Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100167
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості ціноутворення під час війни малих та середніх транспортних підприємств
Other Titles Features of pricing during wartime for small and medium-sized businesses
Authors Makerska, Viktoriia Olehivna  
Khomenko, Liliia Mykolaivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-6628-8623
http://orcid.org/0000-0001-5690-1105
Keywords ціноутворення
малі та середні підприємства
МСП
транспорт
цінова політика
воєнний стан
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100167
Publisher Український державний університет залізничного транспорту
License Copyright not evaluated
Citation Хоменко Л. М., Макерська В. О. Особливості ціноутворення під час війни малих та середніх транспортних підприємств // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали двадцять першої науково-практичної міжнародної конференції, м. Харків, 5-6 червня 2025 р. Харків : Український державний університет залізничного транспорту, 2025. С. 297-298.
Abstract Транспортна галузь є критично важливою для функціонування економіки країни, особливо в умовах війни, забезпечуючи логістику та постачання. Малі та середні транспортні підприємства (МСТП) стикаються з унікальними викликами, що суттєво впливають на їхню цінову політику. Правильне ціноутворення є критично важливим для виживання та адаптації МСПТ. Визначено ключові виклики та особливості формування цінової політики для малого та середнього бізнесу в умовах воєнного стану та ефективні стратегії адаптації. Розглянуто стратегії ціноутворення, які можуть застосовувати МСТП. Ціноутворення для МСТП під час війни є надзвичайно складним процесом, що вимагає постійного моніторингу, гнучкості та врахування високих та мінливих ризиків. Зростання цін на пальне, логістичні труднощі та підвищені ризики є основними факторами, що тиснуть на маржинальність МСТП. Успішні стратегії ціноутворення вимагають не лише калькуляції витрат, а й оцінки ризиків, гнучкості у формуванні ціни та постійної адаптації до мінливих умов ринку. Держава намагається стримувати зростання цін на соціально значущі послуги, але загальний тренд – зростання.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Khomenko_Makerska_Osoblyvosti_tsinoutvorennia_pid_chas_viyny.pdf 583.57 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.