Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1195
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
Keywords тестування нової продукції
тестирование новой продукции
testing of new products
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1195
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Тєлєтов, О.С. Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства [Текст] / О.С. Тєлєтов, Є.І. Нагорний // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2008. — №2, Т.1. — С. 150-158.
Abstract У статті викладено теоретичні засади тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства. Для цього сформульовано сутність та мету тестування нової продукції; розглянуто види тестування товарних інновацій; запропонована концептуальна модель створення товару. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1195
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views

China China
9
France France
3
Germany Germany
520
Iceland Iceland
1
Iran Iran
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Netherlands Netherlands
6
Norway Norway
1
Poland Poland
2
Russia Russia
17
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
3497
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
32
Unknown Country Unknown Country
81

Downloads

China China
3
Czech Republic Czech Republic
1
France France
1
Germany Germany
521
Ukraine Ukraine
3498
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
277

Files

File Size Format Downloads
BC351EF3d01.pdf 183,55 kB Adobe PDF 4302

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.