Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/11650
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання показників серцевого ритму для оцінки функціонального стану організму школярів
Authors Калиниченко, І.О.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/11650
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Калиниченко, І.О. Використання показників серцевого ритму для оцінки функціонального стану організму школярів [Текст] / І.О. Калиниченко // Сучасні досягнення внутрішньої медицини. Сучасні досягнення в хірургії. Сучасні досягнення теоретичної та практичної медицини : матеріали міжнародних науково-практичних конференцій студентів, молодих вчених, лікарів та викладачів присвячених Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 24-25 квітня 2008 р. - Суми : СумДУ, 2008. - С. 1184-185.
Abstract Метою дослідження було дослідити вплив розумового навантаження на регуляцію діяльності серцево-судинної системи (ССС). Обстежено 380 учнів загальноосвітніх навчальних закладів: гімназії (експериментальна група – ЕГ) та загальноосвітньої школи з традиційною формою навчання (контрольна група – КГ). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/11650
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

China China
3
France France
6
Germany Germany
221
Greece Greece
12572
Ireland Ireland
163405
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
279673
Russia Russia
7
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
2042525
United Kingdom United Kingdom
1024406
United States United States
4082215
Unknown Country Unknown Country
51

Downloads

France France
4082214
Germany Germany
222
Ireland Ireland
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
25142
Ukraine Ukraine
4082214
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1024407
Unknown Country Unknown Country
385

Files

File Size Format Downloads
711.doc 30 kB Microsoft Word 9214587

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.