Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1195
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
![]() Nahornyi, Yevhen Ihorovych ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 |
Keywords |
тестування нової продукції тестирование новой продукции testing of new products |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1195 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тєлєтов, О.С. Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства [Текст] / О.С. Тєлєтов, Є.І. Нагорний // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2008. — №2, Т.1. — С. 150-158. |
Abstract |
У статті викладено теоретичні засади тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства. Для цього сформульовано сутність та мету тестування нової продукції; розглянуто види тестування товарних інновацій; запропонована концептуальна модель створення товару.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1195 |
Appears in Collections: |
Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024) |
Views

9

390269230

83489141

402769

1

1

1

55659429

1

1

22769

1

2

17

997500517

4

-1507885100

38486

1975367161

1689762619
Downloads

3

1

1

7610

1

83489139

1

1

1

1975367161

1

997500518

-610340235
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
BC351EF3d01.pdf | 183.55 kB | Adobe PDF | -1848943093 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.