Факультет електроніки та інформаційних технологій (ЕлІТ)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20
Browse
5 results
Search Results
Item Інформаційна технологія теселяції складових елементів 3D-моделей роботів(Сумський державний університет, 2025) Акименко, В.В.Практичне значення роботи полягає в автоматизації процесу теселяції як компонентів моделей роботів та їх геометрії, так і в теселяції дерева моделі загалом, а також в підтримці візуалізації та анімації положень складових елементів моделі та її подальшого збереження як до меш-форматів STL, GLTF, OBJ, так і в форматі пакету URDF. В рамках роботи було проведено аналіз сфери моделювання роботів, виконано порівняння аналогів систем для моделювання, досліджено та запропоновано алгоритм теселяції сітки компонентів, сформовано технічне завдання на розробку технології, а також продемонстровано приклад роботи веб-додатку в рамках завдань з розробки нової моделі та редагування існуючого пакету робот-моделі. Результатом проведеної роботи є розроблена інформаційна технологія теселя.Item Інтерактивний додаток з вивчення Blender(Сумський державний університет, 2024) Косенко, В.М.Дипломний проект присвячений розробці інтерактивного додатку для засвоєння знань роботи з програмою Blender. В роботі проведено аналіз предметної області з аналізом продуктів-аналогів, визначення мети проекту, засобів реалізації, планування та проектування роботи. Представлена поетапна розробка додатку для вивчення Blender. Після реалізації проекту проведено тестування додатку на відповідність якості. Результатом проведеної роботи є додаток з вивчення Blender.Item Візуалізація 3D моделі торгівельного центру(Сумський державний університет, 2023) Шелкопляс, А.Д.Під час виконання кваліфікаційної роботи було проведено докладний аналіз предметної області, що стосується розробки 3D моделі торгівельного центру. Було проведено дослідження актуальності такого проекту і проаналізовано існуючі аналогічні проекти. Сформульована постановка задачі та технічне завдання на виконання проекту, що визначили основні етапи та вимоги до розробки 3D моделі торгівельного центру. Також було проведено планування робіт, включаючи розподіл завдань, визначення часових рамок та ресурсів. Було практично реалізовано модель торгівельного центру, для окремих елементів налаштовано різні матеріали, які відповідають реалістичним елементам будівлі, проведена візуалізація виконаної моделі.Item Параметрична 3D-модель робота-маніпулятора(Сумський державний університет, 2023) Веретельніков, М.В.Тема кваліфікаційної роботи бакалавра «Параметрична 3D-модель промислового робота-маніпулятора». В першому розділі проведено огляд останніх досліджень за темою роботи, порівняльний аналіз продуктів-аналогів, та сформульовані мета і задачі виконуваного проекту. В другому розділі описано використані засоби та методи розробки проекту, змодельовані діаграми у нотації IDEF0 (діаграма функціонального моделювання) та Use Case (діаграма варіантів використання). Обрані програмні засоби реалізації та середовище розробки проекту (Blender та Unity3D). В третьому розділі описана та продемонстрована розробка 3D-моделі та додатку, розроблено механізм програмування рухів моделі по користувацьких файлах з даними для руху ланок моделі, показано результат виконаного проекту, а також проведено тестування роботи додатку. Результатом проведеної роботи є створена 3D-модель та додаток з можливістю програмованого керування моделлю робота-маніпулятора.Item Візуалізація 3D моделі ігрової локації(Сумський державний університет, 2023) Шальнова, Р.Ю.Дипломний проект присвячений візуалізації 3D моделі ігрової локації. У ході роботи був проведений ретельний аналіз предметної області, включаючи вивчення схожих 3D-локацій, визначення мети проекту та необхідних засобів для його реалізації. Був розроблений план дій та проведено проектування роботи. Поступово була створена високоякісна 3D модель ігрової локації, в якій були налаштовані матеріали та текстури, деталізовані об'єкти та створено реалістичну атмосферу. Була приділена особлива увага освітленню та створенню ефектів. Також було реалізовано анімацію частини локації. Після завершення розробки був проведений огляд візуальних матеріалів та анімацій, щоб переконатися в якості реалізації. Були додані камери для перегляду локації з різних ракурсів. Це дозволило оцінити деталізацію моделі, рівень деталей, освітлення та загальну атмосферу 3D моделі.