Навчально-науковий медичний інститут (НН МІ)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Analysis of the functional state of students in the process of healthy training exercises in different phases of the ovarian-menstrual cycle
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2017) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Петренко, Олена Павлівна; Петренко, Елена Павловна; Petrenko, Olena Pavlivna; Романова, Вікторія Борисівна; Романова, Виктория Борисовна; Romanova, Viktoriia Borysivna; Остапенко, Валентина Василівна; Остапенко, Валентина Васильевна; Ostapenko, Valentyna Vasylivna
    Науково обґрунтувано впровадження раціональної програми оздоровчо-тренувальних занять у навчальний процес із фізичного виховання зі студентками. Урахування біологічної функції жіночого організму необхідно при плануванні оздоровчо-тренувальних занять. Ефективність запропонованої методики занять на основі диференційованого застосування засобів оздоровчого фітнесу, була достовірно підтверджена результатами покращення основних досліджуваних показників у студенток експериментальної групи: підвищенням рівня функціонального стану, покращенням показників фізичної працездатності, оптимізацією ОМЦ (зниження больового відчуття, зниження дратівливості), а також підвищенням інтересу до занять.
  • Item
    Теоретико–методичні аспекти формування фізичної культури студентів в умовах сьогодення
    (Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, 2019) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Петренко, Олена Павлівна; Петренко, Елена Павловна; Petrenko, Olena Pavlivna; Романова, Вікторія Борисівна; Романова, Виктория Борисовна; Romanova, Viktoriia Borysivna
    Відомо, що фізична культура – це частина загальної культури суспільства, а фізичне виховання – це органічна частина загального процесу виховання, спрямованого на розвиток гармонійної особистості. Традиційні форми та методики виявляють зниження мотивації у студентів до занять, тим самим негативно впливаючи на загальну фізичну активність молоді і на їх стан здоров’я. Навчання в сучасних закладах освіти являє собою високо напружений процес, протягом якого студенти піддаються посиленому впливу різних чинників – інформаційних, психологічних і соціальних. Ця тенденція ще більше погіршується внаслідок збільшення як фізичних, так і розумових навантажень. Тому формування фізичної культури студентської молоді стає особливо важливою проблемою в умовах сьогодення.
  • Item
    Формирование потребностей и ценностных ориентаций в физическом воспитании студентов
    (ФОП Євенок О. О, 2016) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Романова, В.Б.
    Однією з актуальних проблем у системі освіти є виховання у студентської молоді позитивного ставлення до занять фізичною культурою і спортом. Такі заняття відбуваються під впливом певних стимулів, потреб і ціннісних орієнтацій, які і утворюють мотиваційну сферу. Існуючі програми з фізичного виховання для студентів вищих навчальних закладів не дають очікуваного результату. Тому, існує гостра необхідність у вивченні потреб та інтересів студентів до таких занять, а також шляхів формування стійкої мотивації до постійних занять фізичними вправами і спортом в повсякденному житті.
  • Item
    Оздоровчі фітнес-технології у фізичному вихованні студенток
    (Сумський державний університет, 2017) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Леоненко, К.О.
    Фітнес-технології відносять до інновацій в області оздоровчої фізичної культури, зокрема – до інноваційних оздоровчих технологій. Незважаючи на велику кількість робіт, пов’язаних з застосуванням різних фітнес-технологій у фізичному вихованні студентської молоді, і які мають велике науково-практичне значення, проблема збереження здоров’я молодого покоління залишається актуальною. Наукові роботи вітчизняних (О. В. Андрєєва, Т. Ю. Круцевич, О. А. Томенко) і зарубіжних фахівців (Р. В. Эрл, Т. Р. Бехль) переконливо доводять, що фізична культура, яка використовує інноваційні технології, розглядається як ефективний засіб оздоровлення, і стає чинником, який сприяє зростанню мотивації до занять фізичними вправами і спортом, та здорового способу життя [1; 3].
  • Item
    Методи міні-футболу у процесі фізичного виховання студентів
    (Сумський державний університет, 2017) Черненко, Є.; Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna
    Дане дослідження пояснюється тим, що заняття міні-футболом впливають на оздоровчо-гігієнічні процеси розвитку організму та зміцнення майже всіх м’язів людини [2]. Отже, отримані результати дадуть змогу самостійно створити систему вправ, які найкращим чином сприятимуть гармонійному формуванню як окремих частин, так і всього тіла людини.
  • Item
    Черлідинг як складова системи фізичного виховання студентів
    (Сумський державний університет, 2017) Глубока, Н.А.; Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna
    Навчання у вищих навчальних закладах – важка і напружена розумова праця в умовах дефіциту часу на фоні різкого зниження рухової активності студентів. Педагогічний процес з фізичного виховання передбачає теоретичну, методичну і практичну направленість впливів з метою формування у студентів особистої фізичної культури . Особиста фізична культура має декілька компонентів, які характеризують її рівень, це стан здоров’я, фізичний розвиток, фізична працездатність, фізична підготовленість, фізична досконалість як їх сукупність [3].