Навчально-науковий медичний інститут (НН МІ)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40
Browse
19 results
Search Results
Item Використання електронних матеріалів при викладанні дисципліни «Основи персонального тренінгу»(Сумський державний університет, 2019) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena OleksandrivnaПідготовка висококваліфікованого фахівця в сфері фізичного виховання та спорту не можлива без впровадження нових методів та технологій навчання. Сучасний спортсмен повинен володіти не тільки практичними навичками, але й мати гарну теоретичну базу, бути готовим до швидкого опанування й упровадження технологій, що постійно з’являються на ринкуItem Нейростоматологічні захворювання в практиці лікаря-хірурга-стоматолога(Сумський державний університет, 2019) Москаленко, Павло Олександрович; Москаленко, Павел Александрович; Moskalenko, Pavlo OleksandrovychДо неврологів і стоматологів звертається чимала кількість хворих з приводу чутливих, секреторних, рухових і трофічних розладів в ділянці обличчя і шиї. Пацієнти скаржаться на гострий біль або парестезії у порожнині рота, верхній і нижній щелепах, в певних ділянках обличчя. Такі відчуття порушують працездатність, сон, емоційний і психічний стан людини. Біль сигналізує про формування хвороби і разом з тим вона допомагає лікареві розпізнати захворювання і вибрати адекватне лікування.Item Одонтогенні періостити та остеомієліти(Сумський державний університет, 2019) Москаленко, Павло Олександрович; Москаленко, Павел Александрович; Moskalenko, Pavlo OleksandrovychХворі з періоститом щелеп складають більше 10-15% усіх хірургічних стоматологічних хворих, що знаходяться на лікуванні в поліклініці. Інфекція проникає в щелепи по кровоносних або лімфатичних судинах з інших вогнищ запалення, наприклад при тонзиліті і різних інфекційних захворюваннях, що в основному має місце у дітей.Хвороботворні мікроорганізми проникають в щелепи з ран, наприклад при відкритих переломах щелеп або великих інфікованих пораненнях м'яких тканин обличчя. В сучасному формулюванні остеомієліт щелеп представляє собою інфекційно-алергічний, гнійно-некротичний запальний процес, що розвивається у всіх елементах кістки, прилеглих м'яких тканинах під впливом агресивних чинників фізичної, хімічної або біологічної природи на тлі попередньої сенсибілізації та нейрогуморальних зсувів.Item Захворювання скронево-нижньощелепного суглобу (СНЩС). Клініка, діагностика, лікування(Сумський державний університет, 2019) Москаленко, Павло Олександрович; Москаленко, Павел Александрович; Moskalenko, Pavlo OleksandrovychПроблема лікування та реабілітації пацієнтів з симптомами мязово-суставної дисфункції скронево-нижньощелепного суглобу (СНЩС) знаходиться в прямій залежності від розуміння процесів патоморфозу їх порушення.При виборі методу лікування, як правило, основне увагу приділяють локальним проявам дисфункцій (обмежене або надмірне відкривання рота, болі та звукові явища в ділянці СНЩС та ін.), що при проведенні лікувальних заходів зазвичай не призводить до бажаного результату.Це пов'язано із тим, що не враховуються особливості функціональних і морфологічних порушеннь в окремих компонентах СНЩС і прилеглих до нього анатомічних утворень.Item Аномалії положення окремих зубів. Етіологія, патогенез, клініка, профілактика і лікування(2018) Галич, Людмила Вікторівна; Галич, Людмила Викторовна; Halych, Liudmyla ViktorivnaItem Гомеостаз зуба після прорізування. Резистентність емалі зуба до каріозного ушкодження. Вплив на процеси формування, мінералізації та дозрівання емалі з метою профілактики карієсу(Сумський державний університет, 2018) Лахтін, Юрій Володимирович; Лахтин, Юрий Владимирович; Lakhtin, Yurii VolodymyrovychItem Анатомо-фізіологічна характеристика слизової оболонки порожнини рота (СОПР). Особливості обстеження пацієнтів із патологією СОПР. Первинні та вторинні елементи пошкоджень СОПР. Загальні уявлення про захворювання слизової оболонки та їх систематика(Сумський державний університет, 2018) Лахтін, Юрій Володимирович; Лахтин, Юрий Владимирович; Lakhtin, Yurii VolodymyrovychItem Лікування різних форм періодонтиту(Сумський державний університет, 2018) Лахтін, Юрій Володимирович; Лахтин, Юрий Владимирович; Lakhtin, Yurii VolodymyrovychItem Обстеження стоматологічних хворих(Сумський державний університет, 2018) Лахтін, Юрій Володимирович; Лахтин, Юрий Владимирович; Lakhtin, Yurii VolodymyrovychItem Лекція, як складова аудиторної роботи при вивченні дисципліни «Епідеміологія»(Сумський державний університет, 2017) Петрусевич, Т.В.; Зубленко, О.В.Підвищення якості навчального процесу в медичному ВУЗі э необхідною умовою якісної підготовки майбутніх фахівців. Навчальний процес складається з багатьох складових, в тому числі з аудиторної роботи, яка передбачає засвоєння лекційного матеріалу. Лекція має бути спрямована, як на інтенсифікацію навчального процесу, так й на розвиток особистісних якостей майбутнього лікаря. Лекції з епідеміології допомагають заповнити прогалини в знаннях шляхом надання систематизованих знань з епідеміології, розкривають стан та перспективи розвитку епідеміології, концентрують увагу на найбільш складних питаннях сьогодення, стимулюють пізнавальну діяльність та сприяють формуванню «популяційного» мислення майбутніх фахівців. Призначення сучасної лекції в навчальному процесі не в тому, щоб надати всю інформацію по темі, а для того щоб допомогти засвоїти фундаментальні проблеми дисципліни, показати взаємозв’язок з іншими дисциплінами та використання набутих знань в майбутній практичній діяльності лікаря.