Особливості ціноутворення під час війни малих та середніх транспортних підприємств
No Thumbnail Available
Date
2025
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Український державний університет залізничного транспорту
Theses
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
Транспортна галузь є критично важливою для функціонування економіки країни, особливо в умовах війни, забезпечуючи логістику та постачання. Малі та середні транспортні підприємства (МСТП) стикаються з унікальними викликами, що суттєво впливають на їхню цінову політику. Правильне ціноутворення є критично важливим для виживання та адаптації МСПТ. Визначено ключові виклики та особливості формування цінової політики для малого та середнього бізнесу в умовах воєнного стану та ефективні стратегії адаптації. Розглянуто стратегії ціноутворення, які можуть застосовувати МСТП. Ціноутворення для МСТП під час війни є надзвичайно складним процесом, що вимагає постійного моніторингу, гнучкості та врахування високих та мінливих ризиків. Зростання цін на пальне, логістичні труднощі та підвищені ризики є основними факторами, що тиснуть на маржинальність МСТП. Успішні стратегії ціноутворення вимагають не лише калькуляції витрат, а й оцінки ризиків, гнучкості у формуванні ціни та постійної адаптації до мінливих умов ринку. Держава намагається стримувати зростання цін на соціально значущі послуги, але загальний тренд – зростання.
Keywords
ціноутворення, малі та середні підприємства, МСП, транспорт, цінова політика, воєнний стан
Citation
Хоменко Л. М., Макерська В. О. Особливості ціноутворення під час війни малих та середніх транспортних підприємств // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали двадцять першої науково-практичної міжнародної конференції, м. Харків, 5-6 червня 2025 р. Харків : Український державний університет залізничного транспорту, 2025. С. 297-298.