Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Usage of patriotic motives in promotion of products in markets
    (Sumy State University, 2015) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Prokopenko, M.O.
    In the article the patriotic motives essence in the appeals of manufacturers has been analyzed; the classification of means, which can be used in the appeals with patriotic implication, has been proposed; the directions of justification of expediency of patriotic motives usage for manufacturers have been defined.
  • Item
    Stickers as effective means of advertising
    (Сумський державний університет, 2015) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С.
    У статті проаналізовано сутність поняття “стікер”; досліджено галузі застосування стікерів; визначено характерні особливості застосування стікерів e різних видах реклами; запропоновано можливі сфери використання стікерів та напрямки їх поширення; визначено напрямки обґрунтування ефективності застосування стікерів для товаровиробників.
  • Item
    Аналіз ефективності промо-акцій
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Олійник, Інна Володимирівна; Олейник, Инна Владимировна; Oliinyk, Inna Volodymyrivna
    Стаття присвячена дослідженню класифікації промо-акцій та визначенню ефективності окремих заходів стимулювання збуту (що в переважній більшості рекламних компаній зробити практично неможливо). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12163