Навчально-науковий медичний інститут (НН МІ)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40
Browse
69 results
Search Results
Item Фізична і технічна підготовки спортсменів-лучників у спортивних секціях закладів вищої освіти(Сумський державний університет, 2024) Вихрова, А.Ю.Кваліфікаційна робота магістра складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаної літератури (60 найменувань). Робота містить 6 таблиць та 29 рисунки. Загальний обсяг роботи складає 65 сторінок. Сучасний рівень спортивних досягнень вимагає пошуку все більш ефективних засобів і методів удосконалення фізичної і технічної підготовки спортсменів і організаційних форм побудови навчально-тренувального процесу в закладах вищої освіти. Для теорії і практики спорту питання науково обґрунтованої та ефективної системи фізичної і технічної підготовки студентів-лучників, яка є одним із вирішальних чинників для досягнення високих результатів залишаються актуальними. Мета дослідження – розробка та експерементальна перевірка методики фізичної і технічної підготовки спортсменів-лучників у спортивних секціях закладів вищої освіти. Використано такі методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, педагогічне спостереження, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Обгрунтовано процес удосконалення технічної та фізичної підготовки лучників у спортивних секціях закладів вищої освіти за допомогою тренажерних пристроїв і контрольних вправ, що дають змогу відслідковувати технічні дії в тренувальних та змагальних умовах. Набули подальшого розвитку відомості щодо використання контрольних вправ у технічній та фізичній підготовці стрільців із лука. Практична значимість полягає в оптимізації навчально-тренувального процесу стрільців з урахування спеціалізованої підготовки, що спрямована розвиток основних рухових та координаційних якостей для підготовки до змагань.Item Психологічний стан здоров’я студентів в умовах війни(International Science Group, 2024) Висоцька, Б.С.; Бєсєдіна, Антоніна Анатоліївна; Biesiedina, Antonina AnatoliivnaУ статті охарактеризовані основні фактори, що впливають на формування соціально-психологічного клімату в студентському колективі під час повно-масштабного вторгнення росії в Україну, а саме: взаємини з одногрупниками; рівень конфліктності відносин; умови навчання та задоволеність ними; ступінь задоволення характером міжособистісних стосунків педагогів з студентами тощо.Item Структура і зміст фізкультурно-оздоровчих занять фітнес-йогою з студентами медичних спеціальностей(Сумський державний університет, 2022) Нестеренко, О.С.Експериментально доведено ефективність розроблених методичних рекомендацій щодо використання фітнес-йоги у процесі фізкультурно-оздоровчих занять зі студентами медичних спеціальностей. Набули подальшого розвитку дані щодо планування занять з використанням оздоровчих фітнес-технологій зі студентами медичних спеціальностей. Практична значимість результатів дослідження полягає в отриманні даних щодо структури і змісту фізкультурно–оздоровчих занять зі студентами медичних спеціальностей. Отримані результати дослідження можуть бути використані в практичній діяльності тренерів фітнес–клубів, спортивних клубів, а також у процесі підготовки та перепідготовки тренерів та фахівців у галузі оздоровчої фізичної культури.Item Контроль фізичного стану бакалаврів фізичної культури та спорту(Сумський державний університет, 2022) Волинець, А.О.Теоретично обґрунтовано і впроваджено експрес-систему контролю КОНТРЕКС-2 за фізичним станом бакалаврів фізичної культури та спорту з урахуванням обраних видів спорту. Доповнено наукові дані про морфо-функціональні параметри, рівень рухових здібностей студентів різних спортивних спеціалізацій закладу вищої освіти. Практична значущість отриманих показників дозволяє надати об’єктивну оцінку щодо фізичного стану бакалаврів фізичної культури та спорту, для використання індивідуального підходу в професійній підготовці, запровадити систему оцінювання у відповідності їхніх антропометричних, рухових, функціональних, вікових і спортивних особливостей.Item Дослідження рівня мотивації до занять з фізичного виховання студентів Сумського державного університету(Сумський державний університет, 2019) Сірик, Антоніна Євгенівна; Серик, Антонина Евгеньевна; Siryk, Antonina Yevhenivna; Солдатенко, А.На стан здоров’я людини впливає багато чинників: умови навколишнього середовища, рівень розвитку охорони здоров’я, екологічна ситуація в країні, спадковість. Проте, найбільшим чином на самопочуття та здоров’я молодої людини впливає саме її спосіб життя та відношення до своєї фізичної культури. Як стверджує Л. Пилипей, "тільки особисто орієнтований процес фізичного виховання і професійноприкладної фізичної підготовки вирішить проблему погіршення здоров’я студентів і підготовку здорових спеціалістів у СумДУ [1, с. 39]". Важливу роль у формуванні здоров’я особистості відіграє мотиваційно-ціннісне відношення до рухової діяльності. Регулярні заняття спортом дисциплінують людину, підіймають настрій та покращують загально-емоційний стан. Високий рівень мотивації є важливим при виконанні будь-якого виду діяльності, в тому числі і спортивної. Це сприятиме наполегливості, зацікавленості, задоволенню від процесу та позитивним чином відобразиться на якості виконаної роботи. Мета – дослідити рівень вмотивованості студентів до занять фізичним вихованням та виявити чинники, які можуть впливати на його рівень.Item Обґрунтування програми з фізичного виховання навчальної секції «Спортивне орієнтування» для студентів технічних спеціальностей(Олімпійська література, 2014) Король, Світлана Анатоліївна; Король, Светлана Анатольевна; Korol, Svitlana AnatoliivnaРозглянуто можливість застосування засобів спортивного орієнтування в процесі фізичного виховання студентів технічних спеціальностей з метою поліпшення їх професійно-прикладної фізичної підготовки. Розроблено і теоретично обґрунтовано авторську програму з фізичного виховання навчальної секції «Спортивне орієнтування». Програма розрахована на чотири етапи підготовки, виходячи з вимог до навчальної діяльності студентів в вузі. Розкрито структуру та зміст занять зі спортивного орієнтування.Item Принципи навчання при заняттях спортивними іграми(Сумський державний університет, 2019) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii OleksandrovychУ тезах доповідей подано коротку характеристику дидактичних принципів навчання. У своїй основі вони мають об’єктивні закономірності фізичної культури і спорту, що сприяє у вирішенні виховних і освітніх завдань.Item Спортивні ігри як метод ППФП студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей(Сумський державний університет, 2019) Остапенко, Валентина Василівна; Остапенко, Валентина Васильевна; Ostapenko, Valentyna Vasylivna; Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii OleksandrovychУ роботі визначено ефективність впливу занять спортивними іграми на розвиток професійно-важливих фізичних і психофізіологічних якостей.Item Вплив спеціальних фізичних вправ на психофізіологічну підготовленість студентів-волейболістів(Сумський державний університет, 2019) Богуславець, Д.М.; Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii OleksandrovychУ тезах висвітлені шляхи підвищення ефективності спеціальних фізичних вправ на розвиток психофізіологічних якостей студентів-волейболістів.Item Спортивні ігри як засіб професійно-прикладної фізичної підготовки фахівців інформаційно-логічної групи спеціальностей(Національний педагогічний університет ім. Драгоманова, 2019) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii Oleksandrovych; Остапенко, Валентина Василівна; Остапенко, Валентина Васильевна; Ostapenko, Valentyna VasylivnaУ статті розглядається можливість застосування спортивних ігор або включення їх окремих елементів в практичний розділ професійно-прикладної фізичної підготовки програми з фізичного виховання студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей. Проаналізовано сучасні вимоги до професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах збільшення обсягу навчальної програми, інтенсифікації процесу навчання студентів у вищій школі. Основоположною метою проведення даного дослідження стало удосконалення рівня розвитку професійно-важливих якостей фахівців інформаційно-логічної групи спеціальностей засобами спортивних ігор та відповідності отриманих результатів модельним показникам майбутньої професійної діяльності. Представлені результати дослідження фізичної і психофізіологічної підготовленості студентів, які займаються ігровими видами спорту і їх порівняння з модельними результатами для майбутньої професії, дає можливість стверджувати про доцільність їх застосування у підготовці майбутніх фахівців інформаційно-логічної групи спеціальностей. Встановлено, що використання новітніх технологій організації навчального процесу, удосконалення рівня професійної підготовленості буде відігравати значну роль у створенні ефективної програми з фізичного виховання.