Особливості ціноутворення під час війни малих та середніх транспортних підприємств

No Thumbnail Available

Date

2025

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Український державний університет залізничного транспорту
Theses

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

Транспортна галузь є критично важливою для функціонування економіки країни, особливо в умовах війни, забезпечуючи логістику та постачання. Малі та середні транспортні підприємства (МСТП) стикаються з унікальними викликами, що суттєво впливають на їхню цінову політику. Правильне ціноутворення є критично важливим для виживання та адаптації МСПТ. Визначено ключові виклики та особливості формування цінової політики для малого та середнього бізнесу в умовах воєнного стану та ефективні стратегії адаптації. Розглянуто стратегії ціноутворення, які можуть застосовувати МСТП. Ціноутворення для МСТП під час війни є надзвичайно складним процесом, що вимагає постійного моніторингу, гнучкості та врахування високих та мінливих ризиків. Зростання цін на пальне, логістичні труднощі та підвищені ризики є основними факторами, що тиснуть на маржинальність МСТП. Успішні стратегії ціноутворення вимагають не лише калькуляції витрат, а й оцінки ризиків, гнучкості у формуванні ціни та постійної адаптації до мінливих умов ринку. Держава намагається стримувати зростання цін на соціально значущі послуги, але загальний тренд – зростання.

Keywords

ціноутворення, малі та середні підприємства, МСП, транспорт, цінова політика, воєнний стан

Citation

Хоменко Л. М., Макерська В. О. Особливості ціноутворення під час війни малих та середніх транспортних підприємств // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали двадцять першої науково-практичної міжнародної конференції, м. Харків, 5-6 червня 2025 р. Харків : Український державний університет залізничного транспорту, 2025. С. 297-298.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By