Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Формуваня творчої самостійності студентів засобами іншомовного письма
    (Сумський державний університет, 2021) Міхно, Світлана Василівна; Михно, Свитлана Васильевна; Mikhno, Svitlana Vasylivna; Золотова, Світлана Григорівна; Золотова, Светлана Григорьевна; Zolotova, Svitlana Hryhorivna
    У статті обгрунтувано методику та представлено практичний досвід формування творчої самостійності студентів засобами іншомовного письма, схарактеризовано принципи забезпечення процесу навчання апробованими методами індивідуалізації та стимулами мотивації студентів до активізації самоосвіти як найбільш проблемні аспекти у системі навчання іноземної мови. Автори визначають специфіку методів організації самостійної роботи в умовах карантинних обмежень; особливості під час дистанційного навчання; переваги та недоліки індивідуальної діяльності; напрямки педагогічної діяльності, які дозволяють поєднувати самостійну роботу студентів з онлайн заняттями. Наголошується на ефективності проведення позааудитрних заходів в процесі вивчення іноземної мови. Підкреслюється важливість нових форм розвитку навичок письма у процесі самостійної роботи студентів: використання навчальних блогів. На думку авторів, технологія ведення блогів є ефективним засобом удосконалення сучасних підходів у системі вивчення іноземної мови.
  • Item
    Юридичний механізм забезпечення права на інклюзивну освіту в умовах пандемії COVID-19 в Україні та США
    (Сумський державний університет, 2021) Шлапко, Тетяна Вікторівна; Шлапко, Татьяна Викторовна; Shlapko, Tetiana Viktorivna; Соколенко, О.П.
    Стаття присвячена дослідженню юридичного механізму забезпечення права на інклюзивну освіту в умовах пандемії COVID-19. Авторами статті був проведений аналіз статистики ефективності впровадження дистанційного навчання з метою вивчення стану організації у закладах загальної середньої освіти дистанційного навчання в умовах карантину, запровадженого з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 в Україні та США. Доведено, що діти з особливими освітніми потребами потребують індивідуального підходу до організації інклюзивного дистанційного навчання.
  • Item
    Порівняльний аналіз тенденцій розвитку дистанційних технологій навчання в Україні та ЄС
    (Сумський державний університет, 2015) Кубатко, Олександр Васильович; Кубатко, Александр Васильевич; Kubatko, Oleksandr Vasylovych; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Кубатко, Олександрa Вікторівна; Кубатко, Александра Викторовна; Kubatko, Oleksandra Viktorivna
    Перехід до інформаційного суспільства та швидкі темпи інформатизації спричиняють розвиток та використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі. У статті авторами розглянуто зарубіжний та вітчизняний досвід функціонування дистанційної форми навчання. Зокрема, проаналізовано досвід зарубіжних вищих навчальних закладів щодо використання дистанційних технологій навчання та визначено їх ставлення до розвитку і поширення даної форми навчання. Виокремлено вітчизняне законодавче регулювання дистанційної форми навчання. Проаналізовано діяльність вищих навчальних закладів в країнах Європи щодо впровадження дистанційних форм навчання. Авторами систематизовано переваги та недоліки дистанційної форми навчання, як для вищих навчальних закладів, так і для майбутніх абітурієнтів. Визначено, що дистанційна форма навчання є перспективним напрямом розвитку академічної мобільності студентів.
  • Item
    Електронні засоби навчання у викладанні філологічних та перекладацьких дисциплін
    (Сумський державний університет, 2015) Баранова, Світлана Володимирівна; Баранова, Светлана Владимировна; Baranova, Svitlana Volodymyrivna
    У статті розглядаються наявні вітчизняні та іноземні електронні засоби навчання філології, що можуть використовуватися в навчальному процесі. З’ясовується, які матеріали відкритих освітніх ресурсів застосовують у викладанні лінгвістичних дисциплін у системі основної та додаткової освіти. Аналізуються навчальні предмети перекладацького спрямування у програмах закордонних університетів. Виявлені педагогічні проблеми навчання іноземної мови, у розв’язанні яких надають допомогу інформаційні технології. Запропоноване бачення використання електронних засобів навчання у підготовці перекладачів і підвищенні їхньої професійної майстерності, визначено цілі й роль он-лайн курсів, блогів та подкастів на заняттях і в самостійній роботі студентів, окреслено шляхи інтеграції ресурсів мережі Інтернет у навчальний процес.
  • Item
    Математична модель дистанційного процесу навчання
    (Вид-во СумДУ, 2008) Тарандушка, Л.А.; Одокієнко, С.М.
  • Item
    Машинна оцінка знань студентів у системі керування дистанційним навчанням
    (Видавництво СумДУ, 2007) Довбиш, Анатолій Степанович; Любчак, Володимир Олександрович; Петров, Сергій Олександрович; Liubchak, Volodymyr Oleksandrovych; Любчак, Владимир Александрович; Dovbysh, Anatolii Stepanovych; Довбыш, Анатолий Степанович; Петров, Сергей Александрович; Petrov, Serhii Oleksandrovych
    Пропонується класифікаційний алгоритм машинної оцінки знань студентів при тестовому контролі, який є складовою частиною алгоритму функціонування мультіагентної системи керування дистанційним навчанням, розробленим у рамках інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1776