Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 66
  • Item
    Комунікаційна конвергенція журналістики та паблік рилейшнз
    (Сумський державний університет, 2024) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, С.
    Вступ. У статті розглядаються сутнісні характеристики конвергенції журналістики та піару, основні причини цього процесу, з’ясовуються ключові аспекти взаємодії зазначених видів масової комунікації, принципи медіарилейшнз, окреслено вектори розвитку інтеграції журналістики й PR та її наслідки для обох сфер. Актуальність і мета. Вивчення різних аспектів взаємодії медіа та паблік рилейшнз є надзвичайно актуальним, оскільки в сучасному медіасередовищі ці комунікативні практики все більше впливають одна на одну. Осмислення наслідків їх конвергенції допомагає визначити нові креативні підходи до стратегій комунікації, адаптувати їх до сучасних реалій. Метою статті є визначення особливостей конвергентних процесів, які останнім часом відбуваються у сфері журналістики та зв’язків із громадськістю. Методологія. Дослідження проводилося за допомогою аналізу наукових джерел, аналітичного методу, системного підходу при розгляді динаміки та взаємоз’язку на різних рівнях між журналістикою та паблік рилейшнз, порівняльного методу для виявлення їх спільних та відмінних рис, моніторингу медіапростору, що дозволяє з’ясувати вплив певних PR-стратегій та інструментів на журналістські практики; методу теоретичного узагальнення. Результати. Зазначено основні принципи медіарилейшнз: принцип довіри, достовірності інформації, двостороннього дотримання інтересів, врахування тенденцій розвитку, стилю комунікацій та етичних стандартів. До основних конвергентних процесів журналістики та паблік рилейшнз віднесено: використання схожих інструментів та методів для досягнення цілей, створення спільного контенту, що задовольняє потреби обох сторін, спільне управління інформаційними потоками, поєднання журналістських підходів до створення матеріалів з PR-стратегіями залучення уваги, формування сфери загальної професійної відповідальності, проведення спільних інформаційних кампаній та інших заходів, створення нового формату медіатексту, який поєднує риси журналістського та PR-тексту, використання Інтернету як каналу, засобу та середовища комунікації. Висновки. Новизна дослідження полягає в отриманні більш чіткого уявлення про гібридизацію різних видів масових комунікацій в умовах цифровізації суспільства. У результаті конвергентних процесів журналістика та паблік рилейшнз стають все більш взаємозалежними, що відкриває нові можливості для створення та поширення інформації. Ця взаємодія веде до трансформації обох сфер, сприяє їх розвитку та підвищує ефективність впливу на аудиторію.
  • Item
    Забезпечення інноваційного розвитку в закладах вищої освіти
    (Сумський державний університет, 2019) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Лазоренко, В.Є.
    У статті запропоновано інноваційні методи розвитку навчального процесу в закладах вищої освіти (ЗВО) України. Ринок освітніх послуг має нестабільну ситуацію. ЗВО необхідно розглядати з позиції можливостей пристосування до мінливої ситуації на ринку освітніх послуг. На прикладі університету розглянуто сутність інноваційного розвитку ЗВО, іноземний досвід та науковий підхід до оцінювання інноваційного потенціалу закладу подібного типу. Визначено основні чинники зовнішнього та внутрішнього впливу на інноваційний розвиток і інноваційний потенціал університету та етапи його розвитку. Показано, що інноваційність грунтується на підвищенні зацікавленості студентів і викладачів в одержанні та відборі нових ідей, їх відповідності сучасному науково-технічному прогресу, фінансовій підтримці й створенні загального сприятливого середовища для впровадження інновацій. У навчальному процесі завжди успішно використовувалися різноманітні інноваційні методи педагогіки, основою яких є інтерактивність та максимальна наближеність до реальної професійної діяльності майбутнього фахівця. Спроби окремих викладачів урізноманітнити процес навчання мають знайти широку підтримку в студентів. Доведена важливість підтримки інноваційного потенціалу університету, бо кількість наукових досліджень, проведених на базі університету та публікацій здійснених від його імені сприяє кращому інвестиційному клімату ЗВО з боку роботодавців. Університет, завдяки якісній освіті може здобути переваги не тільки для власного успіху, а й підвищити рейтинг міста, для подальшого залучення студентів, туристів, бізнесменів. Досвід останніх років свідчить, що реалізувати певну ідею в українських навчальних закладах набагато складніше, ніж, наприклад, у Європі чи США, тому у вітчизняних ЗВО нерідко спираються на іноземний досвід, а не підтримують нові ідеї від власних учасників навчального процесу.
  • Item
    Information in marketing systems
    (Sumy State University, 2017) Борисенко, Олексій Андрійович; Борисенко, Алексей Андреевич; Borysenko, Oleksii Andriiovych; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Makarova, V.
    The article deals with the questions of conducting and evaluating the quantitative optimum set of system constraints in marketing organizational and information systems. It is shown that in each marketing system there is a certain ratio of entropy and received marketing information, the optimal number of bounded states of the system is determined in accordance with the conditional total number of permissible system states; the share of actual (topically-demanded) system information; the measure of the annual update of information in a system that corresponds to a specific quantitatively defined interval from the amount of system information.
  • Item
    Innovative approaches in marketing studies of industrial and technology production
    (Sumy State University, 2017) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Nikonets, M.
    It was considered the complex of market researches of the industrial enterprise, including: the formulation of research objectives in accordance with the existing problem, foundation of method of obtaining data selection, analysis of features of collecting information for industrial and technology products, processing of results and the development of management actions. Complex of researches relates to the development and production, the study of consumer behavior, intermediaries, suppliers and other contractors of the industrial enterprise. It was conducted the analysis of micro- and macroenvironment of marketing and assessment of the competitiveness of one of the basic products for the success of industrial products producer in the market on the example of the concern «Nicmas».
  • Item
    Особливості гендерно та демографічно орієнтованих рекламних текстів
    (Cумський державний університет, 2016) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, С.Г.; Булатова, А.С.; Река, О.С.
    У статті виявлено специфіку рекламного впливу в гендерному аспекті на реципієнта, виділено особливості використання мовних засобів у різних видах реклами залежно від гендерних стереотипів адресата. Розглянуто приклади реклами типових товарів для жінок, чоловіків, молоді, дітей, людей похилого віку; подано деякі рекомендації щодо складання рекламних текстів для цільових груп, сегментованих за окремими демографічними ознаками. Підтверджено, що реклама не просто програмує реціпієнта на придбання того чи іншого товару, а вибудовує систему соціальних цінностей суспільства, зокрема гендерних.
  • Item
    Маркетингово-інноваційні перспективи розвитку сільського зеленого туризму в регіонах України
    (Сумський державний університет, 2016) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Чикалова, А.С.
    У статті проаналізовано сферу зеленого туризму та класифіковано окремі його елементи. Підтверджено, що в сучасному світі відбуваються зміни в туристичних перевагах і стають усе популярнішими подорожі в сільську місцевість із проживанням туристів серед живої екзотичної природи. Показано, що в час зростання популярності подорожей у сільську місцевість серед європейських держав Україна вирізняється значним розмаїттям ландшафтних комплексів, історико-культурним та етнічним надбанням. Обґрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень, що передують формуванню надання відповідних туристичних послуг. Сформовано низку невідкладних соціально-економічних та правових завдань, які потрібно вирішити для розвитку зеленого туризму в Україні.
  • Item
    Bicycle transport as an object of ecological marketing and innovations in urban transportations
    (Sumy State University, 2016) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Bilenko, V.O.
    The article analyses how the leading European countries pursue the policies of bike promotion as a priority type of transport, improve the bicycle infrastructure, establish and expand bike rental networks in big and in small (mostly, campuses) cities. It was proposed to consider bicycle transport as an object of ecological marketing and innovation activity of the individual transportation. This article has classified the obstacles of bike usage as a type of transport in Ukraine: low level of awareness, social prejudgment, miscomprehension of bikes use advantages. Necessity to attract students’ to make surveys and communicational events for the bicycle transport implementation in Ukraine was proved.
  • Item
    Особливості мовленнєвого впливу в рекламних текстах
    (Сумський державний університет, 2015) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, С.Г.
    У статті проаналізовано та класифіковано основні прийоми мовного маніпулювання в рекламі, доведено необхідність підвищення соціальної відповідальності рекламодавців та рекламовиробників, оскільки з плином часу рекламні тексти мають усе більший вплив на читачів, слухачів, глядачів. Запропоновані у статті узагальнення та подальше вдосконалення рекламного законодавства значною мірою зменшать негативні компоненти впливу стихійно існуючої реклами як на окремі верстви населення, так і на суспільство в цілому.
  • Item
    Інноваційна маркетингова діяльність у житловому будівництві
    (Сумський державний університет, 2015) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Граділь, А.А.; Рудь, М.П.
    У статті досліджено нові підходи до проектування будівництва об'єктів житлової індустрії, що користуються попитом у споживачів, визначено, за якими критеріями будуються житлові комплекси в містах, сформульовано типовий життєвий цикл будівельного проекту та визначено дії маркетологів на кожному його етапі. Зазначається, що управління маркетингом у будівельній сфері адаптує діяльність того чи іншого будівельного підприємства в умовах динамічних змін сучасних ринкових ситуацій відповідно до таких етапів: проведення аналізу кон'юнктури ринку; вибору ринків, на які буде націлена діяльність організації; розробення комплексу маркетингу; втілення в практичну діяльність намічених заходів. Запропоновані у статті теоретико-методичні розробки дадуть можливість доцільніше застосовувати інструменти маркетингу, що виводить цю галузь на новий, більш високий рівень.
  • Item
    Реклама та дитяча аудиторія
    (Сумський державний університет, 2015) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Іванова, Т.Є.
    У статті проаналізовано особливості світосприйняття дітьми, розкрито сутність поняття соціальної відповідальності суб'єктів діяльності сучасних комунікацій, досліджено вплив засобів масової інформації в цілому та телевізійної реклами зокрема на дитячу аудиторію. Запропоновані у статті теоретико-методичні розробки дадуть змогу нейтралізувати стихійно існуючу рекламу, що негативно впливає на маленьких громадян, та спонукати рекламодавців і рекламовиробників до створення рекламного продукту в інтересах дітей, батьків та суспільства загалом.