Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10776
Title: Маркетингове дослідження ринкових перспектив нової екопродукції
Authors: Bozhkova, Viktoriia Viktorivna 
Suiarova, Olena Oleksiivna
Issue Year: 2006
Publisher: Вид-во СумДУ
Citation: Божкова, В.В. Маркетингове дослідження ринкових перспектив нової екопродукції [Текст] / В.В. Божкова, О.О. Суярова // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2006. — № 1(85) — С. 93-103.
Abstract: У статті викладено результати маркетингового дослідження з’ясування ринкових перспектив нової екологічно чистої продукції - екойогурту. Інтегральним результатом даного дослідження є: поглиблення методологічних основ маркетингових досліджень та можливості впровадження результатів в діяльність підприємств харчової промисловості. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10776
In the article the results of marketing research about definition of market prospects of new ecological clean production “Ekoyogurt” are stated. To calculate the capacity of the market segment authors suggest to improve the known formula and to lead calculation on each group of consumers. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10776
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10776
Type: Article
Appears in Collections:Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views
Other54
China9
Germany8
Denmark1
Spain1
France1
United Kingdom1
Italy1
Russia15
Turkey3
Ukraine37
United States34
Downloads
Other452
China1
Germany2
France1
Italy2
Russia5
Ukraine70
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bozhkova.pdf233.67 kBAdobe PDF535Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.