Факультет технічних систем і енергоефективних технологій (ТеСЕТ)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Аналіз напружено-деформованого стану вузлів рами причепа та його удосконалення за допомогою числових методів
    (Сумський державний університет, 2025) Литвиненко, О.О.
    У роботі розглянуто сучасні вимоги до задніх захисних пристроїв причепів сільськогосподарського призначення. Проведено комплексний чисельний аналіз існуючої конструкції у п’яти контрольних точках навантаження, відповідно до європейських норм безпеки. Результати розрахунків виявили недостатній рівень міцності — у всіх точках коефіцієнт запасу міцності був нижчим за допустимий.У роботі проаналізовано роботу заднього захисного пристрою, який виконує функцію обмежувача при зіткненні транспортного засобу з причепом. Проведено розрахунки напружено-деформованого стану базової моделі у п’яти контрольних точках навантаження відповідно до Регламенту (ЄС) № 2015/208. За результатами чисельного аналізу встановлено недопустимо низький коефіцієнт запасу міцності в оригінальній конструкції.
  • Item
    Числове моделювання напружено-деформованого стану деталі типу втулка при механічному обробленні у спеціальному верстатному пристрої
    (Сумський державний університет, 2024) Коваленко, А.С.
    Метою роботи є забезпечення міцності і жорсткості деталі типу втулка у верстаному пристрої шляхом раціонального вибору і застосування комп’ютерних засобів для дослідження напружено-деформованого стану.
  • Item
    Вплив геометрії торцевого дроселя гідравлічного пристрою балансування на осьові коливання ротора
    (Сумський державний університет, 2023) Малюта, М.Ю.
    Мета роботи – дослідження статичних та динамічних характеристик гідроп’яти при різних значеннях конусності торцевого каналу, розробка методу оцінювання їх впливу на дефорації.
  • Item
    ГІдродинамічний розрахунок торцевого ущільнення з урахуванням геометрії торцевого дроселя
    (Сумський державний університет, 2022) Токарєв, В.О.
    У машинобудуванні велику роль відведено розвитку ущільнюючим елементам, які забезпечують надійність, ефективність роботи і термін служби системи. Незалежно від області застосування ущільнення повинні володіти максимально можливою герметичністю, надійністю, не викликати великих сил тертя і зносу рухомих деталей, забезпечувати роботу в широкому температурному діапазоні і можливих перепадах тиску, бути економічними і мати мінімальну вартість. Серед різноманіття видів ущільнень торцеві ущільнення є одним з перших в різних галузях сучасної техніки. Вони відрізняються великою довговічністю, мають високу герметичність, але при цьому мають недолік - при експлуатації торцевих ущільнень спостерігається нерівномірний знос контактних поверхонь, збільшуються втрати потужності на тертя, що підвищуються у міру збільшення тиску рідини. У даній роботі розглядається течія рідини в торцевому зазорі з урахуванням теплових і силових деформацій. Для дослідження перебігу в конусному каналі використовуються усереднене рівняння руху і рівняння нерозривності. В результаті їх вирішення отримано розподіл тиску в торцевому дроселі, а також елементарна витрата рідини. Отримано сили і моменти, що діють з боку рідини на стінки торцевого дроселя, а також сумарниа витрата рідини. Проведено аналіз впливу деформацій на гідродинамічні характеристики торцевого дроселя.
  • Item
    Гідродинамічний розрахунок торцевого ущільнення
    (Сумський державний університет, 2021) Токарєв, В.О.
    У машинобудуванні велику роль відведено розвитку ущільнюючим елементам, які забезпечують надійність, ефективність роботи і термін служби системи. Незалежно від області застосування ущільнення повинні володіти максимально можливою герметичністю, надійністю, не викликати великих сил тертя і зносу рухомих деталей, забезпечувати роботу в широкому температурному діапазоні і можливих перепадах тиску, бути економічними і мати мінімальну вартість. Серед різноманіття видів ущільнень торцеві ущільнення є одним з перших в різних галузях сучасної техніки. Вони відрізняються великою довговічністю, мають високу герметичність, але при цьому мають недолік - при експлуатації торцевих ущільнень спостерігається нерівномірний знос контактних поверхонь, збільшуються втрати потужності на тертя, що підвищуються у міру збільшення тиску рідини. У даній роботі розглядається течія рідини в торцевому зазорі з урахуванням теплових і силових деформацій. Для дослідження перебігу в конусному каналі використовуються усереднене рівняння руху і рівняння нерозривності. В результаті їх вирішення отримано розподіл тиску в торцевому дроселі, а також елементарна витрата рідини. Отримано сили і моменти, що діють з боку рідини на стінки торцевого дроселя, а також сумарниа витрата рідини. Проведено аналіз впливу деформацій на гідродинамічні характеристики торцевого дроселя.