Навчально-науковий медичний інститут (НН МІ)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40
Browse
16 results
Search Results
Item Імерсивні технології: методи, що мотивують навчати і навчатись(Сумський державний університет, 2025) Гарбузова, Вікторія Юріївна; Harbuzova, Viktoriia YuriivnaЛекція для викладачів ЗВО із програми підвищення кваліфікації "Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди". У лекції йдеться про історію розвитку імерсивних технологій, їх види, галузі використання, переваги, обмеження та небезпеки використання віртуальної реальності у навчальному процесі. Окрема увага приділена можливостям лабораторії Ulab Сумського державного університету.Item Принципи навчання при заняттях спортивними іграми(Сумський державний університет, 2019) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii OleksandrovychУ тезах доповідей подано коротку характеристику дидактичних принципів навчання. У своїй основі вони мають об’єктивні закономірності фізичної культури і спорту, що сприяє у вирішенні виховних і освітніх завдань.Item Спортивні ігри як метод ППФП студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей(Сумський державний університет, 2019) Остапенко, Валентина Василівна; Остапенко, Валентина Васильевна; Ostapenko, Valentyna Vasylivna; Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii OleksandrovychУ роботі визначено ефективність впливу занять спортивними іграми на розвиток професійно-важливих фізичних і психофізіологічних якостей.Item Вплив спеціальних фізичних вправ на психофізіологічну підготовленість студентів-волейболістів(Сумський державний університет, 2019) Богуславець, Д.М.; Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii OleksandrovychУ тезах висвітлені шляхи підвищення ефективності спеціальних фізичних вправ на розвиток психофізіологічних якостей студентів-волейболістів.Item Спортивні ігри як засіб професійно-прикладної фізичної підготовки фахівців інформаційно-логічної групи спеціальностей(Національний педагогічний університет ім. Драгоманова, 2019) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii Oleksandrovych; Остапенко, Валентина Василівна; Остапенко, Валентина Васильевна; Ostapenko, Valentyna VasylivnaУ статті розглядається можливість застосування спортивних ігор або включення їх окремих елементів в практичний розділ професійно-прикладної фізичної підготовки програми з фізичного виховання студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей. Проаналізовано сучасні вимоги до професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах збільшення обсягу навчальної програми, інтенсифікації процесу навчання студентів у вищій школі. Основоположною метою проведення даного дослідження стало удосконалення рівня розвитку професійно-важливих якостей фахівців інформаційно-логічної групи спеціальностей засобами спортивних ігор та відповідності отриманих результатів модельним показникам майбутньої професійної діяльності. Представлені результати дослідження фізичної і психофізіологічної підготовленості студентів, які займаються ігровими видами спорту і їх порівняння з модельними результатами для майбутньої професії, дає можливість стверджувати про доцільність їх застосування у підготовці майбутніх фахівців інформаційно-логічної групи спеціальностей. Встановлено, що використання новітніх технологій організації навчального процесу, удосконалення рівня професійної підготовленості буде відігравати значну роль у створенні ефективної програми з фізичного виховання.Item Особливості професійної діяльності працівників економічного профілю як фактор впливу на зміст програми професійно-прикладної фізичної підготовки студентів(Сумський державний університет, 2019) Нікітченко, Євген Олександрович; Остапенко, Валентина Василівна; Остапенко, Валентина Васильевна; Ostapenko, Valentyna Vasylivna; Никитченко, Евгений АлександровичУ тезах представлено особливості професійної діяльності працівників економічного профілю, яка пов’язана з роботою за комп’ютером. Визначені особливості стали основою для розробки програми з професійно-прикладної фізичної підготовки.Item Дослідження причин виникнення конфліктів у футбольній команді «Барса»(Сумський державний університет, 2019) Ігумнов, Д.О.; Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii OleksandrovychУ роботі висвітлено причини виникнення рівня конфліктності при підготовкі футбольної команди. Проведений аналіз причин дозволить їх враховувати і уникати у тренувальному процесі.Item Удосконалення фізичної підготовленості студентів у процесі занять баскетболом(Сумський державний університет, 2019) Демченко, М.А.; Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii OleksandrovychУ тезах висвітлено ефективність впливу спеціальних фізичних вправ з баскетболу на розвиток рухових якостей у студентів, що є актуальним.Item Змагальна діяльність юних футболістів(Сумський державний університет, 2019) Сергієнко, Володимир Миколайович; Сергиенко, Владимир Николаевич; Serhiienko, Volodymyr Mykolaiovych; Капелько, М.О.Представлено особливості змагальної діяльності юних футболістів різного ігрового амплуа під час ігрового матчу. Змагальна діяльність юних футболістів характеризується неухильним зростанням індивідуальної та командної техніко-тактичної майстерності, значне місце займає швидкість пересувань як одного гравця, так і команди в цілому, швидкість дій з м’ячем. Виконання цих операцій неможливе без наявності у гравців оптимальних фізичних кондицій та більшою мірою функціональної підготовленості.Item Професійно орієнтована програма занять за методикою пілатес для студенток економічних спеціальностей(Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2018) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Петренко, Олена Павлівна; Петренко, Елена Павловна; Petrenko, Olena PavlivnaОбґрунтовано експериментальну професійно орієнтовану програму занять за методикою пілатес для студенток економічних спеціальностей, через цільове застосування обраних засобів з метою покращення їх професійно важливих якостей. Основоположною метою програми було покращення професійно важливих якостей студенток економічних спеціальностей які є необхідними для майбутньої професійній діяльності. Розвиток та удосконалення професійно важливих якостей студенток забезпечується диференційованим співвідношенням виконуваних вправ в кожному блоці експериментальної програми. Встановлено: зростання рівня мотивації до занять фізичними вправами у студенток; використання обраної методики дозволило покращити рівень психофізіологічних якостей студенток економічних спеціальностей; виявлено покращення важливих для майбутньої професій фізичних якостей.