Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1079
Title: Оптимізація ефективності заходів рекламної кампанії
Authors: Bozhkova, Viktoriia Viktorivna 
Suiarova, Olena Oleksiivna
Issue Year: 2008
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Божкова, В.В. Оптимізація ефективності заходів рекламної кампанії [Текст] / В.В. Божкова, О.О. Суярова // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2008. — №1. — С. 52-57.
Abstract: На основі розрахунків із застосуванням економіко-математичної моделі лінійного програмування розроблений оптимальний медіа-план рекламної кампанії, який враховує всі вимоги (обмеження в системі) і дозволяє за найбільш ефективного використання рекламного бюджету отримати максимальне охоплення інформацією цільової аудиторії. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1079
Description: In the basis of calculations with the use of економіко mathematical model of the linear programming the optimum mediaplan of publicity campaign, which takes into account all of requirements (limitation is in the system) and allows at the most effective use of publicity budget to get a maximal scope information of having a special purpose audience, is developed.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1079
Type: Article
Appears in Collections:Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views
Other163
Argentina1
China12
Germany29
EU2
France2
United Kingdom11
Indonesia1
Iran1
Kazakhstan1
Netherlands8
Russia20
Slovakia1
Turkey13
Ukraine164
United States29
Downloads
Other164
China4
Germany2
France2
Ukraine27
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
8_Boz_Suy.pdf119.85 kBAdobe PDF201Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.