Факультет підвищення кваліфікації викладачів (ФПКВ) (2012-2014)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29400
Browse
Search Results
Item Використання віртуального тренажера на занятті з молекулярної генетики(Сумський державний університет, 2014) Смірнов, Олег Ювеналійович; Смирнов, Олег Ювенальевич; Smirnov, Oleh YuvenaliiovychСучасні вимоги до якісного навчання потребують використання в навчальному процесі різноманітних інформаційних технологій, які мають допомогти студентам оволодіти основами майбутньої професії, спрямовані на всесторонній розвиток його особистості. Зараз на перший план вийшли віртуальні форми навчання, серед яких моделювання ситуацій і процесів на комп'ютері є привабливим доповненням до звичайного навчального процесу й може допомогти пригорнути увагу студентів до зв'язку між теоретичними положеннями науки та практичними аспектами їх застосування.Item Матеріали дистанційної форми навчання для підвищення якості навчання студентів денної форми(Сумський державний університет, 2014) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena OleksandrivnaОднією з характеристик Болонського процесу, до якого приєдналися всі вищі навчальні заклади України є те, що виділяється все більше часу на самостійну роботу. Студенту необхідно вміти правильно себе організувати, щоб все вчасно встигнути засвоїти. Крім того, він повинен вміти швидко знайти необхідну інформацію.Item Improving the quality of educational content by means of the complex of open social resources(Sumy State University, 2014) Zuban, Y.O.; Лаврик, Тетяна Володимирівна; Лаврик, Татьяна Владимировна; Lavryk, Tetiana VolodymyrivnaBlended learning contributes to the increase of students' independent work efficiency through the use of e-learning content. Quality of educational content, which a student personally works with, greatly influences the efficiency of his work in the classroom and results of mastering the discipline in general. The use of e-learning materials in open access contributes not only to their accessibility, but also creates preconditions to improve their quality. Due to the involvement of a great number of students and teachers a deep content analysis and its further qualitative development becomes possible.