Навчально-науковий медичний інститут (НН МІ)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 31
  • Item
    Формування здорового способу життя студентської молоді
    (Сумський державний університет, 2019) Босько, Василь Миколайович; Босько, Василий Николаевич; Bosko, Vasyl Mykolaiovych; Васильєв, В.Р.
    Здоровий спосіб життя сучасної студентської молоді на сьогоднішній день позиціонує себе як ключовий момент в отриманні якісної професійної освіти та стає пріоритетним напрямком освітнього процесу на території не нашої держави, але й світу зокрема. Мета. Дослідити фундаментальні основи формування здорового способу життя студентської молоді.
  • Item
    Визначення аспектів здорового способу життя студентської молоді
    (Сумський державний університет, 2019) Бейгул, І.О.; Шишкіна, О.М.
    Стан здоров’я студентської молоді – один найбільш з важливих узагальнюючих параметрів здоров’я нації. Студентство являє собою потенціал кваліфікованих трудових ресурсів країни, основний інтелектуальний потенціал суспільства є активним суб’єктом соціального відтворення та рушійною силою подальших соціально-економічних змін та суспільного розвитку держави. В останні роки активізувалася увага до здорового способу життя студентів, це пов’язано стурбованістю суспільства з приводу стану здоров’я фахівців, що випускаються закладами вищої освіти, зростанням захворюваності в процесі професійної підготовки, наступним зниженням працездатності. Здоровий спосіб життя – це спосіб життєдіяльності людини, який вона усвідомлено обирає і відповідально відтворює в повсякденному бутті з метою збереження та зміцнення здоров’я, як продукт фізичних та духовних зусиль людини, цілісна система життєвих проявів особистості, що сприяє гармонізації її індивідуальності в умовах соціального середовища [1, с. 75]. Формування потреби студентів у здоровому способі життя (ЗСЖ) необхідно для того, щоб студент у роки навчання у закладі вищої освіти прийшов до усвідомлення необхідності дотримання здорового способу життя, став згодом не тільки фахівцем у своїй галузі знань, але й людиною, яка володіла б різного роду вміннями та навичками відновлення організму після напруженої роботи. Мета. Визначити аспекти здорового способу життя студентської молоді.
  • Item
    До питання трактування понять педагогіки здоров'я
    (ПП "Видавництво "Рідна школа", 2017) Єжова, Ольга Олександрівна; Ежова, Ольга Александровна; Yezhova, Olha Oleksandrivna
    У статті розглянуто питання трактування основних понять педагогіки здоров’я. Наголошено на тому, що метою і результатом професійної педагогічної діяльності мають бути збереження, зміцнення, формування і відновлення здоров’я учасників навчально-виховного процесу. Обґрунтовано доцільність поняття «здоровий стиль життя». Оновлено трактування загальновживаних понять «здоров’язбережувальні технології» та «здоров’язбережувальна компетентність».
  • Item
    Building a healthy lifestyle of students
    (Sumy State University, 2017) Polishchuk, T.V.; Gubko, M.V.
    Introduction: «Students – are the future of the country», - this phrase says, that students are a part of the population that gains higher education, which gives them an opportunity to take part in economical, political and social life of the country. So it's important to make young people healthy, because after graduation they will become a basis of society, of which the development of the country will be dependent.
  • Item
    Формирование здорового образа жизни студентов
    (Сумский государственный университет, 2017) Цыпко, Ю.О.; Васильєв, Валерій Володимирович; Васильев, Валерий Владимирович; Vasyliev, Valerii Volodymyrovych
    Актуальными вопросами современных студентов являются сохранение и укрепление собственного здоровья. Здоровый образ жизни для каждого индивидуален, в своей жизнедеятельности человек руководствуется законами общества и индивидуальными роботами своего организма [1].
  • Item
    Здоров’я та здоровий спосіб життя студентів
    (Сумський державний університет, 2017) Смолякова, І.Д.; Петелкакі, В.Ф; Багдасар’ян, С.С.; Загурський, О.М.
    Здоров’я студентської молоді – найважливіша передумова всебічного, гармонійного розвитку, активної життєдіяльності, успішного навчання, майбутньої високопродуктивної праці, особистого благополуччя, сімейного щастя. І що також дуже суттєво – надійна гарантія інтелектуального майбутнього нашої країни. Це досить свідомо розуміють сьогодні всі, у тому числі і абсолютна більшість студентів.
  • Item
    Формирование ценностного отношения студентов к здоровому образу жизни в процессе профессиональной подготовки
    (Сумский государственный университет, 2017) Лебединская, И.Г.; Штода, А.В.
    Актуальность темы обусловлена современной социальной ситуацией ухудшения состояния здоровья подрастающего поколения и в особенности молодежи. Эта ситуация характеризуется, с одной стороны, воздействием отрицательных факторов, с другой, низким уровнем восприятия проблем здоровья. Сохранение, укрепление и формирование здоровья подрастающего поколения должны рассматриваться как необходимые направления физкультурно-оздоровительной работы в общеобразовательных учреждениях [1]. Анализ научно-педагогической литературы показал, что ухудшение здоровья молодого поколения, слабая физическая подготовленность студентов требует уделить особое внимание в вопросах организации и проведения занятий по физическому воспитанию, разработке необходимой ученой документации, методических пособий и разработок по наиболее сложным и актуальным разделам учебной программы [3].
  • Item
    Педагогічні умови формування здорового способу життя студентів засобами оздоровчого фітнесу
    (Сумський державний університет, 2017) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna
    У науковій літературі існують різні погляди на визначення таких понять, як «умови», «педагогічні умови», «комплекс педагогічних умов» [2]. Педагогічні умови – це зовнішні чинники, що діють через внутрішні мотиви і самостійно формуються у результаті зовнішніх впливів. На думку О. Леонтьєва, зовнішні причини, опосередковані внутрішніми, змінними відносинами і протиріччями, складають необхідні умови розвитку особистості. Відповідно, виділення педагогічних умов підвищує її суб’єктивність, пізнавальну активність та інтерес.
  • Item
    Загальна характеритика фітнесу у системі фізкультурно-оздоровчої роботи з молоддю
    (Сумський державний університет, 2017) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Кучеренко, П.В.
    Дослідниця Л. Ващук на основі аналізу наукової літератури визначила передумови розвитку та становлення фітнесу в нашій державі. Дослідниця зазначає, що в Україні фітнес з’явився відносно недавно – більш ніж 20 років назад. До початку 80-х років поняття «фітнес» не існувало, а цілі й завдання оздоровлення розв’язувалися засобами фізичної культури. Також дослідниця зазначає, що історія розвитку й становлення сучасного фітнесу в Україні, безумовно, пов’язана з роками перебудови, що характеризувалося часом занепаду фізичної культури, фізичної підготовленості й стану здоров’я населення. На фоні цього у світі проходила активна пропаганда фітнесу американськими засобами масової інформації, яка сприяла його популяризації в різних країнах, у тому числі й у нас.
  • Item
    Спортивна діяльність як основа формування здорового способу життя студентів ВНЗ
    (Сумський державний університет, 2017) Куриленко, Олег Валентинович; Куриленко, Олег Валентинович; Kurylenko, Oleh Valentynovych
    Фізичне виховання і спорт є вагомою складовою навчально-виховного процесу ВНЗ. Спорт сприяє всебічному гармонійному розвитку молодої людини, що є основним завданням сучасної освіти. Фізична культура є важливим компонентом культури сучасної людини, фахівця, забезпечує її фізичний та духовний добробут, успіхи у професійній діяльності, реалізації життєвого потенціалу, прояву соціальної активності, творчості. Все зазначене надає підстави необхідності занять спортом та фізичною культурою на всіх етапах навчання студента у ВНЗ. Фізична культура, як навчальна дисципліна, сприяє зміцненню фізичного і психічного здоров’я, психологічного стану, морального розвитку студентів, тощо. Актуальною є на сьогодні проблема розробки новітніх форм і методів організації занять з фізичного виховання та спортивної діяльності у ВНЗ [1].