Факультет електроніки та інформаційних технологій (ЕлІТ)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20
Browse
3 results
Search Results
Item Використання для змішанного навчання математичних дисциплін платформи Mix(2017) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna; Кравченко, Юлія Анатоліївна; Кравченко, Юлия Анатольевна; Kravchenko, Yuliia Anatoliivna; Соколов, О.С.Стаття присвячена опису перспективної форми навчання, яка починає поширюватися в Україні. Проведений аналіз літератури в області змішаного навчання, модель якого розглянута у закладі вищої освіти (ЗВО) на прикладі Сумського державного університету. Для цієї цілі ЗВО використовує платформу Mix. Розглянуті переваги використання середовища для змішаного навчання. Представлено практичний досвід із реалізації змішаного навчання на заняттях з вищої математики. Розглянуті навчальні об’єкти, які можна використовувати при розробці колекції електронних матеріалів. При вивченні дисципліни передбачається як індивідуальна, так і групова робота студентів. Поєднання різних типів тестових завдань закритої та відкритої форми сприяє формалізації матеріалів дисципліни. При використанні змішаної технології навчання підвищується ефективність організації самостійної роботи студентів та спостерігається більш якісне засвоєння матеріалу. Навчання стає більш відкритим, студенти мають можливість вчитися керувати своєю навчальною діяльністю. Така організація навчального процесу сприяє розвитку у студентів свідомості, самодисциплінованості, зацікавленості, самостійності, творчого та креативного мислення, отримання досвіду групової роботи.Item Порівняльний аналіз успішності студентів з дисципліни "Інформатика зі змістовим модулем: комп’ютерне діловодство" в різних моделях навчання(Сумський державний університет, 2017) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna; Шовкопляс, Оксана Анатоліївна; Шовкопляс, Оксана Анатольевна; Shovkoplias, Oksana Anatoliivna; Соколов, О.С.; Петренко, Н.С.У роботі представлені результати дослідження з апробації моделі змішаного навчання при викладанні авторами дисципліни "Інформатика зі змістовим модулем: комп’ютерне діловодство" з 2012/2013 по 2016/2017 навчальні роки. У дослідженні брали участь 74 студенти, які були розділені на 2 групи: контрольну, де у навчальному процесі використовувалися класичні педагогічні підходи, та експериментальну, в якій традиційні підходи до викладання і навчання поєднувалися з технологіями e-learning.Item Оцінка складності тесту за допомогою програми Microsoft Excel(Cумський державний університет, 2016) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna; Соколов, О.С.Для контролю рівня знань студентів та вимірювання ефективності навчального процесу використовуються найрізноманітніші методи. Останнім часом для вимірювання навчальних досягнень опитуваних обирають тестування. Важливими характеристиками тесту є його валідність, ефективність і надійність результатів, на які значно мірою впливає складність тестового завдання. Надто складні тестові завдання зменшують валідність та надійність тесту, а дуже прості – приведуть до його одноманітності та неефективності.