Навчально-науковий медичний інститут (НН МІ)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Вплив гаджетів на психологічний стан студентів
    (Сумський державний університет, 2025) Семиноженко, Д.О.
    У роботі описані результати анкетування серед здобувачів освіти першого курсу Навчально-наукового медичного інституту щодо впливу гаджетів на психологічний стан, та спостереження за їх поведінкою у цифровому середовищі.
  • Item
    Освіта очима студентів
    (Сумський державний університет, 2025) Яковенко, М.В.
    У роботі здійснено комплексний аналіз сприйняття студентами ключових аспектів освітнього процесу, включаючи навчальні ресурси, методи викладання, систему оцінювання, матеріально-технічне забезпечення та особистісні якості викладачів, на основі проведеного опитування. Опитування полягало у з’ясуванні думки студентів щодо змісту, характеру, якості надання освітніх послуг в Навчально-науковому медичному інституті Сумського державного університету.
  • Item
    Вплив стресу на організм студентів-медиків в умовах війни
    (Сумський державний університет, 2025) Дядюра, А.К.; Бурлака, Т.В.
    Метою даної роботи є дослідження поширеності стресу та його особливостей серед студентів Навчально-наукового медичного інституту Сумського державного університету. Результати підкреслюють необхідність підтримки психічного здоров’я серед студентів та пошуку ефективних способів боротьби зі стресом, таких як відпочинок, фізична активність і розслаблюючі техніки.
  • Item
    Життєстійкість студентів Сумщини в умовах війни: психологічні особливості та чинники підтримки
    (Сумський державний університет, 2025) Павленко, А.О.; Мордовець, В.І.
    У роботі досліджено життєстійкість студентів прикордонних регіонів, що є важливим аспектом їх здатності до адаптації в умовах війни. Завдяки соціальній підтримці, оптимізму та психологічній стійкості, студенти можуть не лише пережити важкі часи, а й зберегти внутрішні цілі та віру в майбутнє.
  • Item
    Психологічний вплив війни на харчову поведінку молоді
    (Сумський державний університет, 2024) Геращенко, К.С.; Стрілець, М.Ю.
    У роботі описане дослідження вивчення впливу війни на харчову поведінку і якість життя студентів-медиків. Визнгачено, що повномасштабна війна в Україні з 2022 року впливає на харчову поведінку молоді, яка проявляється зменшенням доступності свіжих харчових продуктів, емоційним стресом та тривожністю, які в свою чергу викликають зміни в кількості споживаної їжі.
  • Item
    Вплив сучасних технологій на здоров’я людини
    (Національний фармацевтичний університет, 2022) Коновальський, М.І.; Бєсєдіна, Антоніна Анатоліївна; Biesiedina, Antonina Anatoliivna
    У роботі розглядається питання впливу сучасних технологій на здоров’я молоді, які полегшують людині життя, але водночас може викликають серйозну залежність, погіршення зору, слабкість у м’язах та погіршення сну.
  • Item
    Критеріальний підхід до оцінки рівня сформованості ціннісного ставлення до здоров’я учнівської молоді.
    (ПП Зволейко Д. Г., 2010) Єжова, Ольга Олександрівна; Ежова, Ольга Александровна; Yezhova, Olha Oleksandrivna
    Обґрунтовано доцільність застосування критеріального підходу при дослідженні процесу формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнівської молоді ПТНЗ; визначені критерії та показники ціннісного ставлення до здоров'я; на їх основі описані рівні сформованості ціннісного ставлення до здоров'я
  • Item
    Організація Шкіл здоров'я в Україні: міжнародний досвід та вітчизняна практика
    (Рідна школа, 2018) Бережна, Т.; Єжова, Ольга Олександрівна; Ежова, Ольга Александровна; Yezhova, Olha Oleksandrivna; Бєсєдіна, Антоніна Анатоліївна; Беседина, Антонина Анатольевна; Biesiedina, Antonina Anatoliivna
    У статті проаналізовано особливості моделей Шкіл здоров’я Польщі, Чехії, Угорщини та запропоновано сучасну українську модель Школи здоров’я. Модель Шкіл здоров’я в Україні базується на середовищному, холістичному, особистісно орієнтованому та компетентнісному підходах. Зроблено висновок про необхідність активізації діяльності і впровадження сучасних напрацювань педагогічної науки в Національній мережі шкіл сприяння здоров’ю.