Навчально-науковий медичний інститут (НН МІ)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Педагогічні умови формування здорового способу життя студентів засобами оздоровчого фітнесу
    (Сумський державний університет, 2017) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna
    У науковій літературі існують різні погляди на визначення таких понять, як «умови», «педагогічні умови», «комплекс педагогічних умов» [2]. Педагогічні умови – це зовнішні чинники, що діють через внутрішні мотиви і самостійно формуються у результаті зовнішніх впливів. На думку О. Леонтьєва, зовнішні причини, опосередковані внутрішніми, змінними відносинами і протиріччями, складають необхідні умови розвитку особистості. Відповідно, виділення педагогічних умов підвищує її суб’єктивність, пізнавальну активність та інтерес.
  • Item
    Загальна характеритика фітнесу у системі фізкультурно-оздоровчої роботи з молоддю
    (Сумський державний університет, 2017) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Кучеренко, П.В.
    Дослідниця Л. Ващук на основі аналізу наукової літератури визначила передумови розвитку та становлення фітнесу в нашій державі. Дослідниця зазначає, що в Україні фітнес з’явився відносно недавно – більш ніж 20 років назад. До початку 80-х років поняття «фітнес» не існувало, а цілі й завдання оздоровлення розв’язувалися засобами фізичної культури. Також дослідниця зазначає, що історія розвитку й становлення сучасного фітнесу в Україні, безумовно, пов’язана з роками перебудови, що характеризувалося часом занепаду фізичної культури, фізичної підготовленості й стану здоров’я населення. На фоні цього у світі проходила активна пропаганда фітнесу американськими засобами масової інформації, яка сприяла його популяризації в різних країнах, у тому числі й у нас.