Навчально-науковий медичний інститут (НН МІ)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40
Browse
19 results
Search Results
Item Методико-теоретичний компонент рекреаційної діяльності як важливий складник формування оздоровчого світогляду студентів ВПНЗ(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2020) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Король, Світлана Анатоліївна; Король, Светлана Анатольевна; Korol, Svitlana AnatoliivnaЗ метою чіткого розуміння сутності та змісту професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури до рекреаційно-оздоровчої діяльності здійснено визначення поняттєво-категоріального апарату основних понять фізкультурної освіти з урахуванням сучасного етапу розвитку галузевих наукових знань. На основі комплексного аналізу понятійно-категоріального апарату рекреації уточнено трактування поняття «рекреаційно-оздоровчі технології». Виявлено їх основну мету і завдання, що зазначені в Цільовій комплексній програмі «Фізичне виховання – здоров’я нації». Проаналізовано рекреаційно-оздоровчої технології та фактори успішної рекреаційної діяльності, ефективність їх застосування в процесі формування рекреаційної культури студентської молоді з огляду позитивного впливу на показники фізичного стану, теоретичної підготовленості, обсягу рухової активності, організацію корисного дозвілля та активного відпочинку. Означено важливість засвоєння студентами новітніх здоров’язберігаючих технологій, заснованих на різних видах фітнес-програм, зокрема аеробіки.Item Professional preparation for individuals in physical culture and sport: foreign experience(Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2020) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Долгова, Наталія Олександрівна; Долгова, Наталия Александровна; Dolgova, Nataliia OleksandrivnaВизначено, що сутність підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту у ВНЗ полягає у формуванні їх готовності до виконання професійних завдань та обов’язків та реалізації фізкультурнооздоровчих послуг. Проаналізовано наукові дослідження, присвячені проблемі професійної підготовки майбутніх спеціалістів з фізичної культури та спорту в США, Польщі, Німеччині та Франції. Встановлено, що особливістю є вивчення циклу природничо-наукових, соціально-гуманітарних, педагогічних, спеціальних та спортивних дисциплін. У Німеччині основним напрямком підготовки майбутніх фахівців-тренерів є формування багатоступінчастої системи освіти, підготовка до змагальної діяльності та спортивного відбору у контексті підготовки до Олімпійських ігор. У Франції підготовка майбутніх фахівців реалізується як приватними, так і державними вищими навчальними закладами, а також приватними навчальними центрами. У США підготовка майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту у вищих навчальних закладах та професійних асоціаціях базується на застосуванні фахових бакалаврських та магістерських навчальних програм. Ключові слова: професійна підготовка, фахівець з фізичної культури та спорту, вищий навчальний заклад, професійна діяльність, фізкультурно-оздоровча діяльність, професійна готовність.Item Йога як метод фізичного розвитку та психологічної саморегуляції(Сумський державний університет, 2019) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Данілова, Д.Е.Йога як метод фізичної активності набирає усе більшої популярності у сучасному світі. Найчастіше цей метод розглядається не лише як спосіб підтримки власного здоров’я та тіла в тонусі, а й як спосіб психологічної саморегуляції. Мета. Дослідити особливості використання елементів йоги як методу фізичного розвитку і психологічної саморегуляції.Item Особистістно-орієнтоване фізичне виховання студентів(Сумський державний університет, 2019) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Чикиш, Т.Інноваційний підхід до системи фізичної підготовки студентів має бути значущим, оскільки кінцевий результат визначає зміст і характер усього процесу підготовки з дисципліни «Фізичне виховання», що націлений на підтримку фізичної підготовленості і працездатності майбутніх фахівців. У зв’язку з цим виникає потреба в інноваційних дослідженнях, спрямованих на побудову нової системи фізичного виховання студентів, зміст якої має відображати соціальне замовлення особистості, суспільства і держави на достатній рівень фізичної підготовленості та працездатності майбутніх фахівців. Мета. Теоретично обґрунтувати необхідність особистісно- орієнтованого фізичного виховання, його вплив на формування вмінь, навичок та потреб студентів.Item Фітнес-програми в професійно-прикладній фізичній підготовці студентів економічних спеціальностей(Сумський державний університет, 2019) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha OleksandrivnaМета нашої роботи полягає в теоретичному обгрунтуванні ефективності методики впровадження сучасних фітнес- технологій в процес професійно-прикладної фізичної підготовки студентів економічних спеціальностей.Item Використання електронних матеріалів при викладанні дисципліни «Основи персонального тренінгу»(Сумський державний університет, 2019) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena OleksandrivnaПідготовка висококваліфікованого фахівця в сфері фізичного виховання та спорту не можлива без впровадження нових методів та технологій навчання. Сучасний спортсмен повинен володіти не тільки практичними навичками, але й мати гарну теоретичну базу, бути готовим до швидкого опанування й упровадження технологій, що постійно з’являються на ринку. Використання електронних матеріалів в навчальному процесі є одним із сучасних трендів в освіті. Мета. Проаналізувати можливості використання електронних матеріалів при підготовці фахівців фізичного виховання та спорту.Item Йога як метод фізичного розвитку та психологічної саморегуляції(Сумський державний університет, 2019) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Данілова, Д.Е.Йога як метод фізичної активності набирає усе більшої популярності у сучасному світі. Найчастіше цей метод розглядається не лише як спосіб підтримки власного здоров’я та тіла в тонусі, а й як спосіб психологічної саморегуляції.Item Особистістно-орієнтоване фізичне виховання студентів(Сумський державний університет, 2019) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Чикиш, Т.Прогресивною формою, що надає можливості для творчого розвитку ефективності змісту системи фізичних вправ, є так звана секційна форма. Навчальний процес з фізичного виховання за особистісно-орієнтованого підходу надає можливість кожному студенту, спираючись на свої здібності, інтереси, цінності та досвід, реалізувати себе.Item Фітнес-програми в професійно-прикладній фізичній підготовці студентів економічних спеціальностей(Сумський державний університет, 2019) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha OleksandrivnaОднією з основних переваг фітнесу в професійно-прикладній підготовці майбутніх економістів є можливість точного дозування інтенсивності навантажень протягом усього заняття (за рахунок того чи того пульсового режиму), що саме й стане головною умовою планування оздоровчих занять зі студентами означеної категорії.Item Використання електронних матеріалів при викладанні дисципліни «Основи персонального тренінгу»(Сумський державний університет, 2019) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena OleksandrivnaПідготовка висококваліфікованого фахівця в сфері фізичного виховання та спорту не можлива без впровадження нових методів та технологій навчання. Сучасний спортсмен повинен володіти не тільки практичними навичками, але й мати гарну теоретичну базу, бути готовим до швидкого опанування й упровадження технологій, що постійно з’являються на ринку