Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
96 results
Search Results
Item Впровадження сучасних технологій в електронній комерції: виклики та можливості для українських підприємств(Сумський державний університет, 2024) Гузела, А.В.Електронна комерція (e-commerce) продовжує набирати популярності як у світі, так і в Україні, надаючи бізнесу можливості для недорогого та ефективного виходу на ринок. В умовах безперервного зростання цифровізації та зміни купівельних звичок, впровадження сучасних технологій стає необхідним для українських підприємств. В роботі проаналізовано не лише основні можливості та виклики, а й приклади успішного впровадження технологій, а також прогнози на майбутнє.Item Маркетинговий інструментарій підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій(Сумський державний університет, 2023) Доценко, А.В.Кваліфікаційна робота складається з 67 сторінок тексту, 3 розділів, 5 таблиць, 13 рисунків та списку з 32 використаних джерел. Актуальність теми роботи обумовлена необхідністю спортивних організацій впроваджувати ефективні маркетингові стратегії для залучення уваги глядачів, залучення спонсорів, талантів та забезпечення стійкої конкурентоспроможності в умовах зростаючої конкуренції та швидких змін в спортивному середовищі. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження маркетингових аспетків для підвищення конкурентноспроможності спортивних організацій. Завдання роботи: визначити теоретичні аспекти використання маркетингових комунікацій у спортивній індустрії; описати організаційні особливості застосування маркетингових інструментів з метою підвищення конкурентоспрможнлсті спортивних організацій; охарактеризувати роль цифрового маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності спортивних організацій; дослідити конкурентне середовище ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області»; з’ясувати визначення стану використання маркетингових інструментів ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області»; розкрити поняття розробки веб-сайту ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області», як інструмент підвищення конкурентоспроможності; сформувати маркетингові стратегії по роботі з соціальними мережами Об’єктом дослідження є маркетинговий інструментарій ГО «Дитяча ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області» для підвищення конкурентноспроможності спортивних організацій. Предметом дослідження є методи та засоби, які входять до складу маркетингового інструментарію і призначені для підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо просування та більшого охоплення спортивних організацій. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією 1 статтею у фахових наукових виданняхі (у співавторстві) за темою роботи. У першому розділі розглянуто теоретичні засади щодо маркетингових інструментів підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій. У другому розділі проаналізовано використання маркетингового інструментарію ГО «Дитяча ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області». У третьому розділі запропоновано практичні рекомендаії щодо використання маркетингового інструментарію підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій.Item Addressing Neurosurgery Research and Data Access Gaps in War-Inflicted Nations(Wolters Kluwer Health, 2023) Adebusoye, F.T.; Awuah, W.A.; Swaminathan, N.; Ghosh, S.; Wellington, J.; Abdul-Rahman, T.; Овечкін, Денис Вячеславович; Ovechkin, Denys Viacheslavovych; Личко, Володимир Станіславович; Lychko, Volodymyr StanislavovychFor decades, neurosurgical research in war-torn countries has been subpar, owing to a plethora of factors that limit data accessibility and quality research. These countries are frequently affected by ongoing conflicts, which divert resources away from effective health care and research outcomes. Furthermore, they lack adequate institutes of higher education, where clinical and research excellence paves the epicenter of research institutions, trained personnel, and infrastructure, making high-quality research difficult.Item Маркетингові аспекти ведення бізнесу в умовах війни(Сумський державний університет, 2023) Василина, Т.М.Кваліфікаційна робота складається з 40 сторінок тексту, 2 розділів, 2 таблиць, 14 рисунків та списку з 37 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у необхідності обґрунтування зміни в маркетинговій сфері після початку повномасштабних бойових дій на території України. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретико-методологічних засад щодо формування маркетингових аспектів ведення бізнесу в умовах війни з метою пошуку шляхів трансформації бізнесу з урахуванням сучасних викликів і перспектив. Завдання роботи: зробити бібліометричний аналіз концепції маркетингу під час війни; провести аналітичний огляд бізнесу в Україні в умовах війни; проаналізувати зміни споживчої поведінки після початку повномасштабного вторгнення; дослідити зміни на рекламному ринку; проаналізувати переорієнтацію виробництва на підприємствах; дослідити, як проводиться пошук нових каналів збуту на підприємствах; проаналізувати методи пошуку та відбору нових постачальників. Об'єктом дослідження є маркетингові аспекти українського бізнесу в умовах війни. Предметом дослідження є теоретичні та аналітичні засади аналізу зміни маркетингових аспектів. Методи дослідження – статистичний аналіз, структурний та порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: проаналізовано зміни, які відбулися в маркетинговій діяльності підприємств в умовах війни, що на відміну від існуючих досліджень, включають в себе зміни в різних сферах маркетингу. У першому розділі розглянуто бібліометричний аналіз концепції маркетингу під час війни, проведений аналітичний огляд бізнесу в Україні після початку повномасштабних воєнних дій, проаналізовано зміни споживчої поведінки після початку війни. У другому розділі досліджено зміни на рекламному ринку України, як відбувається переорієнтація виробництва після початку повномасштабного вторгнення, як проводиться пошук нових каналів збуту, як проводиться пошук та відбір нових постачальників.Item Управління ефективністю сучасного підприємства(Сумський державний університет, 2023) Матющенко, М.М.Об’єктом дослідження є підприємство МакДональдс. Предметом дослідження є підвищення ефективності в сучасному бізнес-ередовищі. У першому розділі досліджено методологічні засади ефективності. Розглянуто її визначення з ключовими особливостями та розумінням. Відбувається коротке ознайомлення з її типологією. Також відбувається порівняння ефективності з результативністю. А також, на противагу, розкрито значення неефективності. У другому розділі виконана діагностика діяльності Макдональдсу. У третьому розділі розглянуто питання можливого підвищення ефективності McDonald’s, де відбувається розрахунок коефіцієнта ефективності, а також надано рекомендації з підвищення результативності в цілому та ефективності управління підприємства, так окремо покращення за сферами. Практичне значення роботи полягає у визначенні проблемних моментів та перспектив діяльності акДональдс. Наукова новизна полягає у визначенні проблемних аспектів діяльності та надані практичних рекомендацій щодо розвитку діяльності компанії в майбутньому. Результати дослідження було апробовано на конференції «Economics for ecology», теза «Management of modern enterprise efficiency».Item Нормативне забезпечення перевірки метрологічних характеристик стенда універсального гідравлічного для випробування виробів залізничного рухомого складу на міцність(Сумський державний університет, 2021) Денисов, Р.В.Кваліфікаційна робота магістра становить 116 аркушів, в тому числі один рисунок, бібліографії із 20 джерел на двох аркушах, двох додатків на 52 аркушах. Метою роботи є підвищення ефективності та результативності роботи ТОВ "Лебединський машинобудівний дослідно-експериментальний завод "ТЕМП" шляхом розроблення нормативного забезпечення перевірки метрологічних характеристик стенда універсального гідравлічного для випробування виробів на міцність. Для досягнення поставленої мети в роботі були встановлені та вирішенні наступні завдання: 1) дослідити методи неруйнівного контролю; 2) дослідити вимоги щодо безпечності під час для гідравлічних випробувань міцності та герметичності; 3) запропонувати метод розрахунку захисту від рідких струменів, що утворюються при розриві посудин під тиском; 4) запропонувати метод визначення безпечної відстані до персоналу, який не бере участі в гідравлічних випробуваннях; 5) розробити проєкт нормативного документу «Паспорт на стенд універсальний гідравлічний для випробування виробів на міцність»; 6) розробити проєкт програми та методики перевірки метрологічних характеристик (вимог) стенду універсальний гідравлічний для випробування виробів на міцність. Об’єкт дослідження – нормативне забезпечення перевірки метрологічних характеристик стенду універсального гідравлічного для випробування виробів на міцність. Предмет дослідження – стенд універсальний гідравлічний для випробування виробів залізничного рухомого складу на міцність.Item Нормативне забезпечення перевірки метрологічних характеристик стенда універсального пневматичного для випробування виробів залізничного рухомого складу на герметичність(Сумський державний університет, 2021) Кулик, В.С.Кваліфікаційна робота магістра становить 113 аркушів, в тому числі один рисунок, бібліографії із 46 джерел на п’яти аркушах, двох додатків на 41 аркуші. Метою роботи є підвищення конкурентоспроможності Товариство з обмеженою відповідальністю «Лебединський машинобудівний дослідно-експериментальний завод «ТЕМП» шляхом розроблення нормативного забезпечення перевірки метрологічних характеристик стенда універсального пневматичного для випробування виробів залізничного рухомого складу на герметичність. Для досягнення поставленої мети в роботі були встановлені та вирішенні наступні завдання: 1) дослідити вимоги щодо проведення пневматичних випробувань виробів на герметичність; 2) дослідити методи випробування виробів на герметичність; 3) розробити паспорт на стенд універсальний пневматичний для випробування виробів на герметичність; 4) розробити Програму та методику перевірки метрологічних характеристик (вимог) стенду універсального пневматичного для випробування виробів на герметичність; 5) розробити порядок обчислення невизначеності вимірювань під час проведенні досліджень герметичності на стенді. Об’єкт дослідження – нормативне забезпечення перевірки метрологічних характеристик стенда універсального пневматичного для випробування виробів залізничного рухомого складу на герметичність. Предмет дослідження – стенд універсальний пневматичний для випробування виробів залізничного рухомого складу на герметичність. Практичне значення отриманих результатів. В роботі розроблено: Паспорт на стенд універсальний пневматичний для випробування виробів на герметичність; Програма та методика перевірки метрологічних характеристик (вимог) стенду універсального пневматичного для випробування виробів на герметичність.Item Формування відеоконтенту для промоції бренду компанії(Сумський державний університет, 2021) Ярцева, А.С.Актуальність роботи полягає в тому, що відеоконтент - це канал просування бренду, що швидко розвивається, і спілкування з цільовою аудиторією, який є одним з найбільш релевантних інструментів просування в даному середовищі. Попри те, що переважно найбільше книг випускається про рекламу і маркетинг, проводяться курси і семінари на цю тему, насамперед відчувається сильний недолік результативних думок і нових висновків майже у всіх площах рекламної діяльності. Такі манери активізують у свідомості обумовлені асоціації, відбиваючи взаємозалежність якостей товару і потреб людини. Це дає можливість покупцю, який ще не бачив цього товару в натурі, рекомендувати його собі, зрозуміти його практичні та естетичні якості. Подібно образному манеру мистецтва, світлорекламний характер може бути об'єктом естетичного задоволення. Це важливо для торгової реклами, так як її спонукальні місії можуть бути реалізовані виключно в результаті походження ґрунтовної експансивної оцінки маркетингового образу, що перетравлюється на предмет рекламування. Потрібна дія реклами в значній мірі обумовлена справедливим підбором маркетингових дій та вмілого вживання різноманітних засобів образного оформлення, що відкривають потрібний характер товару. Метою дипломної роботи є розробка стратегії успішного просування бренду компанії Beemloop за допомогою відеоконтенту. Об’єкт дослідження – діяльність студії анімаційного дизайну Beemloop та просування власного та клієнтського бренду за допомогою відеоконтенту. Предмет дослідження – теоретичні та практичні інструменти для розвитку бренду компанії.Під час написання дипломної роботи автор використав такі методи дослідження як аналіз конкурентів, контент-аналіз, SWOT-аналіз. Власний вклад автора полягає у проведенні аналізу ситуації. У ньому було складено профіль цільової аудиторії, виявлено сильні та слабкі сторони компанії. Наукова новизна даного дослідження зумовлена недостатнім ступенем вивченості як за допомогою відеоконтенту можна розвивати власний бренд. Практична значущість роботи полягає в розробці проекту з просування компанії в нових медіа за допомогою відеоконтенту. Структура роботи відповідає цілям і завданням, які вона ставить перед собою.Item Англійськомовний інноваційно-технологічний дискурс: перекладацький вимір(Сумський державний університет, 2021) Мисліченко, А.Ю.Мета: описати особливості перекладу українською мовою текстів англомовного інноваційно-технологічного дискурсу Теоретичне значення: роботи полягає в уточненні поняття інноваційно-технологічного дискурсу, а також основних прийомів та підходів до перекладу технічних текстів. У роботі з’ясовано поняття про терміносистему інноваційно-технологічного дискурсу, розглянуті основні аспекти словотвору таких лексичних одиниць.Item Сучасні інформаційні технології в маркетинговій діяльності підприємства(Сумський державний університет, 2021) Усок, М.В.Обрана тема є сучасною й актуальною, має загальнозначний характер, адже будь-яке підприємство наразі обробляє інформацію про своїх клієнтів, товари, персонал тощо для подальшого використання у своїх цілях, а зокрема – для покращення маркетингової діяльності підприємства. Обрана тема є сучасною й актуальною, має загальнозначний характер, адже будь-яке підприємство наразі обробляє інформацію про своїх клієнтів, товари, персонал тощо для подальшого використання у своїх цілях, а зокрема – для покращення маркетингової діяльності підприємства.