Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10657
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оказіональний та узуальний типи конотації квазітермінів у текстах комерційної реклами
Authors Михайлович-Гетто, О.П.
ORCID
Keywords типи конотації
types of connotations
типы коннотации
рекламні тексти
рекламные тексты
advertisement texts
Type Article
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10657
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Михайлович-Гетто, О.П. Оказіональний та узуальний типи конотації квазітермінів у текстах комерційної реклами [Текст] / О.П. Михайлович-Гетто // Вісник Сумського державного університету. Серія Філологічні науки. - 2006. - №3(87). - С. 114-118.
Abstract The connotative aspect of the term meaning in the non-special language environment has been investigated. The research were done on the base of the advertising texts. The most widespread connotativity types by the quasi-terms in the advertising message (specific and used) was described. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10657
Appears in Collections: Філологічні трактати

Views

Australia Australia
1
China China
1
EU EU
1
Germany Germany
917
Greece Greece
122749
Iceland Iceland
2
Iran Iran
1
Ireland Ireland
460298
Kazakhstan Kazakhstan
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
35
Turkey Turkey
13
Ukraine Ukraine
105201419
United Kingdom United Kingdom
5005074
United States United States
200474527
Unknown Country Unknown Country
9928311

Downloads

China China
4
Germany Germany
918
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
105201420
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
200474529
Unknown Country Unknown Country
287

Files

File Size Format Downloads
68.pdf 96,57 kB Adobe PDF 305677164

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.