Навчально-науковий медичний інститут (НН МІ)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40
Browse
Search Results
Item Особистістно-орієнтоване фізичне виховання студентів(Сумський державний університет, 2019) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Чикиш, Т.Інноваційний підхід до системи фізичної підготовки студентів має бути значущим, оскільки кінцевий результат визначає зміст і характер усього процесу підготовки з дисципліни «Фізичне виховання», що націлений на підтримку фізичної підготовленості і працездатності майбутніх фахівців. У зв’язку з цим виникає потреба в інноваційних дослідженнях, спрямованих на побудову нової системи фізичного виховання студентів, зміст якої має відображати соціальне замовлення особистості, суспільства і держави на достатній рівень фізичної підготовленості та працездатності майбутніх фахівців. Мета. Теоретично обґрунтувати необхідність особистісно- орієнтованого фізичного виховання, його вплив на формування вмінь, навичок та потреб студентів.Item Удосконалення фізичної підготовленості студентів у процесі занять баскетболом(Сумський державний університет, 2019) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii Oleksandrovych; Демченко, М.А.Одним із пріоритетів процесу фізичного виховання є показники рівня фізичної підготовленості студента, однієї із складових зміцнення здоров’я студентської молоді [1; 2]. Тому методика організації проведення практичних занять з фізичного виховання у закладах вищої освіти потребує постійного вдосконалення, пошуку новітніх шляхів підвищення рівня фізичної підготовленості студентів. Одним із таких шляхів, щодо забезпечення якісного рівня фізичної підготовленості студентів може бути спортивне спрямування практичних занять з фізичного виховання. На нашу думку включення занять у процес фізичного виховання з елементами спортивних ігор, зокрема баскетболу буде сприяти підвищенню емоційного фону проведення занять, враховувати їх мотиваційні інтереси, що є актуальним. Мета – перевірити ефективність проведення практичних занять з фізичного виховання зі спортивною спрямованістю «Баскетбол».Item Проблеми модернізації фізичного виховання та шляхи їх вирішення у закладах вищої освіти України(Сумський державний університет, 2019) Оксьом, П.М.З метою входження до європейського освітнього простору Україна здійснює модернізацію своєї освіти. Однією з найбільш актуальних є проблема реформування галузі фізичного виховання, але на сьогоднішній день кардинальних змін для вирішення цієї проблеми не здійснено. За твердженням фахівців, кількість студентів, що займаються в спеціальних медичних групах (СМГ) складає в Україні в середньому 20–25%, а в деяких вищих закладах освіти досягає 40% і прогнозується його подальше збільшення до 50% від загального контингенту студентів. Стан здоров’я населення України турбує навіть міжнародну спільноту. ЮНЕСКО оголосило Україну «країною вимираючого етносу». За даними Г. Л. Апанасенко, Україна посідає 2 місце в світі за темпами депопуляції, 1-2 місце в Європі за смертністю від серцево-судинних захворювань, у студентів у 20–24-річному віці «біологічний вік» перевищує паспортний вік на 10–15 років, що є наслідком процесів гіподинамії і гіпокінезії у студентської молоді. Протиріччя між декларованими на державному рівні цінностями і реальним станом фізичного виховання у вищих закладах освіти України зумовили вибір теми даного дослідження. Мета – виявити основні проблеми модернізації фізичного та запропонувати шляхи їх вирішення в вищих закладах освіти України.Item Професійна психофізична підготовка студентів факультету ТеСЕТ інженерної спеціалізації(Сумський державний університет, 2019) Малигін, А.А.; Мартим’янов, В.С.Психофізична підготовка студентів включає комплекс вправ які тренують не тільки фізичні, але й психологічні характеристики студентів. Свій вагомий вклад у вирішення завдань психологічної і фізичної підготовки майбутніх інженерів може внести й така навчальна дисципліна як фізичне виховання. Мета. Дослідження фізичних та психологічних характеристик студента, правильний підхід до фізичної підготовки. Забезпечити фізичну готовність майбутнього інженера.Item Професійно-прикладна психофізична підготовка студентів економічного факультету(Сумський державний університет, 2019) Кириленко, М.В.; Малигін, Анатолій Олександрович; Малыгин, Анатолий Александрович; Malyhin, Anatolii OleksandrovychОдним із шляхів вирішення цієї проблеми покращення якості підготовки фахівців є впровадження професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП) у процес фізичного виховання студентів закладів вищої освіти (ЗВО). ППФП повинна формувати прикладні знання, фізичні, психічні й спеціальні якості, уміння й навички, що сприяють досягненню об’єктивної готовності людини до успішної професійної діяльності. Цілеспрямоване використання засобів фізичної культури й спорту для підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності повинно здійснюватися у закладах вищої освіти будь-якого профілю. Мета: визначити основні методи запровадження професійно-прикладної психофізичної підготовки у систему освіти на економічному факультеті.Item Професійно-прикладне значення фізичного виховання у фаховій підготовці студентів спеціальності «Інформатика»(Сумський державний університет, 2019) Долгова, Наталія Олександрівна; Долгова, Наталия Александровна; Dolgova, Nataliia Oleksandrivna; Федорчак, А.Ф.В останні десятиліття комп’ютеризація охопила практично всі сфери життєдіяльності людини. Зрозумілий інтерес до професій, що пов’язані з обчислювальною технікою й автоматизованими системами. Натомість цей вид професійної діяльності передбачає переважно розумову працю, яка протікає в умовах малої рухової активності при тривалому збереженні статичної одноманітної пози. Це призводить до виникнення умов для підвищеної втомлюваності, зниження працездатності і погіршення самопочуття. У зв’язку з цим до студентів, які навчаються на спеціальності «Інформатика» та обчислювальної техніки, пред’являються підвищені вимоги до рівня розвитку окремих фізичних якостей і психофізіологічних властивостей організму, які сприяють більш ефективному виконанню професійної діяльності. Професійно-прикладна фізична підготовка представляє собою спеціалізований вид фізичного виховання, який здійснюється в узгодженості з вимогами і особливостями майбутньої професії. Вітчизняні науковці зазначають, що ППФП істотно впливає на підвищення якості професійного навчання і скорочення терміну опанування професійних навичок. Мета – дослідити необхідність професійно-прикладної фізичної підготовки студентів спеціальності «Інформатика» та її вплив на подальший професійний розвиток фахівця.Item Професійна прикладна фізична підготовка студентів спеціальності «Інформаційні технології проектування»(Сумський державний університет, 2019) Васильєв, Валерій Володимирович; Васильев, Валерий Владимирович; Vasyliev, Valerii Volodymyrovych; Журавель, Т.С.Професійна освіта, як будь-яка соціальна система, може ефективно функціонувати тільки за умови безперервного саморозвитку. Фізична культура – це діяльність людини, яка спрямована на зміцнення і збереження здоров’я, а також розвитку фізичних здібностей. Можна сказати, що фізична культура - це запорука нашого здоров’я, але в сучасному світі інформаційних технологій мало хто замислюється про це, тому фізичним навантаженням приділяють менше часу, ніж шкідливим звичкам, що є головною загрозою здоров’ю. До таких факторів ризику багатьох захворювань відносяться: вживання алкоголю, наркотичних речовин та тютюну. Здоровий організм здатний переносити величезні фізичні і психічні навантаження, не виходячи за рамки фізіологічно допустимих відхилень. Висока пристосовність організму до різних зовнішніх впливів – це основна ознака здоров’я людини. Здоровий сучасний спосіб життя несумісний зі шкідливими звичками і неправильним харчуванням, що в даний час є актуальним для студентів моєї спеціальності. А фізичні навантаження і зарядка не менш важливі, ніж якісне харчування і питна вода. Багаторічні наукові дослідження доводять, що заняття фізичною культурою і спортом надають позитивний вплив практично на всі функції роботи мозку і системи організму, що є важливим критерієм для студентів саме інформаційних технологій проектування. Мета – досягнути якісних результатів професійної фізичної підготовки серед студентів спеціальності «Інформаційні технології проектування», направити студентів вести здоровий спосіб життя та розвинути вольові якості в процесі фізичної підготовки.Item Професійно-прикладна фізична підготовка студентів спеціальності «Телекомунікаціїї та радіотехніка»(Сумський державний університет, 2019) Васильєв, Валерій Володимирович; Васильев, Валерий Владимирович; Vasyliev, Valerii Volodymyrovych; Гагіна, О.М.Принцип органічного зв’язку фізичного виховання з практикою трудової діяльності найбільш конкретно втілюється у професійно-прикладній фізичній підготовці. Сучасний праця призводить до перевантажень одних функціональних систем організму і недовантаженням інших, що несприятливо позначається на загальній дієздатності людини. Щоб коригувати ці психофізіологічні «перекоси», проводяться заходи в системі організації праці, в числі яких і спрямоване застосування спеціально підібраних фізичних вправ. Використання засобів фізичної культури і спорту з метою підтримки і підвищення загальної і професійної дієздатності людини в теорії і практиці фізичної культури отримало назву «Професійно-прикладна фізична підготовка». Мета – сформувати у студентів знання про особливості професійно-прикладної фізичної підготовки студентської молоді.Item Професійно-прикладна фізична підготовка студентів спеціальності «Комп’ютерні науки та інформаційні технології»(Сумський державний університет, 2019) Васильєв, Валерій Володимирович; Васильев, Валерий Владимирович; Vasyliev, Valerii Volodymyrovych; Бірінцев, М.О.За умов науково-технічного прогресу все більшого значення набуває проблема співвідношення засобів фізичної культури і навчальної діяльності студентів, що полягає у використанні фізичного виховання для підготовки до конкретного професійної праці і підвищення його продуктивності. У зв’язку з цим особливого значення в системі фізичного виховання студентів набуває професійно-прикладна фізична підготовка – спеціальний напрям фізичного виховання, який забезпечує формування та вдосконалення якостей і властивостей особистості, що мають істотне значення для конкретної професії, найкращим чином [1]. Адже задля забезпечення кар’єрного зростання та збереження здоров’я необхідно не лише мати теоретичні знання про досягнення цих цілей, а й закріплення їх на практиці. Метою даної роботи є систематизація, накопичення і закріплення знань професійно-прикладної фізичної підготовки студентів спеціальності «Комп’ютерні науки та інформаційні технології», а також суміжних до неї.Item Фітнес-програми в професійно-прикладній фізичній підготовці студентів економічних спеціальностей(Сумський державний університет, 2019) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha OleksandrivnaМета нашої роботи полягає в теоретичному обгрунтуванні ефективності методики впровадження сучасних фітнес- технологій в процес професійно-прикладної фізичної підготовки студентів економічних спеціальностей.