Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
3 results
Search Results
Item Usage of patriotic motives in promotion of products in markets(Sumy State University, 2015) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Prokopenko, M.O.In the article the patriotic motives essence in the appeals of manufacturers has been analyzed; the classification of means, which can be used in the appeals with patriotic implication, has been proposed; the directions of justification of expediency of patriotic motives usage for manufacturers have been defined.Item Stickers as effective means of advertising(Сумський державний університет, 2015) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С.У статті проаналізовано сутність поняття “стікер”; досліджено галузі застосування стікерів; визначено характерні особливості застосування стікерів e різних видах реклами; запропоновано можливі сфери використання стікерів та напрямки їх поширення; визначено напрямки обґрунтування ефективності застосування стікерів для товаровиробників.Item Аналіз ефективності промо-акцій(ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Олійник, Інна Володимирівна; Олейник, Инна Владимировна; Oliinyk, Inna VolodymyrivnaСтаття присвячена дослідженню класифікації промо-акцій та визначенню ефективності окремих заходів стимулювання збуту (що в переважній більшості рекламних компаній зробити практично неможливо). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12163