Факультет електроніки та інформаційних технологій (ЕлІТ)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Item
    Ресурсозбережне управління режимами роботи водогрійного котла з двокамерним нагрівачем
    (Сумський державний університет, 2021) Соколов, О.С.
    Робота присвячена дослідженню теплообмінної системи водогрійного котла з двокамерним нагрівачем. Запропоновані рішення дозволяють підвищити КПД водогрійного піролізного котла, а також зменшити час перехідного процесу. Для моделювання системи керування піролізного котла було використано програмне середовище MatLab.
  • Item
    Система управління дистанційним комплексом для виконання лабораторних робіт
    (Сумський державний університет, 2020) Соколов, О.С.
    Основний об’єкт дослідження – це лабораторний комплекс для проведення лабораторних робіт з технічних дисциплін при змішаному і дистанційному навчанні. Призначення даної системи – дистанційне виконання лабораторних робіт з технічних дисциплін. Були проаналізовані алгоритми функціонування і на основі цього створено комплекс для виконання лабораторних робіт.
  • Item
    Використання для змішанного навчання математичних дисциплін платформи Mix
    (2017) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna; Кравченко, Юлія Анатоліївна; Кравченко, Юлия Анатольевна; Kravchenko, Yuliia Anatoliivna; Соколов, О.С.
    Стаття присвячена опису перспективної форми навчання, яка починає поширюватися в Україні. Проведений аналіз літератури в області змішаного навчання, модель якого розглянута у закладі вищої освіти (ЗВО) на прикладі Сумського державного університету. Для цієї цілі ЗВО використовує платформу Mix. Розглянуті переваги використання середовища для змішаного навчання. Представлено практичний досвід із реалізації змішаного навчання на заняттях з вищої математики. Розглянуті навчальні об’єкти, які можна використовувати при розробці колекції електронних матеріалів. При вивченні дисципліни передбачається як індивідуальна, так і групова робота студентів. Поєднання різних типів тестових завдань закритої та відкритої форми сприяє формалізації матеріалів дисципліни. При використанні змішаної технології навчання підвищується ефективність організації самостійної роботи студентів та спостерігається більш якісне засвоєння матеріалу. Навчання стає більш відкритим, студенти мають можливість вчитися керувати своєю навчальною діяльністю. Така організація навчального процесу сприяє розвитку у студентів свідомості, самодисциплінованості, зацікавленості, самостійності, творчого та креативного мислення, отримання досвіду групової роботи.
  • Item
    Вивчення ефекту Вілларі на прикладі лабораторної установки
    (Сумський державний університет, 2018) Соколов, О.С.
    Важливою складовою вивчення фізики є дослід, який допомагає виявити різні фізичні ефекти і встановити загальні закономірності. Добре організована лабораторна робота дозволяє студентам створити чіткі і довготривалі уявлення про фізичні явища і процеси. Тому створення лабораторних стендів, які наочно демонструють фізичні ефекти, закони і явища, є важливою та актуальною задачею сьогодення. В даній роботі пропонується структурна схема лабораторної установки для вивчення ефекту Вілларі.
  • Item
    Оптимізація витрат пального у ракеті для досягнення максимальної висоти
    (Сумський державний університет, 2018) Соколов, О.С.
    В зв’язку з інтенсивним використанням ресурсів Землі, освоєння космосу є перспективним науково-технічним напрямком. Важливою складовою є витрати палива при польоті космічного корабля з поверхні Землі в відкритий космос. Тому задача, яка вирішувалась в даній роботі, – це математичний розрахунок витрат палива при підніманні ракети на максимальну висоту.
  • Item
    Математична модель визначення температурного поля сферичного середовища
    (Сумський державний університет, 2017) Соколов, О.С.
    Проблемі визначення температурного поля середовища присвячено багато наукових робіт. Тому визначення температурного стану сферичного середовища є важливою задачею сьогодення. Для розв’язання цієї проблеми пропонується наступна математична модель.
  • Item
    Порівняльний аналіз успішності студентів з дисципліни "Інформатика зі змістовим модулем: комп’ютерне діловодство" в різних моделях навчання
    (Сумський державний університет, 2017) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna; Шовкопляс, Оксана Анатоліївна; Шовкопляс, Оксана Анатольевна; Shovkoplias, Oksana Anatoliivna; Соколов, О.С.; Петренко, Н.С.
    У роботі представлені результати дослідження з апробації моделі змішаного навчання при викладанні авторами дисципліни "Інформатика зі змістовим модулем: комп’ютерне діловодство" з 2012/2013 по 2016/2017 навчальні роки. У дослідженні брали участь 74 студенти, які були розділені на 2 групи: контрольну, де у навчальному процесі використовувалися класичні педагогічні підходи, та експериментальну, в якій традиційні підходи до викладання і навчання поєднувалися з технологіями e-learning.
  • Item
    Використання овалів Декарта в теорії навігації
    (Cумський державний університет, 2016) Соколов, О.С.
    Підвищена уваги до дослідження оптичних систем обумовлена використанням оптичних інструментів в навігації. Тому удосконалення оптичних інструментів є актуальною задачею сьогодення.
  • Item
    Оцінка складності тесту за допомогою програми Microsoft Excel
    (Cумський державний університет, 2016) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna; Соколов, О.С.
    Для контролю рівня знань студентів та вимірювання ефективності навчального процесу використовуються найрізноманітніші методи. Останнім часом для вимірювання навчальних досягнень опитуваних обирають тестування. Важливими характеристиками тесту є його валідність, ефективність і надійність результатів, на які значно мірою впливає складність тестового завдання. Надто складні тестові завдання зменшують валідність та надійність тесту, а дуже прості – приведуть до його одноманітності та неефективності.
  • Item
    Електронні навчальні матеріали при вивченні математики
    (Сумський державний університет, 2015) Соколов, О.С.
    Приєднання України до Болонського процесу, зміни в системі освіти, бурхливий розвиток інформаційних технологій вимагають пошуку нових форм і прийомів вивчення математики.