запропоновано підхід до формування інформаційно-аналітичної бази для управління вибором напрямів комерціалізації знань промислового підприємства.
  • Item
    Інфраструктура венчурної діяльності промислових підприємств в Україні
    (Сумський державний університет, 2017) Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych
    У статті запропоновано визначення інфраструктури венчурної діяльності як сукупності інститутів (у широкому розумінні цього слова), що обслуговують потреби венчурних підприємств і забезпечують умови для їх успішного розвитку. Досліджено існуючі класифікації суб'єктів венчурного бізнесу за різними ознаками. Систематизовано інфраструктурні інститути венчурної діяльності промислових підприємств України за видами послуг, які вони надають, за трьома групами: фінансово-кредитні установи, організаційно-технічні суб’єкти господарювання, інформаційно-аналітичні фірми та організації, до кожної з яких віднесено певних суб’єктів (зокрема з новітніми формами господарювання). Визначено функціональні особливості кожного з інфраструктурних суб’єктів та їх роль у венчурній діяльності промислових підприємств, а також структурні особливості інвестиційного середовища венчурної діяльності в Україні у цілому.