Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Item
    Management of innovations in education: students satisfaction and career adoptability
    (Sumy State University, 2019) Tutar, H.; Karademir, O.; Guler, S.; Tutar, S.
    Open and distance education, unlike the traditional style of education, does not have to come to the campus, courses are processed in a completely virtual environment through the computer, live and interactive is the name of the training that the participant can watch them again and again at any time. Open and distance education in this aspect; Student Centre is an ideal educational model for people who cannot benefit from traditional education, providing equal opportunities, providing education opportunities for physically disabled students, eliminating geographical and regional barriers. Besides, it is a modern and innovative education model that ensures the continuation of the education of the people working in their businesses. Career compliance is a process that starts from preparation for the profession and starts from employment, progress in career and ending a career. Career compliance reflects an individual’s capacity to cope with potential changes that may arise in the present and future business life. Besides, employees’ level of coping with new job responsibilities, unexpected career changes and the ability to overcome obstacles that may arise. The main purpose of this study is to examine the relationship between education satisfaction levels and career adaptability perceptions of participants taking education within open or distance education model. The study is important in terms of developing and improving the open or distance education model when considering that the number of people taking education within the open or distance education model in our country is more than three and a half million today. Besides, one of the important issues in working life in contemporary societies is the career issue and it is thought that the adaptability of employees with their occupations has an important role in their productivity. Therefore, determining the level of educational satisfaction and career adaptability is thought to be important. In the study, which is based on «lifelong learning theory», the quantitative research method was preferred. To collect data, the «Distance Education Satisfaction Scale» and the «Career-related Adoptability» scales were employed. Data collected from a sample of 527 individuals were analysed by difference, relationship and impact tests and it was found that distance education satisfaction had a positive effect on career adaptability.
  • Item
    Застосування електронних засобів навчання для викладання юридичних дисциплін
    (Сумський державний університет, 2017) Плотнікова, Марія Володимирівна; Плотникова, Мария Владимировна; Plotnikova, Mariia Volodymyrivna
    В статті досліджуються можливості та напрями використання електронних засобів навчання для викладання юридичних дисциплін. Наголошується на великому значенні, які мають сучасні технології як в сучасному житті в цілому, та роботі юриста зокрема. Це є однією з причин необхідності застосування сучасних інформаційних технологій і в процесі підготовки майбутнього юриста. На основі вивчення висловлених в юридичній літературі підходів щодо доцільності використання електронних засобів навчання для викладання окремих навчальних дисциплін, розглядається доцільність застосування окремих електронних засобів навчання, зокрема, мультимедійних технологій навчання, електронних підручників, відкритих інформаційних ресурсів. Характеризуються основні напрямки застосування таких відкритих освітніх ресурсів як он-лайн курси та веб-інструменти для організації навчання або контролю знань. Аналізується функціонування платформи для розробки та підтримки дистанційних курсів в Сумському державному університеті, доцільність її застосування для викладання юридичних дисциплін. Обґрунтовується важливість використання як засобів навчання правових інформаційних ресурсів. Адже вміння юриста працювати з реєстром нормативних актів, реєстром судових рішень тощо підвищує навички самостійного пошуку та аналізу правової інформації. В результаті проведеного дослідження наголошується на тому, що застосування електронних засобів навчання при викладанні юридичних дисциплін не тільки індивідуалізує навчання, полегшує викладення навчального матеріалу, але й збільшує навички самостійного пошуку та аналізу інформації майбутніми юристами. В результаті формує умови для особи “навчання протягом всього життя”, яке є запорукою підтримання належного професійного рівня юриста.
  • Item
    Електронні засоби навчання у викладанні філологічних та перекладацьких дисциплін
    (Сумський державний університет, 2015) Баранова, Світлана Володимирівна; Баранова, Светлана Владимировна; Baranova, Svitlana Volodymyrivna
    У статті розглядаються наявні вітчизняні та іноземні електронні засоби навчання філології, що можуть використовуватися в навчальному процесі. З’ясовується, які матеріали відкритих освітніх ресурсів застосовують у викладанні лінгвістичних дисциплін у системі основної та додаткової освіти. Аналізуються навчальні предмети перекладацького спрямування у програмах закордонних університетів. Виявлені педагогічні проблеми навчання іноземної мови, у розв’язанні яких надають допомогу інформаційні технології. Запропоноване бачення використання електронних засобів навчання у підготовці перекладачів і підвищенні їхньої професійної майстерності, визначено цілі й роль он-лайн курсів, блогів та подкастів на заняттях і в самостійній роботі студентів, окреслено шляхи інтеграції ресурсів мережі Інтернет у навчальний процес.
  • Item
    Scientific provocation as a method for stimulating the participation of distance learning students
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Борисов, Боріслав Дімітров; Борисов, Борислав Димитров; Borisov, Borislav Dimitrov
    У статті розглядається наукова провокація, як один з можливих методів стимулювання інтересу студентів до вивчення навчального матеріалу, початку їх наукових досліджень та формування їх як активних учасників процесу навчання. Він застосовується в основному до медіа-орієнтованої моделі навчання. Дистанційне навчання дозволяє здійснення широкого спектру методів, які, якщо обрані належним чином, призводять до позитивного ефекту, збільшують переваги моделі навчання. Додаючи провокаційний елемент в процесі навчання для вирішення завдань, заснованих на реальних чи гіпотетичних ситуаціях і випадках, що вимагають польових досліджень і збирання інформації, так само як використання методу рольових ігор в навчальному процесі як в реальному бізнесі, надає студентам необхідні навички проведення незалежних досліджень, а також збирання та обробки інформації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24173
  • Item
    Математична модель дистанційного процесу навчання
    (Вид-во СумДУ, 2008) Тарандушка, Л.А.; Одокієнко, С.М.
  • Item
    Адаптивне керування формуванням контенту для дистаційного навчання
    (Вид-во СумДУ, 2007) Мазурок, Т.Л.
    Пропонується метод адаптації контенту при автоматизованому навчанні на основі формування індивідуалізованої послідовності навчальних елементів з урахуванням міжпредметних зв’язків. Метод базується на послідовному використанні нечітких нейронних мереж та генетичного алгоритму. Наведено результати експериментів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9773
  • Item
    Use of e-learning technologies for training of regional e-Government implementators
    (Видавництво СумДУ, 2010) Любчак, Володимир Олександрович; Любчак, Владимир Александрович; Liubchak, Volodymyr Oleksandrovych; Кириченко, Костянтин Іванович; Кириченко, Константин Иванович; Kyrychenko, Kostiantyn Ivanovych; Кузіков, Борис Олегович; Кузиков, Борис Олегович; Kuzikov, Borys Olehovych
    Sumy State University has a considerable experience in e-learning and blended learning. With support of experts from Ukraine, Russia, Moldova and Armenia and relying on progressive experience of European Union countries (Germany, Spain, Slovak Republic and Poland) a pilot group of civil servants will be upgraded in frames of qualification improvement program. With the support of Tempus “ECESIS” project Sumy State University will establish a specially equipped training class. Retraining program will be organized as blended-learning. A full-time part of courses will be conducted by Sumy State University specialists and foreign countries experts. Distance-learning part will be supported by the system of e-learning that was specially modified for this project. This educational centre is expected to solve the problem of training of administrative personnel for further in-depth introduction of e-government in their daily work. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4598
  • Item
    Модель адаптивної навчальної системи із використанням інтелектуальних агентів та технології Google Wave
    (Видавницьво СумДУ, 2010) Кузіков, Борис Олегович; Кузиков, Борис Олегович; Kuzikov, Borys Olehovych
    Стаття розглядає модель структури та процесів функціонування адаптивної комп’ютерної навчальної системи на базі неадаптивної КНС із застосуванням технології Google Wave. Названий підхід дозволяє вирішити питання побудови індивідуальної навчальної траєкторії та забезпечує можливості для спілкування між учасниками навчального процесу у контексті навчального матеріалу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4518
  • Item
    Математическая модель многоуровневой системы дистанционного обучения
    (Издательство СумГУ, 2007) Кривцов, В.Е.; Чекалов, Александр Петрович; Шаповалов, Сергей Павлович; Шаповалов, С.С.; Чекалов, Олександр Петрович; Chekalov, Oleksandr Petrovych; Шаповалов, Сергій Павлович; Shapovalov, Serhii Pavlovych
    Построена математическая модель многоуровневой системы индивидуального обучения. С помощью построенной модели исследовано влияние параметров системы на ее динамику развития. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1781
  • Item
    Машинна оцінка знань студентів у системі керування дистанційним навчанням
    (Видавництво СумДУ, 2007) Довбиш, Анатолій Степанович; Любчак, Володимир Олександрович; Петров, Сергій Олександрович; Liubchak, Volodymyr Oleksandrovych; Любчак, Владимир Александрович; Dovbysh, Anatolii Stepanovych; Довбыш, Анатолий Степанович; Петров, Сергей Александрович; Petrov, Serhii Oleksandrovych
    Пропонується класифікаційний алгоритм машинної оцінки знань студентів при тестовому контролі, який є складовою частиною алгоритму функціонування мультіагентної системи керування дистанційним навчанням, розробленим у рамках інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1776