Навчально-науковий медичний інститут (НН МІ)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40
Browse
19 results
Search Results
Item Вплив спортивно-ігрових методів у процесі навчання плаванню дітей молодшого віку(Сумський державний університет, 2024) Савицька, Н.О.Кваліфікаційна робота магістра складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, практичних рекомендацій, списку використаної літератури (60 найменування). Робота містить 3 таблиці та 5 рисунків. Загальний обсяг роботи складає 60 сторінок. Актуальність дослідження полягає в необхідності вдосконалення підходів до початкового навчання плаванню дітей, зважаючи на важливість вікового періоду 6–7 років для розвитку рухових здібностей. У цьому віці координація, швидкість реакцій та рівновага активно формуються, що робить цей етап ключовим для створення бази майбутнього фізичного розвитку. Мета дослідження – розробка та обґрунтування практичних рекомендацій з елементами ігрових підходів щодо формування базових навичок техніки плавання для дітей 6–7 років. Використано такі методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, педагогічне спостереження, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Обґрунтовано організаційно-методичні прийоми ефективного формування техніки плавання дітей 6–7 років, які включають ігрові форми навчання, варіювання вправ і завдань, що реалізуються через співпрацю та суперництво, стимулювання ініціативи та творчих дій, а також контрольні тестування у вигляді змагальних ігор. Практична значимість полягає у розробці методичних рекомендацій щодо організації та проведення початкового навчання плаванню ігровим методом. Результати дослідження можуть бути використані тренерами та інструкторами з плавання для ефективного навчання дітей базовим елементам техніки плавання, а також для підвищення мотивації та інтересу до занять у водному середовищі.Item Підвищення рухових здібностей дітей середнього віку на секційних заняттях з легкої атлетики(Сумський державний університет, 2021) Балим, Ю.С.Розроблено методику секційних занять з легкої атлетики у зміст якої входили завдання і мета, річна побудова занять відповідно етапів підготовки, методів і засобів спортивного тренування, педагогічний контроль, що дає змогу підвищити рухові здібності та функціональні можливості дітей середнього віку в умовах сільської місцевості. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості їх впровадження у процес фізкультурно-спортивних занять дітей середнього віку. Використання методики секційних занять з елементами легкої атлетики дозволяє покращити рівень фізичної підготовки, функціонального стану організму та показники стану здоров’я хлопців середнього віку, також має прикладний характер, що реалізовується як у загальноосвітніх закладах, так і в практиці роботи дитячо-юнацьких спортивних шкіл у спортивному відборі до тренувальної та змагальної діяльності.Item Механізми підвищення професійної мотивації молодих лікарів в медичних закладах України(Сумський державний університет, 2021) Руденко, А.В.Важливим фактором у професійній діяльності є мотивація. Вона визначає зацікавленість працівника продовжувати професійну діяльність. На даний час система мотивації молодих лікарів у лікувальних закладах України є частково розвинутою. Відомо , що стимулювання праці – це один із соціальних методів керування поведінкою, діяльністю індивідів, соціальними групами, колективами. Запропоновані практичні рекомендації щодо розвитку професійної мотивації молодих лікарів представлені у доступній для сприйняття і розуміння формі. Це дозволить швидко і ефективно їх застосовувати і розвивати управлінню медичним закладом.Item Мотиваційний контент на заняттях спортом студенської молоді(Сумський державний університет, 2020) Коваленко, Сергій Львович; Коваленко, Сергей Львович; Kovalenko, Serhii Lvovych; Беседін, М.Є.Мотивація, як психофізіологічна активність людини, спрямована на досягнення певної мети і є свідомим прагненням особистості до певної діяльності. Цей термін на початку 20-го сторіччя увів німецький філософ А. Шопенгауер. Зміст терміну сучасними науковими школами визначається дещо по-різному, натомість, згідно загально визнаній дефініції – мотивація є результатом свідомого індивідуального вибору, детермінованого як зовнішніми, так і внутрішніми чинниками. Внутрішня мотивація є найбільш змістовною, оскільки є свідомим вибором особистості. Зовнішня мотивація є результатом взаємодії особистості з його оточенням. Розвиток особистості в значній мірі залежить від балансу внутрішньої мотивації і зовнішнього мотиваційного оточення. В контексті вищезазначеного формування студентів-спортсменів є результатом їх внутрішнього вибору і складної мотиваційної діяльності тренера-педагога. Відповідно для викладача-тренера з фізичного виховання важливим є глибинне розуміння причин, що умотивовують особистість до занять спортом [1; 2]. Викладач-тренер, як суб’єкт освітнього процесу закладу вищої освіти, має детально аналізувати мотиваційний контент студентів-спортсменів і, відповідно до цього, вносити корективи та змінювати чинники й акценти мотивації. Проводячи заняття з студентами-початківцями, важливим є розуміння базового мотиваційного контенту, а розуміння ціннісних пріоритетів дозволяє свідомо вносити зовнішні корегуючі чинники, змінюючи мотиваційний пріоритет групи і, відповідно, створювати максимально стабільний мотиваційний підхід. Мотиваційний підхід до формування особистості дозволяє розглядати фізичне виховання як процес створення у того, хто займається таких потреб, які найбільш сприятливі для його стану здоров’я, фізичного розвитку і вдосконалення. Виявлення основних мотиваційних пріоритетів у поєднанні з моральними якостями і руховими здібностями є важливим аспектом процесу фізичного виховання, особливо на етапі відбору і підготовки майбутніх студентів-спортсменів. Мета дослідження – визначення мотиваційного контенту студентської молоді, щодо занять спортом.Item Дослідження рівня мотивації до занять з фізичного виховання студентів Сумського державного університету(Сумський державний університет, 2019) Сірик, Антоніна Євгенівна; Серик, Антонина Евгеньевна; Siryk, Antonina Yevhenivna; Солдатенко, А.На стан здоров’я людини впливає багато чинників: умови навколишнього середовища, рівень розвитку охорони здоров’я, екологічна ситуація в країні, спадковість. Проте, найбільшим чином на самопочуття та здоров’я молодої людини впливає саме її спосіб життя та відношення до своєї фізичної культури. Як стверджує Л. Пилипей, "тільки особисто орієнтований процес фізичного виховання і професійноприкладної фізичної підготовки вирішить проблему погіршення здоров’я студентів і підготовку здорових спеціалістів у СумДУ [1, с. 39]". Важливу роль у формуванні здоров’я особистості відіграє мотиваційно-ціннісне відношення до рухової діяльності. Регулярні заняття спортом дисциплінують людину, підіймають настрій та покращують загально-емоційний стан. Високий рівень мотивації є важливим при виконанні будь-якого виду діяльності, в тому числі і спортивної. Це сприятиме наполегливості, зацікавленості, задоволенню від процесу та позитивним чином відобразиться на якості виконаної роботи. Мета – дослідити рівень вмотивованості студентів до занять фізичним вихованням та виявити чинники, які можуть впливати на його рівень.Item Мотивація та її відсутність до занять спортом у студентської молоді(Сумський державний університет, 2018) Сірик, Антоніна Євгенівна; Серик, Антонина Евгеньевна; Siryk, Antonina Yevhenivna; Легкова, М.П.Рухова активність студентської молоді зменшується. Проблема є надзвичайно актуальною через стрімке погіршення стану здоров’я населення за останні роки. У роботі визначаються основні причини відсутності мотивації для занять спортом у студентів та розглядаються можливі варіанти оптимізації цього явища.Item Дослідження рівня мотивації до занять з фізичного виховання студентів Сумського державного університету(Сумський державний університет, 2019) Сірик, Антоніна Євгенівна; Серик, Антонина Евгеньевна; Siryk, Antonina Yevhenivna; Солдатенко, А.В.На стан здоров’я людини впливає багато чинників: умови навколишнього середовища, рівень розвитку охорони здоров’я, екологічна ситуація в країні, спадковість. Проте, найбільшим чином на самопочуття та здоров’я молодої людини впливає саме її спосіб життя та відношення до своєї фізичної культури. У роботі досліджується рівень вмотивованості студентів до занять фізичним вихованням.Item Мотивація студентів технічних спеціальностей до фізкультурно-оздоровчих занять(Чернігівський національний педагогічний університет, 2011) Король, Світлана Анатоліївна; Король, Светлана Анатольевна; Korol, Svitlana AnatoliivnaУ статті представлені результати соціологічного дослідження студентів І-ІІІ курсів технічних спеціальностей Сумського державного університету щодо їх мотивації до фізкультурно-оздоровчих занять, виявлено причини, які перешкоджають заняттям фізичними вправами в позанавчальний час.Item Вивчення мотивації студентів до фізкультурно-оздоровчої діяльності: теоретичний аспект проблеми(Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 2011) Король, Світлана Анатоліївна; Король, Светлана Анатольевна; Korol, Svitlana Anatoliivna; Лоза, Т.Формування позитивної мотивації студентів до занять фізичними вправами є пріоритетним напрямком роботи викладачів фізичного виховання. Тому в статті представлений аналіз теоретичних основ мотивів, потреб та інтересів студентів, спрямованих на підвищення їх мотиваційно-ціннісного ставлення до фізкультурно-оздоровчої діяльності в умовах вищого навчального закладу.Item Теоретико–методичні аспекти формування фізичної культури студентів в умовах сьогодення(Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, 2019) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Петренко, Олена Павлівна; Петренко, Елена Павловна; Petrenko, Olena Pavlivna; Романова, Вікторія Борисівна; Романова, Виктория Борисовна; Romanova, Viktoriia BorysivnaВідомо, що фізична культура – це частина загальної культури суспільства, а фізичне виховання – це органічна частина загального процесу виховання, спрямованого на розвиток гармонійної особистості. Традиційні форми та методики виявляють зниження мотивації у студентів до занять, тим самим негативно впливаючи на загальну фізичну активність молоді і на їх стан здоров’я. Навчання в сучасних закладах освіти являє собою високо напружений процес, протягом якого студенти піддаються посиленому впливу різних чинників – інформаційних, психологічних і соціальних. Ця тенденція ще більше погіршується внаслідок збільшення як фізичних, так і розумових навантажень. Тому формування фізичної культури студентської молоді стає особливо важливою проблемою в умовах сьогодення.