Факультет технічних систем і енергоефективних технологій (ТеСЕТ)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25
Browse
5 results
Search Results
Item Аналіз напружено-деформованого стану вузлів рами причепа та його удосконалення за допомогою числових методів(Сумський державний університет, 2025) Литвиненко, О.О.У роботі розглянуто сучасні вимоги до задніх захисних пристроїв причепів сільськогосподарського призначення. Проведено комплексний чисельний аналіз існуючої конструкції у п’яти контрольних точках навантаження, відповідно до європейських норм безпеки. Результати розрахунків виявили недостатній рівень міцності — у всіх точках коефіцієнт запасу міцності був нижчим за допустимий.У роботі проаналізовано роботу заднього захисного пристрою, який виконує функцію обмежувача при зіткненні транспортного засобу з причепом. Проведено розрахунки напружено-деформованого стану базової моделі у п’яти контрольних точках навантаження відповідно до Регламенту (ЄС) № 2015/208. За результатами чисельного аналізу встановлено недопустимо низький коефіцієнт запасу міцності в оригінальній конструкції.Item Числове моделювання напружено-деформованого стану деталі типу втулка при механічному обробленні у спеціальному верстатному пристрої(Сумський державний університет, 2024) Коваленко, А.С.Метою роботи є забезпечення міцності і жорсткості деталі типу втулка у верстаному пристрої шляхом раціонального вибору і застосування комп’ютерних засобів для дослідження напружено-деформованого стану.Item Вплив геометрії торцевого дроселя гідравлічного пристрою балансування на осьові коливання ротора(Сумський державний університет, 2023) Малюта, М.Ю.Мета роботи – дослідження статичних та динамічних характеристик гідроп’яти при різних значеннях конусності торцевого каналу, розробка методу оцінювання їх впливу на дефорації.Item ГІдродинамічний розрахунок торцевого ущільнення з урахуванням геометрії торцевого дроселя(Сумський державний університет, 2022) Токарєв, В.О.У машинобудуванні велику роль відведено розвитку ущільнюючим елементам, які забезпечують надійність, ефективність роботи і термін служби системи. Незалежно від області застосування ущільнення повинні володіти максимально можливою герметичністю, надійністю, не викликати великих сил тертя і зносу рухомих деталей, забезпечувати роботу в широкому температурному діапазоні і можливих перепадах тиску, бути економічними і мати мінімальну вартість. Серед різноманіття видів ущільнень торцеві ущільнення є одним з перших в різних галузях сучасної техніки. Вони відрізняються великою довговічністю, мають високу герметичність, але при цьому мають недолік - при експлуатації торцевих ущільнень спостерігається нерівномірний знос контактних поверхонь, збільшуються втрати потужності на тертя, що підвищуються у міру збільшення тиску рідини. У даній роботі розглядається течія рідини в торцевому зазорі з урахуванням теплових і силових деформацій. Для дослідження перебігу в конусному каналі використовуються усереднене рівняння руху і рівняння нерозривності. В результаті їх вирішення отримано розподіл тиску в торцевому дроселі, а також елементарна витрата рідини. Отримано сили і моменти, що діють з боку рідини на стінки торцевого дроселя, а також сумарниа витрата рідини. Проведено аналіз впливу деформацій на гідродинамічні характеристики торцевого дроселя.Item Гідродинамічний розрахунок торцевого ущільнення(Сумський державний університет, 2021) Токарєв, В.О.У машинобудуванні велику роль відведено розвитку ущільнюючим елементам, які забезпечують надійність, ефективність роботи і термін служби системи. Незалежно від області застосування ущільнення повинні володіти максимально можливою герметичністю, надійністю, не викликати великих сил тертя і зносу рухомих деталей, забезпечувати роботу в широкому температурному діапазоні і можливих перепадах тиску, бути економічними і мати мінімальну вартість. Серед різноманіття видів ущільнень торцеві ущільнення є одним з перших в різних галузях сучасної техніки. Вони відрізняються великою довговічністю, мають високу герметичність, але при цьому мають недолік - при експлуатації торцевих ущільнень спостерігається нерівномірний знос контактних поверхонь, збільшуються втрати потужності на тертя, що підвищуються у міру збільшення тиску рідини. У даній роботі розглядається течія рідини в торцевому зазорі з урахуванням теплових і силових деформацій. Для дослідження перебігу в конусному каналі використовуються усереднене рівняння руху і рівняння нерозривності. В результаті їх вирішення отримано розподіл тиску в торцевому дроселі, а також елементарна витрата рідини. Отримано сили і моменти, що діють з боку рідини на стінки торцевого дроселя, а також сумарниа витрата рідини. Проведено аналіз впливу деформацій на гідродинамічні характеристики торцевого дроселя.