Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/11876
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Практика шкільного маркетингу - як потенціал формування сучасного управлінця
Authors Медведєв, І.А.
Дмух, Н.М.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/11876
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Медведєв, І.А. Практика шкільного маркетингу - як потенціал формування сучасного управлінця [Текст] / І.А. Медведєв, Н.М. Дмух // Політологічні, соціологічні та психологічні виміри перехідного суспільства: як зробити реформи успішними : Збірник матеріалів Третьої міжнародної наукової конференції 22-24 червня 2006 року / Відп. за вип. М.В. Жук. - Суми, 2006. - Т.1. - С. 167-170.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
France France
1
Germany Germany
437014
Greece Greece
20196
Ireland Ireland
146413
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
4
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
5071132
United Kingdom United Kingdom
2540615
United States United States
14993723
Unknown Country Unknown Country
5071130

Downloads

Czechia Czechia
1
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
229
Ireland Ireland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
28280241
United Kingdom United Kingdom
40391
United States United States
2540616
Unknown Country Unknown Country
263

Files

File Size Format Downloads
746.doc 36 kB Microsoft Word 30861745

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.