Навчально-науковий медичний інститут (НН МІ)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 19
  • Item
    Використання електронних матеріалів при викладанні дисципліни «Основи персонального тренінгу»
    (Сумський державний університет, 2019) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna
    Підготовка висококваліфікованого фахівця в сфері фізичного виховання та спорту не можлива без впровадження нових методів та технологій навчання. Сучасний спортсмен повинен володіти не тільки практичними навичками, але й мати гарну теоретичну базу, бути готовим до швидкого опанування й упровадження технологій, що постійно з’являються на ринку
  • Item
    Нейростоматологічні захворювання в практиці лікаря-хірурга-стоматолога
    (Сумський державний університет, 2019) Москаленко, Павло Олександрович; Москаленко, Павел Александрович; Moskalenko, Pavlo Oleksandrovych
    До неврологів і стоматологів звертається чимала кількість хворих з приводу чутливих, секреторних, рухових і трофічних розладів в ділянці обличчя і шиї. Пацієнти скаржаться на гострий біль або парестезії у порожнині рота, верхній і нижній щелепах, в певних ділянках обличчя. Такі відчуття порушують працездатність, сон, емоційний і психічний стан людини. Біль сигналізує про формування хвороби і разом з тим вона допомагає лікареві розпізнати захворювання і вибрати адекватне лікування.
  • Item
    Одонтогенні періостити та остеомієліти
    (Сумський державний університет, 2019) Москаленко, Павло Олександрович; Москаленко, Павел Александрович; Moskalenko, Pavlo Oleksandrovych
    Хворі з періоститом щелеп складають більше 10-15% усіх хірургічних стоматологічних хворих, що знаходяться на лікуванні в поліклініці. Інфекція проникає в щелепи по кровоносних або лімфатичних судинах з інших вогнищ запалення, наприклад при тонзиліті і різних інфекційних захворюваннях, що в основному має місце у дітей.Хвороботворні мікроорганізми проникають в щелепи з ран, наприклад при відкритих переломах щелеп або великих інфікованих пораненнях м'яких тканин обличчя. В сучасному формулюванні остеомієліт щелеп представляє собою інфекційно-алергічний, гнійно-некротичний запальний процес, що розвивається у всіх елементах кістки, прилеглих м'яких тканинах під впливом агресивних чинників фізичної, хімічної або біологічної природи на тлі попередньої сенсибілізації та нейрогуморальних зсувів.
  • Item
    Захворювання скронево-нижньощелепного суглобу (СНЩС). Клініка, діагностика, лікування
    (Сумський державний університет, 2019) Москаленко, Павло Олександрович; Москаленко, Павел Александрович; Moskalenko, Pavlo Oleksandrovych
    Проблема лікування та реабілітації пацієнтів з симптомами мязово-суставної дисфункції скронево-нижньощелепного суглобу (СНЩС) знаходиться в прямій залежності від розуміння процесів патоморфозу їх порушення.При виборі методу лікування, як правило, основне увагу приділяють локальним проявам дисфункцій (обмежене або надмірне відкривання рота, болі та звукові явища в ділянці СНЩС та ін.), що при проведенні лікувальних заходів зазвичай не призводить до бажаного результату.Це пов'язано із тим, що не враховуються особливості функціональних і морфологічних порушеннь в окремих компонентах СНЩС і прилеглих до нього анатомічних утворень.
  • Item
    Аномалії положення окремих зубів. Етіологія, патогенез, клініка, профілактика і лікування
    (2018) Галич, Людмила Вікторівна; Галич, Людмила Викторовна; Halych, Liudmyla Viktorivna
  • Item
    Лікування різних форм періодонтиту
    (Сумський державний університет, 2018) Лахтін, Юрій Володимирович; Лахтин, Юрий Владимирович; Lakhtin, Yurii Volodymyrovych
  • Item
    Обстеження стоматологічних хворих
    (Сумський державний університет, 2018) Лахтін, Юрій Володимирович; Лахтин, Юрий Владимирович; Lakhtin, Yurii Volodymyrovych
  • Item
    Лекція, як складова аудиторної роботи при вивченні дисципліни «Епідеміологія»
    (Сумський державний університет, 2017) Петрусевич, Т.В.; Зубленко, О.В.
    Підвищення якості навчального процесу в медичному ВУЗі э необхідною умовою якісної підготовки майбутніх фахівців. Навчальний процес складається з багатьох складових, в тому числі з аудиторної роботи, яка передбачає засвоєння лекційного матеріалу. Лекція має бути спрямована, як на інтенсифікацію навчального процесу, так й на розвиток особистісних якостей майбутнього лікаря. Лекції з епідеміології допомагають заповнити прогалини в знаннях шляхом надання систематизованих знань з епідеміології, розкривають стан та перспективи розвитку епідеміології, концентрують увагу на найбільш складних питаннях сьогодення, стимулюють пізнавальну діяльність та сприяють формуванню «популяційного» мислення майбутніх фахівців. Призначення сучасної лекції в навчальному процесі не в тому, щоб надати всю інформацію по темі, а для того щоб допомогти засвоїти фундаментальні проблеми дисципліни, показати взаємозв’язок з іншими дисциплінами та використання набутих знань в майбутній практичній діяльності лікаря.