Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Формуваня творчої самостійності студентів засобами іншомовного письма
    (Сумський державний університет, 2021) Міхно, Світлана Василівна; Михно, Свитлана Васильевна; Mikhno, Svitlana Vasylivna; Золотова, Світлана Григорівна; Золотова, Светлана Григорьевна; Zolotova, Svitlana Hryhorivna
    У статті обгрунтувано методику та представлено практичний досвід формування творчої самостійності студентів засобами іншомовного письма, схарактеризовано принципи забезпечення процесу навчання апробованими методами індивідуалізації та стимулами мотивації студентів до активізації самоосвіти як найбільш проблемні аспекти у системі навчання іноземної мови. Автори визначають специфіку методів організації самостійної роботи в умовах карантинних обмежень; особливості під час дистанційного навчання; переваги та недоліки індивідуальної діяльності; напрямки педагогічної діяльності, які дозволяють поєднувати самостійну роботу студентів з онлайн заняттями. Наголошується на ефективності проведення позааудитрних заходів в процесі вивчення іноземної мови. Підкреслюється важливість нових форм розвитку навичок письма у процесі самостійної роботи студентів: використання навчальних блогів. На думку авторів, технологія ведення блогів є ефективним засобом удосконалення сучасних підходів у системі вивчення іноземної мови.
  • Item
    Становлення електронного урядування в Україні
    (Сумський державний університет, 2021) Тімашов, В.О.; Кириленко, Н.Є.
    Стаття присвячена розгляду питання становленню електронного урядування в Україні. Розглянуто низку аспектів, пов’язаних з розвитком сучасного інформаційного простору. Проведено аналіз наукових підходів до визначень поняття «електронне урядування».
  • Item
    Юридичний механізм забезпечення права на інклюзивну освіту в умовах пандемії COVID-19 в Україні та США
    (Сумський державний університет, 2021) Шлапко, Тетяна Вікторівна; Шлапко, Татьяна Викторовна; Shlapko, Tetiana Viktorivna; Соколенко, О.П.
    Стаття присвячена дослідженню юридичного механізму забезпечення права на інклюзивну освіту в умовах пандемії COVID-19. Авторами статті був проведений аналіз статистики ефективності впровадження дистанційного навчання з метою вивчення стану організації у закладах загальної середньої освіти дистанційного навчання в умовах карантину, запровадженого з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 в Україні та США. Доведено, що діти з особливими освітніми потребами потребують індивідуального підходу до організації інклюзивного дистанційного навчання.
  • Item
    Застосування електронних засобів навчання для викладання юридичних дисциплін
    (Сумський державний університет, 2017) Плотнікова, Марія Володимирівна; Плотникова, Мария Владимировна; Plotnikova, Mariia Volodymyrivna
    В статті досліджуються можливості та напрями використання електронних засобів навчання для викладання юридичних дисциплін. Наголошується на великому значенні, які мають сучасні технології як в сучасному житті в цілому, та роботі юриста зокрема. Це є однією з причин необхідності застосування сучасних інформаційних технологій і в процесі підготовки майбутнього юриста. На основі вивчення висловлених в юридичній літературі підходів щодо доцільності використання електронних засобів навчання для викладання окремих навчальних дисциплін, розглядається доцільність застосування окремих електронних засобів навчання, зокрема, мультимедійних технологій навчання, електронних підручників, відкритих інформаційних ресурсів. Характеризуються основні напрямки застосування таких відкритих освітніх ресурсів як он-лайн курси та веб-інструменти для організації навчання або контролю знань. Аналізується функціонування платформи для розробки та підтримки дистанційних курсів в Сумському державному університеті, доцільність її застосування для викладання юридичних дисциплін. Обґрунтовується важливість використання як засобів навчання правових інформаційних ресурсів. Адже вміння юриста працювати з реєстром нормативних актів, реєстром судових рішень тощо підвищує навички самостійного пошуку та аналізу правової інформації. В результаті проведеного дослідження наголошується на тому, що застосування електронних засобів навчання при викладанні юридичних дисциплін не тільки індивідуалізує навчання, полегшує викладення навчального матеріалу, але й збільшує навички самостійного пошуку та аналізу інформації майбутніми юристами. В результаті формує умови для особи “навчання протягом всього життя”, яке є запорукою підтримання належного професійного рівня юриста.
  • Item
    Електронні засоби навчання у викладанні філологічних та перекладацьких дисциплін
    (Сумський державний університет, 2015) Баранова, Світлана Володимирівна; Баранова, Светлана Владимировна; Baranova, Svitlana Volodymyrivna
    У статті розглядаються наявні вітчизняні та іноземні електронні засоби навчання філології, що можуть використовуватися в навчальному процесі. З’ясовується, які матеріали відкритих освітніх ресурсів застосовують у викладанні лінгвістичних дисциплін у системі основної та додаткової освіти. Аналізуються навчальні предмети перекладацького спрямування у програмах закордонних університетів. Виявлені педагогічні проблеми навчання іноземної мови, у розв’язанні яких надають допомогу інформаційні технології. Запропоноване бачення використання електронних засобів навчання у підготовці перекладачів і підвищенні їхньої професійної майстерності, визначено цілі й роль он-лайн курсів, блогів та подкастів на заняттях і в самостійній роботі студентів, окреслено шляхи інтеграції ресурсів мережі Інтернет у навчальний процес.
  • Item
    Математична модель дистанційного процесу навчання
    (Вид-во СумДУ, 2008) Тарандушка, Л.А.; Одокієнко, С.М.
  • Item
    Адаптивне керування формуванням контенту для дистаційного навчання
    (Вид-во СумДУ, 2007) Мазурок, Т.Л.
    Пропонується метод адаптації контенту при автоматизованому навчанні на основі формування індивідуалізованої послідовності навчальних елементів з урахуванням міжпредметних зв’язків. Метод базується на послідовному використанні нечітких нейронних мереж та генетичного алгоритму. Наведено результати експериментів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9773
  • Item
    Машинна оцінка знань студентів у системі керування дистанційним навчанням
    (Видавництво СумДУ, 2007) Довбиш, Анатолій Степанович; Любчак, Володимир Олександрович; Петров, Сергій Олександрович; Liubchak, Volodymyr Oleksandrovych; Любчак, Владимир Александрович; Dovbysh, Anatolii Stepanovych; Довбыш, Анатолий Степанович; Петров, Сергей Александрович; Petrov, Serhii Oleksandrovych
    Пропонується класифікаційний алгоритм машинної оцінки знань студентів при тестовому контролі, який є складовою частиною алгоритму функціонування мультіагентної системи керування дистанційним навчанням, розробленим у рамках інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1776