Навчально-науковий медичний інститут (НН МІ)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40
Browse
Search Results
Item Особливості планування тренувального процесу студентської команди з міні-футболу(Сумський державний університет, 2020) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii Oleksandrovych; Безрук, Б.А.Одним із найголовніших пріоритетів процесу фізичного виховання у закладах вищої освіти є зміцнення здоров’я студентської молоді. Сьогодні фізичне виховання студентів у закладах вищої освіти на жаль, далеке від досконалості, тому методика організації проведення секційних занять потребує постійного вдосконалення, при плануванні програм підготовки студентських команд потребує необхідності враховувати особливості навчального процесу студентів. Удосконалення системи багаторічної спортивної підготовки студента у різних ігрових видів спорту й дотепер залишається однією з найбільш актуальних проблем теорії та методики спортивного тренування [1, 2]. Для досягнення максимальної ефективності ігрової діяльності студентської команди з футболу потрібно чітко планувати її навчально тренувальний процес, враховуючи значну кількість різнобічних обставин: специфіку складу контингенту, психофізіологічні особливості кожного гравця, рівень фізичної, техніко-тактичної підготовленості, календаря змагань, та інше. Сьогодні також дуже важливо враховувати матеріально-технічну базу, інвентар, матеріальне забезпечення команди, можливість харчування, повноцінного відпочинку, тощо. Планування тренувального процесу є основою роботи викладача фізичного виховання. В останні часи удосконалення тренувального процесу підготовки студентських команд з міні-футболу відбувається за рахунок новітніх форм організації і проведення занять, використовування сучасних програм, засобів і методів спортивного тренування, але на наш погляд недостатня увага при плануванні тренувальних занять студентів приділяється особливостям життя і навчання студентів, які займаються мініфутболом, що і є актуальним. Така інформація необхідна для з’ясування шляхів покращення процесу викладання фізичного виховання у ЗВО та залучення студентської молоді до занять іншими видами спорту.Item Зацікавленість студентів СумДУ до занять спортивними іграми(Сумський державний університет, 2020) Остапенко, Валентина Василівна; Остапенко, Валентина Васильевна; Ostapenko, Valentyna Vasylivna; Жолоб, С.В.Збереження і зміцнення здоров’я студентів у закладах вищої освіти є складовою частиною процесу фізичного виховання. Сучасні умови навчання, інтенсифікація і модернізація процесу навчання, зростаючий обсяг комп’ютерної інформації, недостатній обсяг рухової діяльності негативно впливає на стан фізичного здоров’я. Режим навчання студента у закладах вищої освіти не забезпечує його необхідною руховою діяльністю, тому виникає необхідність пошуку засобів, які зацікавлять і спонукають студента до фізичного і духовного самовдосконалення. На наш погляд, одним із таких чинників, що підвищать рухову активність і інтерес до процесу фізичного виховання можуть бути заняття спортивними іграми. Аналіз літературних джерел [1; 2] указує на недостатнє висвітлення статистичних даних, щодо кількості показників студентської молоді, які бажають займатися спортивними іграми. Діюча система фізичного виховання ні в кількісному відношенні, ні за якісними показниками не дозволяє досягти поставленої мети – збереження і зміцнення здоров’я студентської молоді не відповідає потребам сучасного життя. Отримана необхідна інформація буде сприяти удосконаленню навчально-виховного процесу фізичного виховання, зацікавленості до занять та формуванню здорового способу життя студентів вишів.