Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1195
Title: Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Nahornyi, Yevhen Ihorovych 
Keywords: тестування нової продукції
тестирование новой продукции
testing of new products
Issue Year: 2008
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Тєлєтов, О.С. Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства [Текст] / О.С. Тєлєтов, Є.І. Нагорний // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2008. — №2, Т.1. — С. 150-158.
Abstract: У статті викладено теоретичні засади тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства. Для цього сформульовано сутність та мету тестування нової продукції; розглянуто види тестування товарних інновацій; запропонована концептуальна модель створення товару. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1195
Description: In the article theoretical principles of testing new products are expounded in the system of marketing industrial enterprise. For this purpose essence is formulated and sweep testing of new products; the types of testing commodity innovations are considered; the conceptual model of creation commodity is offered.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1195
Type: Article
Appears in Collections:Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views
Other79
China9
Germany16
France3
United Kingdom1
Iran1
Iceland1
Kazakhstan1
Netherlands6
Norway1
Poland2
Russia17
Turkey4
Ukraine92
United States32
Downloads
Other277
China3
Czech Republic1
Germany2
France1
Ukraine44
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
BC351EF3d01.pdf183.55 kBAdobe PDF329Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.