Навчально-науковий медичний інститут (НН МІ)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40
Browse
5 results
Search Results
Item Analysis of students' somatic health and emotional state during sports games classes(Aluna Publishing, 2021) Shaposhnikova, I.I.; Korsun, S.M.; Arefieva, L.P.; Kostikova, O.V.; Сергієнко, Володимир Миколайович; Сергиенко, Владимир Николаевич; Serhiienko, Volodymyr Mykolaiovych; Король, Світлана Анатоліївна; Король, Светлана Анатольевна; Korol, Svitlana Anatoliivna; Riabchenko, V.G.The aim: Is to investigate the impact of sports games (football) on the level of somatic health and emotional state of students in the process of studying. Materials and methods: The study was conducted at Kharkiv State Academy of Physical Culture and Sumy State University (Ukraine) in 2018-2019. The study involved 87 male students of the main department. Two groups were formed: an experimental group (EG, n=42), the students of which were engaged in a sports-oriented form of physical education (in the class of football), and a control group (CG, n=45), the students of which were training according to the traditional methods of organizing physical education classes at higher education institutions. The somatic health of students was assessed according to the method of H. L. Apanasenko, which provided for the determination of body mass, life, power, and Robinson indexes, heart rate recovery time after a standard exercise. The emotional state of students was determined by the WAM (Well-being, Activity, Mood) methodology. Results: At the end of the study, the EG students showed a significantly better level of somatic health than the CG students; the difference was significant and accounted for 3.18 points (p<0.001). At the same time, during the study, the EG students had a more pronounced significant increase in all studied health indicators (p<0.001). The best emotional state level of the students of both groups was recorded at the end of the study, but in the EG students it was significantly (p<0.05) better than in the CG students by 0.55-0.73 points. Conclusions: It was found that sports games classes, including football, had a positive effect on the level of somatic health and emotional state of students. Significant changes were observed in the performance of the respiratory and cardiovascular systems of students. The high level of somatic health and good emotional state of students will help to improve mastering academic disciplines at higher education institutions, provide preparation for active life and help to improve future professional activities.Item Обґрунтування програми з фізичного виховання навчальної секції «Спортивне орієнтування» для студентів технічних спеціальностей(Олімпійська література, 2014) Король, Світлана Анатоліївна; Король, Светлана Анатольевна; Korol, Svitlana AnatoliivnaРозглянуто можливість застосування засобів спортивного орієнтування в процесі фізичного виховання студентів технічних спеціальностей з метою поліпшення їх професійно-прикладної фізичної підготовки. Розроблено і теоретично обґрунтовано авторську програму з фізичного виховання навчальної секції «Спортивне орієнтування». Програма розрахована на чотири етапи підготовки, виходячи з вимог до навчальної діяльності студентів в вузі. Розкрито структуру та зміст занять зі спортивного орієнтування.Item Оцінка стану соматичного здоров'я та фізичної підготовленості студентів І курсу технічних спеціальностей(Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2014) Король, Світлана Анатоліївна; Король, Светлана Анатольевна; Korol, Svitlana AnatoliivnaМета: визначення та оцінка рівнів соматичного здоров’я, фізичної підготовленості студентів-першокурсників СумДУ, віднесених за станом здоров’я до основної групи, які навчаються на технічних спеціальностях. Матеріал: В експерименті взяли участь 264 студенти (132 юнаки і 132 дівчини). Використано методи оцінювання: соматичного здоров’я за Г. Л. Апанасенко та фізичної підготовленості за Т. Ю. Круцевич. Результати: Втановлено, що більше 75% студентів мають низький та нижче середнього рівні соматичного здоров’я. За результатами тестування було виявлено рівень фізичної підготовленості студентів-першокурсників. 84,8% юнаків і 81,1% дівчат мають середній рівень фізичної підготовленості, що відповідає оцінці задовільно. Висновки: Отримані результати підтверджують тенденцію до погіршення стану здоров’я та фізичної підготовленості молоді, що вимагає розробки програми з фізичного виховання з акцентом на оздоровчу спрямованість.Item Вивчення мотивації студентів до фізкультурно-оздоровчої діяльності: теоретичний аспект проблеми(Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 2011) Король, Світлана Анатоліївна; Король, Светлана Анатольевна; Korol, Svitlana Anatoliivna; Лоза, Т.Формування позитивної мотивації студентів до занять фізичними вправами є пріоритетним напрямком роботи викладачів фізичного виховання. Тому в статті представлений аналіз теоретичних основ мотивів, потреб та інтересів студентів, спрямованих на підвищення їх мотиваційно-ціннісного ставлення до фізкультурно-оздоровчої діяльності в умовах вищого навчального закладу.Item Формування здоров’язберігаючого середовища у вищому навчальному закладі(Сумський державний університет, 2017) Король, Світлана Анатоліївна; Король, Светлана Анатольевна; Korol, Svitlana Anatoliivna; Карпенко, Ю.І.Нинішній стан здоров’я студентської молоді України залишається невтішним. Згідно отриманими даними Ю. М. Шкребтія (2010), 90 % студентів мають відхилення у стані здоров’я, а 30 % – перебувають на диспансерному обліку. Тому науковці продовжують пошук шляхів покращання здоров’я молодого покоління, один з яких є формування здоров’язберігаючого середовища освітнього закладу.