Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12044
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Влияние физических и психоэмоциональных нагрузок на гармоничность физического развития и состояние вегетативного статуса подростков
Authors Левчин, А.М.
Зубова, Г.А.
Грабарь, И.В.
Третьякевич, З.Н.
ORCID
Keywords підлітки
подростки
teens
вегетативна нервова система
вегетативная нервная система
autonomic nervous system
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12044
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Влияние физических и психоэмоциональных нагрузок на гармоничность физического развития и состояние вегетативного статуса подростков [Текст] / А.М. Левчин, Г.А. Зубова, И.В. Грабарь, З.Н. Третьякевич // Актуальні питання теоретичної медицини. Актуальні питання клінічної медицини. Мікроелементози в клінічній медицині. Actual problems of fundamental and clinical medicine : матеріали науково-практичних конференцій студентів, молодих вчених, лікарів та викладачів (Суми, 21-23 квітня 2010 року) / Відп. за вип. Л.Н.Приступа. — Суми : СумДУ, 2010. — С.211.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

Canada Canada
2
China China
6255236
Germany Germany
143
Greece Greece
18081
Iran Iran
1
Ireland Ireland
140105
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4520
Russia Russia
10
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
10
Ukraine Ukraine
1107257
United Kingdom United Kingdom
558149
United States United States
6255234
Unknown Country Unknown Country
1107256

Downloads

China China
15446008
Germany Germany
144
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
4
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
8
Ukraine Ukraine
3319693
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
6255234
Unknown Country Unknown Country
250

Files

File Size Format Downloads
24.pdf 189,17 kB Adobe PDF 25021344

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.