Навчально-науковий медичний інститут (НН МІ)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Розробка моделі управління якістю медичної допомоги на основі механізму внутрішнього аудиту в закладі охорони здоров'я
    (Сумський державний університет, 2017) Сміянова, Ольга Іванівна; Смиянова, Ольга Ивановна; Smiianova, Olha Ivanivna; Сміянова, Юлія Олегівна; Смиянова, Юлия Олеговна; Smiianova, Yuliia Olehivna; Смородська, О.М.
    Organizational and methodological approach to medical care quality management in a health care facility based on internal audit was developed. This approach gives the feasibility to make and implement the managerial decisions to provide continuous medical care quality in a health care facility improvement.
  • Item
    Нормативно-правові засади забезпечення якості медичної допомоги в Україні
    (Сумський державний університет, 2017) Сміянова, Ольга Іванівна; Смиянова, Ольга Ивановна; Smiianova, Olha Ivanivna; Руденко, Л.А.; Сміянов, Євген Владиславович; Смиянов, Евгений Владиславович; Smiianov, Yevhen Vladyslavovych
    The article deals with the reasons for the necessity of scientific developments of regulatory support of the quality management of medical care in Ukraine.
  • Item
    Development and application of the informational and communication technologies in quality standards of health care management for patients with arterial hypertension
    (The International Academy of Sciences, 2014) Сміянов, Владислав Анатолійович; Смиянов, Владислав Анатольевич; Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych; Тарасенко, Світлана Вікторівна; Тарасенко, Светлана Викторовна; Tarasenko, Svitlana Viktorivna; Сміянова, Ольга Іванівна; Смиянова, Ольга Ивановна; Smiianova, Olha Ivanivna
    Мобільні технології охорони здоров'я покращують якість медичних послуг. Розроблена і впроваджена інформаційно-комунікативна технологія для нагадування хворим із артеріальною гіпертензією про необхідність виконання призначень лікаря. Створена система зворотнього зв'язку з лікарем загальної практики- сімейної медицини (система нагадування пацієтам з підтримкою двостороннього спілкування), яка дозволяє інтерактивно супроводжувати хворого в процесі диспансерного спостереження. Запропонована система передбачає формування бази даних для узагальненого аналізу результатів онлайн- анкетування хворих, які отримують медичну допомога в закладі охорони здоров'я, для прийняття керівництвом надалі управлінських рішень з підвищення якості надання медичних послуг. Аналіз ефективності впровадженої технології свідчить, що кількість пацієнтів, які регулярно контролюють свій артеріальний тиск збільшилася на 31,00%, а пацієнтів, які впродовж досліджуваного року 2 і більше рази відвідали лікаря з профілактичною метою - на 18,24%. Кількість хворих, які мають цільовий тиск, збільшилась на 24,51% і склала 38,55%.
  • Item
    Оценка эффективности внедрения механизма внутреннего аудита качества медицинской помощи больным артериальной гипертензией
    (EMBASE, Excerpta Medica, 2014) Сміянов, Владислав Анатолійович; Смиянов, Владислав Анатольевич; Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych; Тарасенко, Світлана Вікторівна; Тарасенко, Светлана Викторовна; Tarasenko, Svitlana Viktorivna; Сміянова, Ольга Іванівна; Смиянова, Ольга Ивановна; Smiianova, Olha Ivanivna; Деміхова, Надія Володимирівна; Демихова, Надежда Владимировна; Demikhova, Nadiia Volodymyrivna
    Мета дослідження. Аналіз ефективності впровадження механізму внутрішнього аудиту якості медичної допомоги хворим із артеріальною гіпертензією на первинному рівні надання медичної допомоги. Матеріали і методи. Для виявлення існуючого рівня якості надання медичної допомоги були проаналізовані дані амбулаторних карт і проведено опитування обізнаності хворих із артеріальною гіпертензією, які знаходяться на диспансерному обліку у лікаря загальної практики - сімейної медицини. За підсумками проведеного дослідження були розроблені та впроваджені організаційні заходи щодо поліпшення якості медичної допомоги хворим із артеріальною гіпертензією. Для аналізу ефективності впровадження механізму внутрішнього аудиту через рік після розробки і впровадження пропозицій щодо покращання якості медичної допомоги був проведений повторний аудит. Результати дослідження. Впровадження моделі управління якістю медичної допомоги на основі внутрішнього аудиту в поліклінічних відділеннях Сумської міської клінічної лікарні №4 та Сумської міської клінічної лікарні № 5 поліпшило якість медичного обслуговування хворих на артеріальну гіпертензію: кількість пацієнтів з цільовим рівнем артеріального тиску збільшилася з 14,04% до 38, 55%, кількість гіпертонічних кризів зменшилася з 28,97 % до 11,15 % (на 17,82%), кількість викликів невідкладної медичної допомоги зменшилася з 5,00% до 2,04%.