Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 29
  • Item
    Регіональні бренди в політиці просування товарів
    (Вид-во СумДУ, 2006) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Колосок, Світлана Іванівна; Колосок, Светлана Ивановна; Kolosok, Svitlana Ivanivna
    У статті наводяться переваги використання регіональних брендів підприємствами. Проаналізовано елементи та структуру успішних брендів. Авторами було проведено дослідження процесу формування регіональних брендів та розроблення рекомендацій з їх створення. Стаття розрахована на науковців та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також буде корисною фахівцям промислових та торгових підприємств, які планують формувати бренд для продуктів або фірми. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10764
  • Item
    Сучасні проблеми маркетингу медицини і фармації
    (Видавництво СумДУ, 2005) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Дмітрієв, Денис Володимирович; Дмитриев, Денис Владимирович; Dmitriiev, Denys Volodymyrovych
    У статті автори розглядають основні питання розвитку маркетингу медицини та фармації. Їх особливості полягають у реформуванні охорони здоров’я, що має поєднувати як бюджетні асигнування, так і ринкові відносини. Автори розкривають сучасний стан організації ринку фармацевтичної продукції в Україні, пропонують свої варіанти вирішення деяких проблем маркетингових комунікацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8533
  • Item
    Маркетингові та управлінські передумови урядової кризи в Україні 2005 року
    (Вид-во СумДУ, 2005) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
    У статті розглянуто основні причини кризи коаліційного уряду у вересні 2005 року. Показано деякі помилки в проведенні організаційної діяльності на вищому управлінському рівні. Розглянуто різні оцінки проведених економічних заходів з боку суб’єктів маркетингової діяльності: споживачів, товаровиробників та посередників. Зроблено висновок про доцільність застосування певних маркетингових методів для вирішення деяких проблем управління економікою. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8518
  • Item
    Приемы использования языковых средств в системе коммуникаций маркетинга промышленной продукции
    (Издательство СумГУ, 2005) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Tielietova, Svitlana Hryhorivna
    статті розглядається проблема впливу системи комунікацій на споживачів промислової продукції. Проаналізовано психологічну реакцію на слогани, рекламні тексти, назви марок, бренди. Відмічена необхідність вироблення корпоративних правил створення вербальних комунікаційних засобів, що сприятимуть ефективному виконанню маркетингових функцій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8514
  • Item
    Принципи побудови маркетингових промислових систем
    (Вид-во СумДУ, 2006) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
    У статті показано, що промислові системи складаються з оперативних та інформаційних систем. Розглянуто особливості побудови маркетингових систем на промислових підприємствах. Запропоновано загальні підходи до створення маркетингових інформаційних систем, пов’язаних у єдине ціле з раніше розробленими для підвищення ефективності їх функціонування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3653
  • Item
    Лингвестический аспект в рекламном менеджменте
    (Вид-во СумДУ, 2006) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Tielietova, Svitlana Hryhorivna
    У статті розглядається роль мовного впливу на суб’єкти рекламної діяльності. Проаналізовано основні вимоги, що ставляться до текстів як у рекламі, так і в інших видах комунікацій: стимулюванні збуту, паблік рилейшнз, персональному продажі. Відмічено роль корпоративних правил розробки вербальних комунікаційних засобів у формуванні довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3624
  • Item
    Основи політичного маркетингу
    ("ВТД "Університетська книга", 2006) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Безноєва, Анна Вадимівна; Безноева, Анна Вадимовна; Beznoieva, Anna Vadymivna
    Розглядаються політичні проблеми за допомогою концепції маркетингу, яка в останній час отримала значний розвиток. Автори провели оцінку динаміки політичних подій, використовуючи методи маркетингових досліджень та розглянули відповідний вплив інструменту просування на виборців. Стаття підтверджує спільні закономірності розвитку економічних та соціальних систем. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3616
  • Item
    Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспорту
    ("ВТД "Університетська книга", 2009) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О.
    У статті з використанням маркетингового підходу аналізується ринкове середовище комерційного транспорту та надаються рекомендації щодо оптимізації його використання. В роботі запропоновано методику проведення маркетингових досліджень в системах функціонування пасажирського транспорту та наведені конкретні результати її застосування на практиці. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3409
  • Item
    Застосування маркетингу в умовах вирішення господарсько-екологічних проблем регіону
    ("ВТД "Університетська книга", 2008) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Зубенко, М.Г.
    У статті розглянуто одну із найбільш гострих сучасних проблем охорони навколишнього середовища – утилізації побутових відходів. Запропоновано використання методології маркетингу для дослідження, аналізу, прийняття рішення, комунікаційної підготовки населення, побудови переробного заводу та виведення його на необхідну потужність. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3365
  • Item
    Особливості організації системи маркетингових комунікацій підприємств-виробників промислової продукції
    ("ВТД "Університетська книга", 2008) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Шумський, І.С.
    У статті розглядаються основні інструменти комунікацій, які можуть використовувати промислові підприємства, особливості їх впровадження та застосування, в тому числі найсучасніші веб-сайти і мультимедійні презентації. Виокремлено проблеми, які виникають у промислових підприємств при самостійному здійсненні маркетингової політики комунікацій. Обґрунтування необхідності співпраці із спеціалізованими маркетинговими агентствами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3338