Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10054
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Підходи до оцінки якості освіти у вишах |
Authors |
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
|
ORCID | |
Keywords |
якість освіти вища освіта України quality education higher educationUkraine качество образования высшее образование Украины |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10054 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Прокопенко, О.В. Підходи до оцінки якості освіти у вишах [Текст] / О.В. Прокопенко // Сучасні проблеми вищої освіти України в контексті інтеграції до європейського освітнього простору : матеріали науково-методичної конференції, м. Суми, 6-7 жовтня 2010 р. / За ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2010. — С. 36-38. |
Abstract | |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
147
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
148
![Greece](/flags/gr.gif)
167075
![Iran](/flags/ir.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
900748
![Italy](/flags/it.gif)
1
![Japan](/flags/jp.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
29061
![Russia](/flags/ru.gif)
6
![Singapore](/flags/sg.gif)
1
![Turkey](/flags/tr.gif)
4
![Ukraine](/flags/ua.gif)
28517500
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
14300519
![United States](/flags/us.gif)
154999603
![Unknown Country](/flags/--.gif)
28517499
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
2
![Germany](/flags/de.gif)
167073
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
82566889
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
154999604
![Unknown Country](/flags/--.gif)
197
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Prokopenko.pdf | 105,35 kB | Adobe PDF | 237733769 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.