Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
7 results
Search Results
Item Порівняльний аналіз тенденцій розвитку дистанційних технологій навчання в Україні та ЄС(Сумський державний університет, 2015) Кубатко, Олександр Васильович; Кубатко, Александр Васильевич; Kubatko, Oleksandr Vasylovych; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Кубатко, Олександрa Вікторівна; Кубатко, Александра Викторовна; Kubatko, Oleksandra ViktorivnaПерехід до інформаційного суспільства та швидкі темпи інформатизації спричиняють розвиток та використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі. У статті авторами розглянуто зарубіжний та вітчизняний досвід функціонування дистанційної форми навчання. Зокрема, проаналізовано досвід зарубіжних вищих навчальних закладів щодо використання дистанційних технологій навчання та визначено їх ставлення до розвитку і поширення даної форми навчання. Виокремлено вітчизняне законодавче регулювання дистанційної форми навчання. Проаналізовано діяльність вищих навчальних закладів в країнах Європи щодо впровадження дистанційних форм навчання. Авторами систематизовано переваги та недоліки дистанційної форми навчання, як для вищих навчальних закладів, так і для майбутніх абітурієнтів. Визначено, що дистанційна форма навчання є перспективним напрямом розвитку академічної мобільності студентів.Item Електронні засоби навчання у викладанні філологічних та перекладацьких дисциплін(Сумський державний університет, 2015) Баранова, Світлана Володимирівна; Баранова, Светлана Владимировна; Baranova, Svitlana VolodymyrivnaУ статті розглядаються наявні вітчизняні та іноземні електронні засоби навчання філології, що можуть використовуватися в навчальному процесі. З’ясовується, які матеріали відкритих освітніх ресурсів застосовують у викладанні лінгвістичних дисциплін у системі основної та додаткової освіти. Аналізуються навчальні предмети перекладацького спрямування у програмах закордонних університетів. Виявлені педагогічні проблеми навчання іноземної мови, у розв’язанні яких надають допомогу інформаційні технології. Запропоноване бачення використання електронних засобів навчання у підготовці перекладачів і підвищенні їхньої професійної майстерності, визначено цілі й роль он-лайн курсів, блогів та подкастів на заняттях і в самостійній роботі студентів, окреслено шляхи інтеграції ресурсів мережі Інтернет у навчальний процес.Item Scientific provocation as a method for stimulating the participation of distance learning students(ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Борисов, Боріслав Дімітров; Борисов, Борислав Димитров; Borisov, Borislav DimitrovУ статті розглядається наукова провокація, як один з можливих методів стимулювання інтересу студентів до вивчення навчального матеріалу, початку їх наукових досліджень та формування їх як активних учасників процесу навчання. Він застосовується в основному до медіа-орієнтованої моделі навчання. Дистанційне навчання дозволяє здійснення широкого спектру методів, які, якщо обрані належним чином, призводять до позитивного ефекту, збільшують переваги моделі навчання. Додаючи провокаційний елемент в процесі навчання для вирішення завдань, заснованих на реальних чи гіпотетичних ситуаціях і випадках, що вимагають польових досліджень і збирання інформації, так само як використання методу рольових ігор в навчальному процесі як в реальному бізнесі, надає студентам необхідні навички проведення незалежних досліджень, а також збирання та обробки інформації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24173Item Математична модель дистанційного процесу навчання(Вид-во СумДУ, 2008) Тарандушка, Л.А.; Одокієнко, С.М.Item Use of e-learning technologies for training of regional e-Government implementators(Видавництво СумДУ, 2010) Любчак, Володимир Олександрович; Любчак, Владимир Александрович; Liubchak, Volodymyr Oleksandrovych; Кириченко, Костянтин Іванович; Кириченко, Константин Иванович; Kyrychenko, Kostiantyn Ivanovych; Кузіков, Борис Олегович; Кузиков, Борис Олегович; Kuzikov, Borys OlehovychSumy State University has a considerable experience in e-learning and blended learning. With support of experts from Ukraine, Russia, Moldova and Armenia and relying on progressive experience of European Union countries (Germany, Spain, Slovak Republic and Poland) a pilot group of civil servants will be upgraded in frames of qualification improvement program. With the support of Tempus “ECESIS” project Sumy State University will establish a specially equipped training class. Retraining program will be organized as blended-learning. A full-time part of courses will be conducted by Sumy State University specialists and foreign countries experts. Distance-learning part will be supported by the system of e-learning that was specially modified for this project. This educational centre is expected to solve the problem of training of administrative personnel for further in-depth introduction of e-government in their daily work. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4598Item Математическая модель многоуровневой системы дистанционного обучения(Издательство СумГУ, 2007) Кривцов, В.Е.; Чекалов, Александр Петрович; Шаповалов, Сергей Павлович; Шаповалов, С.С.; Чекалов, Олександр Петрович; Chekalov, Oleksandr Petrovych; Шаповалов, Сергій Павлович; Shapovalov, Serhii PavlovychПостроена математическая модель многоуровневой системы индивидуального обучения. С помощью построенной модели исследовано влияние параметров системы на ее динамику развития. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1781Item Машинна оцінка знань студентів у системі керування дистанційним навчанням(Видавництво СумДУ, 2007) Довбиш, Анатолій Степанович; Любчак, Володимир Олександрович; Петров, Сергій Олександрович; Liubchak, Volodymyr Oleksandrovych; Любчак, Владимир Александрович; Dovbysh, Anatolii Stepanovych; Довбыш, Анатолий Степанович; Петров, Сергей Александрович; Petrov, Serhii OleksandrovychПропонується класифікаційний алгоритм машинної оцінки знань студентів при тестовому контролі, який є складовою частиною алгоритму функціонування мультіагентної системи керування дистанційним навчанням, розробленим у рамках інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1776