Навчально-науковий медичний інститут (НН МІ)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    До питання трактування понять педагогіки здоров'я
    (ПП "Видавництво "Рідна школа", 2017) Єжова, Ольга Олександрівна; Ежова, Ольга Александровна; Yezhova, Olha Oleksandrivna
    У статті розглянуто питання трактування основних понять педагогіки здоров’я. Наголошено на тому, що метою і результатом професійної педагогічної діяльності мають бути збереження, зміцнення, формування і відновлення здоров’я учасників навчально-виховного процесу. Обґрунтовано доцільність поняття «здоровий стиль життя». Оновлено трактування загальновживаних понять «здоров’язбережувальні технології» та «здоров’язбережувальна компетентність».
  • Item
    Здоровий спосіб життя
    (Університетська книга, 2010) Єжова, Ольга Олександрівна; Ежова, Ольга Александровна; Yezhova, Olha Oleksandrivna
    Посібник створений відповідно до програми спецкурсу „Здоровий спосіб життя” в системі професійно-технічної освіти. Розглянуто сучасні проблеми, що стосуються здоров’я людини та її способу життя. Зокрема, приділяється увага таким актуальним питанням як ціннісне ставлення до здоров’я, вибір продуктів харчування, вплив слабоалкогольних напоїв на організм людини, використання в спілкуванні мобільного телефону, лихослів’я тощо. Адресований учнівської молоді. Може бути корисний для викладачів, майстрів виробничого навчання, вихователів і батьків.
  • Item
    Здоровий спосіб життя
    (СДПУ ім.А.С.Макаренка, 2010) Єжова, Ольга Олександрівна; Ежова, Ольга Александровна; Yezhova, Olha Oleksandrivna; Оржеховська, Валентина Михайлівна; Оржеховская, Валентина Михайловна; Orzhehovska, Valentyna Myhajlivna
    Навчально-методичний посібник створено для системи професійно-технічної освіти і містить методичну базу для вивчення спецкурсу «Здоровий спосіб життя». У першому розділі посібника обґрунтовується один із провідних напрямів виховної роботи в професійно-технічних навчальних закладах – формування ціннісного ставлення до здоров’я; у другому – розміщені навчальна програма і орієнтовний календарний план спецкурсу «Здоровий спосіб життя»; у третьому – наведені методичні рекомендації та розробки для проведення спецкурсу (факультативу) «Здоровий спосіб життя». У додатках – довідкові та допоміжні матеріали для проведення занять. Методичні розробки можуть використовуватися для організації і проведення тематичних виховних годин та інших позаурочних заходів. Адресований викладачам, майстрам виробничого навчання, вихователям системи професійно-технічної освіти.