Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
8 results
Search Results
Item Генезис поняття освітніх послуг як правової категорії(Сумський державний університет, 2020) Савчук, Олена Володимирівна; Савчук, Елена Владимировна; Savchuk, Olena Volodymyrivna; Павлюченко, Ю.М.У даній науковій статті авторами розкрито еволюцію освітніх послуг як правової категорії з часів започаткування писемності й до євроінтеграційних процесів сучасності в Україні. Підкреслено, що процес надання освітніх послуг наразі здебільшого сприймається як навчання, що стало наслідком тривалого використання у законодавстві України відповідної термінології та відсутності законодавчо закріпленого визначення освітніх послуг до прийняття Закону України «Про освіту» в 2017 роціItem Theoretical and methodological basis of quality evaluation of educational services in higher education institutions(Sumy State University, 2018) Алфавваз, Осама Фавваз Соуд; Алфавваз, Осама Фавваз Соуд; Alfavvaz, Osama Favvaz SoudThe aim of the work is to conduct a comprehensive analysis of the concept of "educational service" in the context of the activities of higher educational institutions as a subject of market relations, and to provide proposals for the formation of methodological principles for assessing the quality of educational services in the university. The paper analyzes the multidimensionality of the notion “educational service” from the point of view of interpretations by various scientists, and it is proved that educational services have great social significance and occupy a special place among the various services sold both in world and national markets. Summarizing the existing interpretations, the definition of the term "educational services" is proposed as mixed economic benefits provided to an individual to meet diverse educational needs and consumed by them with benefit both for themselves and for society as a whole, which are the result of educational, managerial, financial and economic activities educational institution. The paper proposes a model for determining the quality of educational services in the university, consisting of two groups of parameters - formal (the results of self-assessment of higher education institution, results of monitoring and state accreditation of educational services) and informal, that is, obtained by interviewing consumers (applicants, graduates, employers). The paper proposed methodological measures for assessing the quality of educational services directly by consumers, allowing, with the help of the three-level Lakert scale, to objectively assess the difference between expectation and perception of an educational service of a university.Item Управління процесом оцінки якості освітніх послуг у вишому навчальному закладі(Сумський державний університет, 2018) Алфавваз, Осама Фавваз СоудМета роботи полягає в комплексному аналізі поняття "якість освітньої послуги" у розрізі діяльності ВНЗ як суб’єкту ринкових відносин, та наданні пропозицій щодо формалізації процесу оцінки якості освітніх послуг. В роботі проаналізовано багатоаспектність категорії "якість освітньої послуги" з точки зору трактувань різних науковців, та доведено що на сучасному етапі зміст поняття якості освіти розглядається як інтегральна характеристика системи освіти. Це комплексний показник, що синтезує всі етапи навчання, розвитку і становлення особистості, умов і результатів навчального процесу. Центральним завданням досягнення якості освіти служить орієнтація на запити студентів і створення умов для їх особистого розвитку і подальшої конкурентоспроможності в професійній діяльності. В роботі доведено, що сукупність очікуваних споживачем параметрів якості необхідної йому освітньої послуги і їх значення, що задовольняють запити споживача, і становлять цінність освітньої послуги. Якість освітньої послуги в загальному вигляді можна оцінити як розбіжність між очікуваннями споживача і його сприйняттям послуги після завершення навчання. Доведено, що на очікування споживача впливає коло його спілкування, власні потреби і наявний у нього життєвий досвід. В роботі визначено також низку проблем з якими зіткається ВНЗ проводячи оцінку освітніх послуг. В роботі надано пропозиції щодо формалізації процесу оцінки якості освітніх послуг, визначено основні його етапи та методи оцінки освітніх послуг.Item Diversity management as the key factor of success of further education colleges – case study(Sumy State University, 2016) Sapiński, A.It is a requirement of the ever-changing world that students of public and non-public schools are prepared for changes occurring in their environment, especially in terms of adults in needs of finding their place on the labour market once again. The paper presents suggestions in relation to diversity management at a further education collage in regard to students and teachers, based on the example of the school in Żywiec.Item Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг(Сумський державний університет, 2014) Жарська, І.О.У статті виділено основні етапи становлення та розвитку науки «Поведінка споживача». Запропоновано методику оцінки поведінки споживачів у сфері освітніх послуг на основі трирівневої моделі поведінкової реакції. Проведено маркетингове дослідження споживачів освітніх послуг: школярів м. Одеси, батьків та студентів Одеського національного економічного університету, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг». При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35960Item Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ(ТОВ "ВТД" Університетська книга", 2012) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana OleksandrivnaУ статті здійснений аналіз цільової аудиторії спеціальності «УІД» СумДУ за географічним принципом, розроблений комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій для її просування, а також запропонований медіа-план комунікаційних заходів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121Item Розроблення заходів для покращення позицій спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ на ринку освітніх послуг України(Видавництво СумДУ, 2012) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana OleksandrivnaУ статті здійснений аналіз конкурентного, демографічного та інтернет-середовища для спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ та запропоновані заходи для посилення її позицій на ринку освітніх послуг України. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27549Item Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю»(ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana OleksandrivnaУ статті розроблений комплекс стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» та запропоновано схему рішень зі стимулювання збуту для просування нової спеціальності на ринок освітніх послуг України. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713