Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1079
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оптимізація ефективності заходів рекламної кампанії
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Suiarova, Olena Oleksiivna
Keywords
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1079
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Божкова, В.В. Оптимізація ефективності заходів рекламної кампанії [Текст] / В.В. Божкова, О.О. Суярова // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2008. — №1. — С. 52-57.
Abstract На основі розрахунків із застосуванням економіко-математичної моделі лінійного програмування розроблений оптимальний медіа-план рекламної кампанії, який враховує всі вимоги (обмеження в системі) і дозволяє за найбільш ефективного використання рекламного бюджету отримати максимальне охоплення інформацією цільової аудиторії. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1079
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views

Argentina Argentina
1
China China
12
EU EU
2
France France
2
Germany Germany
1978
Indonesia Indonesia
1
Iran Iran
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Netherlands Netherlands
8
Russia Russia
20
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
13
Ukraine Ukraine
29079
United Kingdom United Kingdom
11
United States United States
29
Unknown Country Unknown Country
175

Downloads

China China
4
France France
2
Germany Germany
1979
Ukraine Ukraine
26824
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
170

Files

File Size Format Downloads
8_Boz_Suy.pdf 119,85 kB Adobe PDF 28981

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.