Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
17 results
Search Results
Item Challenges and prospects of neuromarketing: Bangladesh perspective(Sumy State University, 2018) Gani, M.O.; Alam, M.Z.; Alom, Md.Z.; Faruq, M.O.For improving marketing effectiveness, the producers and entrepreneurs today want to understand how human psychology and emotions influencing on decision making. In this instance, the concept of neuromarketing offers a chance to get accurate, factual data about the buying habits of target markets. This study has been intended to explore the challenges, prospects, limitation and potentiality of practising neuromarketing in the context of Bangladesh as a cutting-edge marketing issue with the purpose of providing corresponding recommendations. The status and future prediction of neuromarketing have been exposed through qualitative and quantitative analysis. The finding of the study has been supported by collecting data from 55 customers and 65 marketers as the respondents. The key findings of this study are quite impressive and prospective regarding the level of awareness, interest, acknowledgement and conviction towards practising neuromarketing in the context in Bangladesh. The contribution of this study can be breakthrough and pave the way for neuromarketing in Bangladesh. The findings of this study will be helpful for the marketing policy makers and govt agencies to introduce this new method of marketing tools in Bangladesh. Finally, some policy guidelines were provided based on findings and analysis. In that way, marketers have to promote initiatives to familiarize the devices of the neuromarketing, have to engage the educated customers to share their experiences while designing the marketing strategies and plans. The important conclusion that the education is one of the most important factors affecting the adoption of the neuromarketing practice. On the other hand, marketers should take initiatives to overcome some misconceptions regarding the harmful for the brain activity devices of the neurology.Item Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільноти(Сумський державний університет, 2018) Окландер, М.А.; Окландер, Т.О.; Яшкіна, О.І.У статті розглянуто сучасні тенденції маркетингових досліджень в інтернет-середовищі. Доведено, що розвиток інтернет-технологій та поширення Інтернету на всі сфери життя людини призводять до переміщення маркетингових досліджень споживацької поведінки в інтернет-середовище. Проаналізовано переваги та недоліки онлайн опитувань в Інтернеті. Виявлено напрями застосування онлайн панелей та онлайн спільнот. Наведено методи формування вибірки для онлайн панельного дослідження. Систематизовано фактори, за якими приймається рішення щодо можливості застосування онлайн панелей.Item Innovative approaches in marketing studies of industrial and technology production(Sumy State University, 2017) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Nikonets, M.It was considered the complex of market researches of the industrial enterprise, including: the formulation of research objectives in accordance with the existing problem, foundation of method of obtaining data selection, analysis of features of collecting information for industrial and technology products, processing of results and the development of management actions. Complex of researches relates to the development and production, the study of consumer behavior, intermediaries, suppliers and other contractors of the industrial enterprise. It was conducted the analysis of micro- and macroenvironment of marketing and assessment of the competitiveness of one of the basic products for the success of industrial products producer in the market on the example of the concern «Nicmas».Item Методологічні засади та практичний інструментарій маркетингового дослідження конкурентної позиції промислових підприємств(Сумський державний університет, 2016) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Пересадько, Галина Олександрівна; Пересадько, Галина Александровна; Peresadko, Halyna OleksandrivnaБазисом формування конкурентоспроможності промислових підприємств є наявність конкурентних переваг на ринку збуту, які повинні стати ключовим елементом маркетингових досліджень конкурентного середовища промислових підприємств. В роботі обґрунтовано важливість оцінювання не стільки наявності конкурентних переваг промислових підприємств, скільки умов та факторів впливу, які забезпечили її наявність. Розроблена концепція маркетингових досліджень конкурентної позиції промислових підприємств на ринку збуту продукції передбачає формалізацію наявності конкурентних переваг, сформованих за рахунок ефективності використання відповідних внутрішніх по відношенню до промислових підприємств (виробничих, технологічних, кваліфікаційних, організаційних, управлінських, інноваційних, економічних) та/або зовнішніх (якісних, іміджевих, кон’юнктурних, збутових, інформаційно-комунікаційних) чинників конкурентного середовища. В якості методичного інструментарію обрано бінарний підхід із використанням рангів, який дозволяє провести оперативну оцінку, врахувати пріоритетність чинників конкурентного середовища та ступінь їх взаємозалежності і взаємообумовленості.Item Дослідження джерел інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі(Сумський державний університет, 2015) Савчук, А.М.Стаття присвячена проблемам пошуку джерел інформації, що використовуються в процесі управління стратегічним маркетингом. Акцентовано увагу на переліку та частоті використання основних інформаційних джерел керівниками підприємств торгівлі для вирішення стратегічних маркетингових завдань і визначено, яка саме інформація акумулюється з цих джерел. За результатами наукових досліджень сформовано матрицю вибору джерел інформаційного забезпечення для прийняття управлінських рішень на різних етапах стратегічного управління маркетингом підприємств торгівлі.Item Концептуальна модель автоматизованої інформаційної системи маркетингу на підприємстві(Сумський державний університет, 2014) Райко, Д.В.; Лебедєва, Л.Е.Ціллю статті є створення концептуальної моделі автоматизованої інформаційної системи маркетингу. Головна перевага цієї моделі – це забезпечення безперервного зв'язку підприємства з партнерами, споживачами та можливість оперативного реагування на ринкові зміни, а це в свою чергу сприяє підвищенню конкурентоспроможності на внутрішньому і зовнішньому ринках. Результати цієї моделі апробовані на декількох промислових підприємствах України, що підтверджує її практичну значущість.Item Future development of focus group method in marketing system(Sumy State University, 2014) Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Fomenko, D.V.Стаття присвячена дослідженню перспектив розвитку методу фокус-груп у сучасних умовах господарювання, розглянуто теоретичне підґрунтя та особливості методу фокус-груп, визначені нові властивості і сфери застосування, обґрунтовано можливість використання цього методу як непрямого комунікаційного інструменту.Item Системний підхід до маркетингового дослідження регіонального товарного ринку м’яса та м’ясопродуктів(Сумський державний університет, 2014) Афанасьєва, О.П.У статті розглянуто теоретичні аспекти щодо специфіки маркетингових досліджень регіонального товарного ринку і запропоновано системний підхід до маркетингового дослідження регіонального товарного ринку м’яса та м’ясопродуктів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35961Item Роль маркетингових досліджень в управлінні машинобудівними підприємствами(Сумський державний університет, 2014) Нянько, В.М.У статті узагальнено сутність системи маркетингу та місце маркетингових досліджень у цій системі, розглянуто поняття економічної ефективності та результативності маркетингових досліджень, запропоновано організаційні напрями удосконалення маркетингових досліджень у діяльності підприємств сільськогосподарського машинобудування, розкрито особливості проведення маркетингових досліджень у сучасних умовах управління підприємствами машинобудування, обґрунтовано роль маркетингових досліджень в управлінні машинобудівними підприємствами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34351Item Маркетингові дослідження в системі міських пасажирських перевезень(Видавництво СумДУ, 2012) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Васильєва, О.А.У статті виявлені проблеми в системі пасажирського транспорту міста Суми. Досліджено надмірну популярність маршрутних таксі. Вивчена мотивація споживачів послуг міського транспорту та розроблено рекомендації для усунення монополізації маршрутних таксі на ринку пасажирських перевезень. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27544