Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 27
  • Item
    Marketing Communications: Ongoing Trends and Options
    (The London Academy of Science and Business, 2021) Нестеренко, Володимир Іванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych
    This article studies trends in the development of marketing communications as a result of business space transformation and the emergence of new values that are the main determinants of social development in the modern world. This article highlights the main preferences and expectations of users of different promotion channels, which provide the basis for predicting their further use and development. It studies the impact of advertising and promotion channels on the purchase by younger and older generation. Various channels of marketing communications are considered, including the most effective digital marketing methods according to marketers around the world. There are analysed data users such as companies that intensively create, operate, collect and analyse digital data and use what they learn to improve their business. Special attention is paid to the use of such a powerful and promising communications tool as AI, which can significantly affect the quality and speed of service. Commercial content on social media has become the new normal, and users are actively exploring it. It is analysed how niche influencers will play a leading role in promoting commercial content on social media. There is described a way to achieve advanced digital technologies that allows marketers to reach the maximum share of the target audience and establish effective channels of communication with consumers, immersing deeper directly into the sales process.
  • Item
    Trends in healthy food: EU experience for marketers
    (Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024) Хоменко, Лілія Миколаївна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Belinska, D.O.
    За даними ВООЗ, 58% населення Східної Європи має надлишкову вагу. З цим погоджуються 50% жителів Східної Європи, що свідчить про високий рівень обізнаності споживачів. Для порівняння, в азіатських країнах лише 29% населення мають надлишкову вагу, 46% згодні з цим, а 54% намагаються схуднути. 58% українців стикаються з проблемою зайвої ваги. З 1990 року цей «нездоровий» показник зріс на 6%. Можна виділити наступні сучасні тенденції здорового харчування: плантарне харчування; функціональне харчування; стійке пакування та місцеве виробництво; інноваційні технології в харчовій промисловості; персоналізоване харчування; зручна та здорова їжа; екоорієнтованість та соціальна відповідальність бізнесу, час для ready-to-cook та ready-to-eat; влаштування сімейних обідів; більше бобових; перехід на інтуїтивне харчування; створення культурного різноманіття в харчуванні; безвідходна кулінарія; читання етикеток; домашнє домогосподарство; вода; корисні жири; адаптогени та їжа, що впливає на гормони і нейромедіатори; зменшення споживання алкоголю; видалення обробленої та рафінованої їжі з технічних карт ресторанів; орієнтир на локальну їжу та продукти за сезоном; продукція дрібних фермерських господарств; перегляд порцій: від кількості – до поживної цінності; помітне виділення вегетаріанських та веган-позицій тощо. Таким чином, ці тенденції безпосередньо впливають на продажі товарних категорій, як на українському ринку, так і на ринках Східної Європи. Це призводить до того, що частка продажів здорових категорій (вода, фрукти, чай, овочі, йогурти та молочні продукти) у Східній Європі зростає швидше, ніж частка продажів нездорових категорій (солодкі газовані напої, чіпси, шоколад, печиво): зі збільшеннмя на 15% для здорових і 11% для нездорових.
  • Item
    Ecological transformation: current trends in the implementation of green technologies
    (Sumy State University, 2024) Ponomarenko, I.O.
    In today's world, the issue of sustainable development is becoming increasingly important in the context of global environmental challenges and limited resources. The purpose of this paper is to analyze the main trends in sustainable development that affect the economic, social and environmental aspects of society. The importance of this study lies in the need to identify effective strategies and practices that will help achieve balanced development, improve the quality of life and preserve natural resources for future generations.
  • Item
    Удосконалення комплексу маркетингу для підприємства у сфері управління відходами
    (Сумський державний університет, 2023) Корощенко, В.О.
    Кваліфікаційна робота складається з 39 сторінок тексту, 3 розділів, 1 таблиці, 6 рисунків та списку з 29 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у необхідності адаптації маркетингової діяльності підприємства управління відходами, для існування та конкурентоспроможності на ринку надання послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження передумов адаптації маркетингової діяльності підприємства управління відходами та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення на прикладі ТОВ «Центр управління відходами». Завдання роботи: аналіз комплексу маркетингу ТОВ «Центр управління відходами», адаптація маркетингової діяльності ТОВ «Центр управління відходами» до умов воєнного стану, рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з управління відходами ТОВ «Центр управління відходами». Об’єктом дослідження є аналіз маркетингової діяльності підприємства управління відходами. Методи дослідження – теоретичний метод, аналіз, синтез, спостереження, опитування, порівняння, узагальнення та статистичний аналіз. Наукова новизна дослідження: на основі рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з управління відходами була надана стратегія для подальшого розвитку. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо ефективної маркетингової діяльності підприємства з управління відходами ТОВ «Центр управління відходами», що забезпечить посилення конкурентоспроможної позиції на ринку надання послуг. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади формування комплексу маркетингових комунікацій. У другому розділі досліджено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Центр управління відходами». У третьому розділі представлено аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства у сфері управління відходами, а також прогнозування ефективності застосування комплексу маркетингу.
  • Item
    Цифровізація бізнес-процесів: світові тренди й можливості для українських компаній
    (Сумський державний університет, 2023) Щепотін, В.О.
    Об’єктом дослідження є процеси цифрової трансформації в бізнесі, зокрема в компанії Укрпошта. Предметом дослідження є теоретичні та методичні основи, принципи, методології та інструменти щодо цифровізації бізнес-процесів, її світових трендів та можливостей для компаній. У першому розділі роботи проаналізовано теоретичні основи цифровізації у глобальному контексті, визначено основні глобальні тренди, виокремлено економічні переваги та ризики. У другому розділі досліджено методичні підходи щодо оцінки цифрової трансформації діяльності компанії, проведено порівняльних аналіз методичних підходів, описано процес збору та обробки даних, проведено аналіз та інтерпретацію даних. У третьому розділі роботи запропоновано рекомендації щодо стратегії цифровізації для українських компаній.
  • Item
    Вплив інноваційних технологій на розвиток торгівлі
    (Мукачівський державний університет, 2021) Шевченко, К.В.; Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla Yuriivna
    Метою статті є оцінювання впливу інновацій на розвиток торгівлі, а також визначення трендів розвитку фізичної торгівлі. У статті представлена статистика розвитку електронної, роздрібної та оптової торгівлі. Також наявні приклади торгово-технологічних інновацій та їх вплив на роздрібну торгівлю. Розглянуто приклади та наведено їх переваги і ризики у використанні як для покупців, так і для торговельних підприємств. Було оцінено майбутнє роздрібної торгівлі та представлені тренди офлайн-точок. Доповнена реальність, роботи, електронні цінники, надолонні каси, технологія NFC та концепція SoLoMo, служби доставки, трансформація супермаркетів – це майбутнє, яке вже тут. Результатом дослідження стало визначення того, що автоматизація та зростання штучного інтелекту змінюють торгові потоки та визначальними факторами стають кваліфікація робочої сили, якість інфраструктури та доступ до ресурсів.
  • Item
    Modern trends in the development of automotive conglomeratives
    (Sumy State University, 2023) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Карінцева, Олександра Іванівна; Каринцева, Александра Ивановна; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Харченко, Микола Олексійович; Харченко, Николай Алексеевич; Kharchenko, Mykola Oleksiiovych; Kulomza, Ye.
    Industrial revolutions have had a significant impact on the development of automotive companies. Since the beginning of the 20th century, when the first car was invented, automotive companies have become one of the most important players in the global market. The first cars were handmade and expensive, making them accessible only to wealthy customers. However, with the onset of the industrial revolution, automotive companies were able to introduce new technologies and increase production efficiency. Car production became more automated and mass-produced, which reduced production costs and allowed automakers to lower the price of their products.
  • Item
    Тенденції розвитку електронного комерційного бізнесу в Україні
    (Сумський державний університет, 2023) Виговський, Д.С.
    Основною метою кваліфікаційної бакалаврської роботи є дослідження теоретичних і практичних аспектів сфери електронного комерційного бізнесу на сучасному ринку та визначення основних концепцій роботи великих компаній електронної комерції та аналіз тенденцій розвитку електронного комерційного бізнесу в Україні в період сучасних викликів та загроз.
  • Item
    Поведінка споживачів у цифровому середовищі під впливом пандемії COVID-19: важливість фактору здоров’я та транспарентності бізнесу
    (Західноукраїнський національний університет, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Макерська, Вікторія Олегівна; Макерская, Виктория Олеговна; Makerska, Viktoriia Olehivna; Кропива, Вячеслав Вікторович; Кропива, Вячеслав Викторович; Kropyva, Viacheslav Viktorovych
    Актуальність роботи. З початком карантину можемо спостерігати зміни поведінки споживачів в умовах пандемії, яка полягала у зростанні паніки або свідомої поведінки. Відповідно вивчення поведінки споживачів в умовах COVID19 є актуальною і своєчасною. Метою даної роботи виступає дослідження зміни поведінки споживачів у цифровому середовищі під впливом подій, викликаних COVID19. Завдання роботи. Для досягнення мети у даній роботі повинні бути виконані такі завдання: - дослідження основних тенденцій споживчої поведінки; - вивчення етапів переходу та орієнтації на цифрове середовище; - аналіз статистики з цих питань у світі; - визначення основних трендів 2020 року в інтернет-маркетингу; - формування рекомендацій для розробки майбутніх маркетингових стратегій у цифровому середовищі. При написанні роботи використовувалися такі методи дослідження: фундаментальні положення економічної теорії, сучасні концепції маркетингу, наукові праці вітчизняних та зарубіжних фахівців. Теоретико - методологічною основою даного дослідження стали загальнонаукові методи наукового пізнання: теоретичного узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу. Загальна характеристика роботи. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновку і переліку використаних джерел. Загальний її обсяг становить 20 сторінок, у тому числі 2 таблиці, 6 рисунків, список літератури з 20 джерел.
  • Item
    Сучасні тренди економічного розвитку. Книга 1: Трансформації економічних систем: досвід ЄС в реалізації Industries 3.0, 4.0, 5.0
    (Університетська книга, 2022) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Завдов`єва, Юлія Миколаївна; Завдовьева, Юлия Николаевна; Zavdovieva, Yuliia Mykolaivna; Кубатко, Олександр Васильович; Кубатко, Александр Васильевич; Kubatko, Oleksandr Vasylovych; Карінцева, Олександра Іванівна; Каринцева, Александра Ивановна; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Дегтярева, Ирина Борисовна; Dehtyarova, Iryna Borysivna; Євдокимов, Андрій Валерійович; Евдокимов, Андрей Валерьевич; Yevdokymov, Andrii Valeriiovych; Псарьова, Валентина Григорівна; Псарева, Валентина Григорьевна; Psarova, Valentyna Hryhorivna
    Навчальний посібник знайомить з такими актуальними в сучасних умовах категоріями, як «тренд» і «тенденція» розвитку соціально-економічних систем. Характеризуються ознаки, взаємні відношення та процеси еволюції різних видів трендів. Показані особливості формування сучасних трендів у різних сферах діяльності: сестейнізації, інформатизації, цифровізації, кіборгізації економіки та її галузей, розвитку технологічної основи, нових матеріалів, Інтернету речей. Особлива увага приділяється сучасним промисловим революціям (Industries 3.0; 4.0; 5.0) та фазовому переходу до нової соціально-економічної формації. Призначений для викладачів і студентів навчальних закладів, а також для наукових працівників, фахівців підприємств, спеціалістів місцевих органів адміністрації.