Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
2 results
Search Results
Item Specification and Types of Assessment in the Process of Online Foreign Language Learning(Sumy State University, 2024) Баранова, Світлана Володимирівна; Baranova, Svitlana Volodymyrivna; Назаренко, Олена В`ячеславівна; Nazarenko, Olena Viacheslavivna; Derkach, O.У статті досліджується специфіка і види контролю в процесі дистанційного вивчення іноземних мов. Сучасний світ змінюється щохвилини, створюючи нові виклики перед усіма сферами життя суспільства, в тому числі і перед процесом викладання іноземних мов, який також зазнав значних змін. За останні кілька років технології та можливості для організації дистанційного навчання значно розширилися, а також зросла кількість і якість доступних додатків, подкастів, веб-сайтів і підручників. У цій статті досліджується, які використовуються види контролю в процесі вивчення іноземних мов онлайн, а також аналізуються приклади, засновані на особистому досвіді та взаємодії зі студентами. Основна увага в цій статті приділена висвітленню різних видів контролю, які можуть бути реалізовані в дистанційному навчанні іноземних мов. З допомогою цих видів контролю стало легше організувати дистанційне навчання, а інтерактивність занять має неабияку перевагу в залученні студентів до якісного вивчення іноземної мови. Важливо, що кожен вид контролю, описаний у цій статті, проілюстрований власними прикладами. Стаття розширює розуміння важливості правильної організації специфікації оцінювання під час дистанційного навчання.Метою цієї статті є розкриття особливостей та видів контролю в процесі вивчення іноземної мови і показати як це може працювати протягом дистанційних уроків.Item Електронні засоби навчання у викладанні філологічних та перекладацьких дисциплін(Сумський державний університет, 2015) Баранова, Світлана Володимирівна; Баранова, Светлана Владимировна; Baranova, Svitlana VolodymyrivnaУ статті розглядаються наявні вітчизняні та іноземні електронні засоби навчання філології, що можуть використовуватися в навчальному процесі. З’ясовується, які матеріали відкритих освітніх ресурсів застосовують у викладанні лінгвістичних дисциплін у системі основної та додаткової освіти. Аналізуються навчальні предмети перекладацького спрямування у програмах закордонних університетів. Виявлені педагогічні проблеми навчання іноземної мови, у розв’язанні яких надають допомогу інформаційні технології. Запропоноване бачення використання електронних засобів навчання у підготовці перекладачів і підвищенні їхньої професійної майстерності, визначено цілі й роль он-лайн курсів, блогів та подкастів на заняттях і в самостійній роботі студентів, окреслено шляхи інтеграції ресурсів мережі Інтернет у навчальний процес.