Факультет технічних систем і енергоефективних технологій (ТеСЕТ)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Аналіз напружено-деформованого стану вузлів рами причепа та його удосконалення за допомогою числових методів
    (Сумський державний університет, 2025) Литвиненко, О.О.
    У роботі розглянуто сучасні вимоги до задніх захисних пристроїв причепів сільськогосподарського призначення. Проведено комплексний чисельний аналіз існуючої конструкції у п’яти контрольних точках навантаження, відповідно до європейських норм безпеки. Результати розрахунків виявили недостатній рівень міцності — у всіх точках коефіцієнт запасу міцності був нижчим за допустимий.У роботі проаналізовано роботу заднього захисного пристрою, який виконує функцію обмежувача при зіткненні транспортного засобу з причепом. Проведено розрахунки напружено-деформованого стану базової моделі у п’яти контрольних точках навантаження відповідно до Регламенту (ЄС) № 2015/208. За результатами чисельного аналізу встановлено недопустимо низький коефіцієнт запасу міцності в оригінальній конструкції.
  • Item
    Числове моделювання напружено-деформованого стану деталі типу втулка при механічному обробленні у спеціальному верстатному пристрої
    (Сумський державний університет, 2024) Коваленко, А.С.
    Метою роботи є забезпечення міцності і жорсткості деталі типу втулка у верстаному пристрої шляхом раціонального вибору і застосування комп’ютерних засобів для дослідження напружено-деформованого стану.
  • Item
    Вплив геометрії торцевого дроселя гідравлічного пристрою балансування на осьові коливання ротора
    (Сумський державний університет, 2023) Малюта, М.Ю.
    Мета роботи – дослідження статичних та динамічних характеристик гідроп’яти при різних значеннях конусності торцевого каналу, розробка методу оцінювання їх впливу на дефорації.
  • Item
    ГІдродинамічний розрахунок торцевого ущільнення з урахуванням геометрії торцевого дроселя
    (Сумський державний університет, 2022) Токарєв, В.О.
    У машинобудуванні велику роль відведено розвитку ущільнюючим елементам, які забезпечують надійність, ефективність роботи і термін служби системи. Незалежно від області застосування ущільнення повинні володіти максимально можливою герметичністю, надійністю, не викликати великих сил тертя і зносу рухомих деталей, забезпечувати роботу в широкому температурному діапазоні і можливих перепадах тиску, бути економічними і мати мінімальну вартість. Серед різноманіття видів ущільнень торцеві ущільнення є одним з перших в різних галузях сучасної техніки. Вони відрізняються великою довговічністю, мають високу герметичність, але при цьому мають недолік - при експлуатації торцевих ущільнень спостерігається нерівномірний знос контактних поверхонь, збільшуються втрати потужності на тертя, що підвищуються у міру збільшення тиску рідини. У даній роботі розглядається течія рідини в торцевому зазорі з урахуванням теплових і силових деформацій. Для дослідження перебігу в конусному каналі використовуються усереднене рівняння руху і рівняння нерозривності. В результаті їх вирішення отримано розподіл тиску в торцевому дроселі, а також елементарна витрата рідини. Отримано сили і моменти, що діють з боку рідини на стінки торцевого дроселя, а також сумарниа витрата рідини. Проведено аналіз впливу деформацій на гідродинамічні характеристики торцевого дроселя.
  • Item
    Вибір матеріалу, розробка технологічного процесу виготовлення та зміцнення деталі "штамп гарячого деформування"
    (Сумський державний університет, 2022) Куліш, Д.В.
    Актуальність роботи полягає в тому, що штамп гарячого деформування на данний момент є досить вживаним інструментом. Тому є актуальним покращення та зміцнення данного виробу, поліпшення процесу виготовлення данного виробу та знаходженні найліпшого матеріалу для виготовлення матриці гарячого деформування. В данний момент вже є велика кількість перевірених матеріалів, методів поліпшення виробу та технологічного процесу. Штампи гарячого деформування в процесі експлуатації перебувають в складних і жорстких умовах навантаження, для яких характерні збільшені діючі напруження, високі температури нагріву, циклічний вплив напружень від знакозмінних зусиль деформування, хімічний вплив матеріалів, що піддаються гарячому деформуванню. Тому для штампів гарячого деформування є актуальним їх зміцнення та підвищення робочих властивостей, довговічності, економічності та надійності.
  • Item
    Гідродинамічний розрахунок торцевого ущільнення
    (Сумський державний університет, 2021) Токарєв, В.О.
    У машинобудуванні велику роль відведено розвитку ущільнюючим елементам, які забезпечують надійність, ефективність роботи і термін служби системи. Незалежно від області застосування ущільнення повинні володіти максимально можливою герметичністю, надійністю, не викликати великих сил тертя і зносу рухомих деталей, забезпечувати роботу в широкому температурному діапазоні і можливих перепадах тиску, бути економічними і мати мінімальну вартість. Серед різноманіття видів ущільнень торцеві ущільнення є одним з перших в різних галузях сучасної техніки. Вони відрізняються великою довговічністю, мають високу герметичність, але при цьому мають недолік - при експлуатації торцевих ущільнень спостерігається нерівномірний знос контактних поверхонь, збільшуються втрати потужності на тертя, що підвищуються у міру збільшення тиску рідини. У даній роботі розглядається течія рідини в торцевому зазорі з урахуванням теплових і силових деформацій. Для дослідження перебігу в конусному каналі використовуються усереднене рівняння руху і рівняння нерозривності. В результаті їх вирішення отримано розподіл тиску в торцевому дроселі, а також елементарна витрата рідини. Отримано сили і моменти, що діють з боку рідини на стінки торцевого дроселя, а також сумарниа витрата рідини. Проведено аналіз впливу деформацій на гідродинамічні характеристики торцевого дроселя.