Навчально-науковий медичний інститут (НН МІ)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Analysis of the functional state of students in the process of healthy training exercises in different phases of the ovarian-menstrual cycle
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2017) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Петренко, Олена Павлівна; Петренко, Елена Павловна; Petrenko, Olena Pavlivna; Романова, Вікторія Борисівна; Романова, Виктория Борисовна; Romanova, Viktoriia Borysivna; Остапенко, Валентина Василівна; Остапенко, Валентина Васильевна; Ostapenko, Valentyna Vasylivna
    Науково обґрунтувано впровадження раціональної програми оздоровчо-тренувальних занять у навчальний процес із фізичного виховання зі студентками. Урахування біологічної функції жіночого організму необхідно при плануванні оздоровчо-тренувальних занять. Ефективність запропонованої методики занять на основі диференційованого застосування засобів оздоровчого фітнесу, була достовірно підтверджена результатами покращення основних досліджуваних показників у студенток експериментальної групи: підвищенням рівня функціонального стану, покращенням показників фізичної працездатності, оптимізацією ОМЦ (зниження больового відчуття, зниження дратівливості), а також підвищенням інтересу до занять.
  • Item
    Теоретико–методичні аспекти формування фізичної культури студентів в умовах сьогодення
    (Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, 2019) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Петренко, Олена Павлівна; Петренко, Елена Павловна; Petrenko, Olena Pavlivna; Романова, Вікторія Борисівна; Романова, Виктория Борисовна; Romanova, Viktoriia Borysivna
    Відомо, що фізична культура – це частина загальної культури суспільства, а фізичне виховання – це органічна частина загального процесу виховання, спрямованого на розвиток гармонійної особистості. Традиційні форми та методики виявляють зниження мотивації у студентів до занять, тим самим негативно впливаючи на загальну фізичну активність молоді і на їх стан здоров’я. Навчання в сучасних закладах освіти являє собою високо напружений процес, протягом якого студенти піддаються посиленому впливу різних чинників – інформаційних, психологічних і соціальних. Ця тенденція ще більше погіршується внаслідок збільшення як фізичних, так і розумових навантажень. Тому формування фізичної культури студентської молоді стає особливо важливою проблемою в умовах сьогодення.
  • Item
    Лікувальна фізкультура для студентів із захворюваннями серцево-судинної системи
    (Сумський державний університет, 2017) Ступак, В.Г.; Романова, Вікторія Борисівна; Романова, Виктория Борисовна; Romanova, Viktoriia Borysivna
    У XXI столітті захворювання серцево-судинної системи (ССС) із великою швидкістю поширюються серед працездатного населення що стає причиною втрати працездатності, зниження ділової активності й інвалідизації молодого покоління, особливо студентської молоді, серед якої найбільш поширені з усіх захворювань ССС як ішемічна хвороба, кардіоміопатія, вроджений порок серця, інфекційний ендокардит [1; 2].
  • Item
    Оздоровча фітнес-йога у фізичному вихованні студенток
    (Сумський державний університет, 2017) Романова, Вікторія Борисівна; Романова, Виктория Борисовна; Romanova, Viktoriia Borysivna
    Одним із найважливіших завдань, яке ставиться перед системою фізичного виховання в Україні, є зміцнення здоров’я населення, зокрема учнівської та студентської молоді [3]. Особливе занепокоєння викликає студентська молодь. За статистикою останні п’ять років більш ніж на 40% збільшилась кількість учнівської та студентської молоді, які за станом здоров’я відносяться до спеціальної медичної групи (О. Г. Румба, М. Д. Богоева, 2008; Е. А. Батова, 2009; Т. И. Волкова, 2009; Е. Н. Копейкина, 2010). Питанням підвищення ефективності процесу фізичного виховання студентської молоді присвячено значна кількість робіт (О. Юшковська, 2009; Т. Білоус, 2009; Є. Козак, 2011; О. Блавт, 2012). Вирішенням даної проблеми може бути впровадження у процес занять з фізичного виховання студентів нетрадиційних видів рухової активності, а саме, занять із використанням різноманітних видів фітнес-йоги.