Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10186
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Конотація квазітерміна в рекламному тексті: співвідношення індивідуального та колективного
Authors Михайлович-Гетто, О.П.
Keywords рекламний текст
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10186
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Михайлович-Гетто О.П. Конотація квазітерміна в рекламному тексті: співвідношення індивідуального та колективного [Текст] / О.П. Михайлович-Гетто // Вісник Сумського державного університету. Серія Філологія. — 2007. — № 1. Т.1— С. 156-160.
Abstract Роглянуто конотативний аспект значення квазітерміна у рекламному тексті. Охарактеризовано індивідуальний та колективний типи конотації квазітерміна. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10186
The connotative aspect of the term meaning in the advertisting texts has been investigated. The most widespread connotativity types by the quasi-terms in the advertising message (individual and collective) was described. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10186
Appears in Collections: Філологічні трактати

Views

China China
3
Germany Germany
318
Iran Iran
1
Netherlands Netherlands
2
Romania Romania
1
Russia Russia
13
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1367
United Kingdom United Kingdom
3
United States United States
27
Unknown Country Unknown Country
74

Downloads

China China
12
France France
3
Germany Germany
319
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
3
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
921
Unknown Country Unknown Country
286

Files

File Size Format Downloads
Mykhailovych-Getto.pdf 186,77 kB Adobe PDF 1546

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.